piątek, 17 listopada 2017

SŁOWA MIŁOŚCI I SŁOWA ZADAJĄCE CIERPIENIE

Emocje zawarte są w słowach. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. To, że słowa nie istnieją bez emocji jest moim odkryciem, że słowa są energią. Emocje to energia i człowiek dobry wypowiada słowa z emocjami miłości, a człowiek zły wypowiada słowa zadające cierpienie. Zauważyłam na moim Blogu i na Twitterze, że od czasu kiedy napisałam, że w innych słowach jak są w naturze mózgu zawarte są złe emocje to zaczęli wykazywać, że prawie nikt nie czyta i wymazywać ludzi których dotychczas pokazywali. Dokąd nie napisałam, że w słowach kłamcy są złe emocje dotąd na moim Blogu pokazywali ogromnie dużo ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Na Facebooku setki ludzi chciało wejść na moją stronę i prowadzący Facebooka zrobili to samo co ludzie na moim Blogu i na Twitterze, gdyż przenieśli mnie na stronę na jakiej pokazują, że nie ma chętnych do wchodzenia na nią. Zawiadomili mnie z Facebooka, że jak chcę wejść na moją stronę to trzech z ludzi których nazwiska wymienili, że to Alahdi Faisal, Thandawa Krishna, Jean Pierre Zimmermann, Mustapha Mustapha i Al-Jamal Alaa Eddien mają podać jakiś kod. W stosunku do Jean Pierre Zimmermann posłużyli się wprowadzeniem na moją stronę człowieka którego podali tylko, że to Jean Pierre bez nazwiska i ja napisałam, że tęsknię za jego pięknymi zdjęciami, a niby on odpisywał mi, że będą jego zdjęcia. Po kilku dniach zauważyłam, że jest wśród moich znajomych i nazywa się Jean Pierre Perez. Nie wiem jak się znalazł wśród moich znajomych bo do Jeana Pierre Zimmermanna napisałam w naszej korespondencji. W Google skaczą dane o wchodzeniu na nazwisko Barbara Paul i to o setki milionów. Nie podają która to Barbara Paul, ale długo pokazywali, że u tej z Elbląga jest od kilkudziesięciu do około pięciu milionów.
Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ci źli ludzie wiedzą, że ich odkryłam. Źli ludzie wiedzą, że o nich piszę pisząc o złych emocjach i wiedzą, że wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu bo zjawił się u mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Opublikowałam około 5300 moich artykułów opartych na odkryciach naukowych i wysyłam je do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i tylko głupi uwierzy w to, że nie wiedzą o czym piszę. Wskazuję na tych złych ludzi na których złą w nich energię wskazuje Albert Einstein i odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że jest coś takiego jak zmieniona anatomia. Nie ogłosili źli ludzie, że ta zmieniona anatomia to zła energia na jakiej mają złe emocje źli ludzie wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich zostali stworzeni i że są to źli ludzie. Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina, że na złej energii pochodzącej od ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a ci źli ludzie chcą uśmiercać. Wskazuję, że ci źli ludzie płacą z ukradzionych ludziom pieniędzy za szukanie energii śmierci u Stwórcy. Ludzie którzy popierają złych ludzi popierają ich za to, że dla nich kradną pieniądze. Ludzie którzy nie wybierają złoczyńców nie powinni wykonywać ich woli bo oni okradają tych którym wydają nakazy wykonywania ich woli. Nie ma ludzi którzy mają prawo do ludzi. To oszuści mówią, że mają prawo do ludzi i tego co mają ludzie. Mój były mąż nie raz mówił, że tylko głupi pracuje na swój rachunek, a ja mówię, że ci co nie pracują na swój rachunek to złodzieje okradający ludzi pracujących na swój rachunek. Gdyby nie mienie jakie stworzył Stwórca i jakie wytwarzają ludzie to złodzieje nie mieliby kogo okradać. Złodzieje mają złe emocje bo to zły człowiek okrada drugiego człowieka. Bandyci mają złe emocje bo to zły człowiek zabija ludzi i to ludzi którzy nie zrobili im nic złego bo nawet ich nie znają. Ludzie kościoła wiedzą, że Jezus mówił, że stworzył nas na emocjach miłości bo mają takie napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Wskazuję ilu ludziom źli ludzie zadali cierpienie okradaniem ich i zabijaniem za pieniądze ukradzione ludziom którym mówią, że są dobroczyńcami. Wskazuję na słowa, że nimi zadają kłamcy cierpienie a dobrzy ludzie wypowiadają słowa miłości. Wskazuję, że Biochemik prof. Maria Szulc postanowiła nauczyć się energii natury chcąc pomóc ludziom uzależnionym do myśli. Ona widziała, że energia natury pomaga, a ja mówię, że tą energią trzeba mówić, a nie pomagać tym którzy nią nie mówią. W naturze wszyscy mówili energią natury. Pisałam do Marii Szulc ażeby poszła do domów, szkół czy zakładów pracy ludzi uzależnionych od myśli i zobaczyła co oni robią ludziom. Maria Szulc pomagała szczególnie ludziom uzależnionym od alkoholu i pisałam do niej ażeby poszła do ich rodzin zobaczyć jak się w nich zachowują i nie będzie nad nimi ubolewała. Ludzie piją alkohol przy jednym stole i nie widać złych zachowań u jednych ludzi a u drugich widać. Złe zachowania trzeba w sobie mieć bo nie wyjdą z człowieka jak ich nie ma. Źle zachowujący się człowiek jest agresywny bo ma złe emocje jakie wychodzą z niego. Rodziny cierpią przez agresywnego niszczącego meble i bijącego ich człowieka. Inni ludzie też piją alkohol i nikogo nie biją i nie niszczą mebli. Agresja to inne emocje jak emocje natury. Agresor napada na ludzi. W czasie pokoju okrada, a jak ogłosi wojnę morduje. Agresywna psychika to inna psychika jak psychika natury i tą złą psychikę mają ludzie kłamcy. Kłamca lekceważy ludzi. Kłamcy napadli na Tego Kto dał im życie i przybili Go do krzyża. Naukowcy przez całe wieki nie widzą, że to złoczyńcy ze zmienioną anatomią i nie ogłaszają, że Stwórca zmienił anatomię złoczyńcom na złych ludzi. To złoczyńcy mówią o mieniu Stwórcy, że jest ich mieniem. To złoczyńcy nie mają emocji miłości, a nie jak mówią ludzie kościoła, że zrzekli się miłości. Nie ma miłości ten kto wstępuje do Adolfa Hitlera jak to widzą Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera". Nie ma miłości ten kto nazwał jego słowa zadające cierpienie i śmierć prawem i wiarą w Boga. Na ziemi rozpanoszyli się złoczyńcy znęcający się na psychice w celu jej okradania i zabijania. Dobrze, że reaguje Stwórca. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka opartą na emocjach miłości zawartych w słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu i wprowadzanie przez mózg wypowiadanych słów opartych na kłamstwie w zmienioną anatomię na złe emocje. Bandyci stanęli na czele mienia Stwórcy z ustanowionym przez nich prawem opartym na słowach kłamców znęcających się na psychice. Tych bandytów nie obchodzi, że psychika ludzi od których wymuszają pieniędzy cierpi i umiera. Bandyci mówią do ludzi, że to Bóg zadaje im cierpienie i śmierć i chce żeby Go prosić jak nie chce się cierpieć. Wskazuję, że cierpienia na słowach Boga nie ma bo są emocje miłości, a cierpienie jest w zmienionej anatomii na zadającą cierpienie i śmierć jaką mają w sobie ludzie kłamcy. Emocje zadające cierpienie są w słowach kłamcy. Kłamca oszukuje psychikę opartą na uczciwości. Emocje kochania są w słowach Stwórcy, a złe emocje ma ten kto zdradza człowieka którego mówił, że kocha. Ludzie w Google pytają od kiedy zdrada przechodzi w prostytucję. Wskazuję, że na ilości powtórzeń wykonywanych czynności. Człowiek zajmujący się prostytucją wykonuje te czynności i na nich stał się prostytutką. Tak samo można zadać pytanie od kiedy człowiek stał się mordercą i też odpowiedź jest taką, że od ilości wykonywanych czynności. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja że na słowach kłamcy bo anatomia jest oparta na słowach Prawdomównego. Kłamcy mówią o mieniu Stwórcy, że są władającym nim, a Stwórca ich wprowadził w zmienioną anatomię na oszusta któremu energia wykonuje jego słowa. Prawdomównemu energia wykonuje słowa oparte na prawdzie. Na wykonywaniu czynności na energii zawartej w słowach kłamcy kłamca ma złe emocje jakie zadają jego odczuwaniu cierpienie i śmierć. Kłamca sam zadaje cobie cierpienie i śmierć. Zmieniona energia to zła energia na jaką przebudowany jest złoczyńca. Ludzie pytają jak poznać kto jest złoczyńcą, a ja wskazuję, że William Szekspir wie, Fiodor Dostojewski wie,  Stanisław Wyspiański wie, ja wiem i wie każdy człowiek oparty na prawdzie bo mu się nie zgadzają słowa kłamcy. Wszystkie sprawy wygrywałam w sądach i nie ma dla mnie żadnego problemu z zauważeniem słów przy pomocy których okradziono człowieka. Nie pomyślałam, że Sędziowie mogą być złoczyńcami i pisałam do nich, że wszystkie spory rozwiązuję na moim myśleniu opartym na prawdzie jaki mamy w naturze mózgu. Wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania czynności na moim myśleniu, a ja odpisałam, że to lepsze od przybicia  Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na prawdzie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na złoczyńców ze złą energią na kłamstwie w mózgu. Kłamstwo jest z nabycia w mózgu a energia oparta na kłamstwie też z nabycia w zmienionym odczuwaniu na złe emocje. Kłamcy wołają ratunku jak zła energia wykonuje dla nich ich wolę, a ja wskazuję, że to paskudztwo chce czynić zło. Płacenie ludziom kościoła z ukradzionych ludziom pieniędzy to pieniądze zdobyte ze znęcania się na psychice i przyjmuje je ten kto też jest złoczyńcą.
Pomagać jest dobrze, ale pomagać to dawać pieniądze tym którzy pomagają a nie złoczyńcom szkolącym na morderców i produkującym broń do zabijania ludzi. Ludzi opartych na rozumie Stwórcy nie trzeba prowadzić i to do obozów śmierci.
 W naturze nie musieliśmy myśleć o tym czy człowiek jest złoczyńcą czy dobroczyńcą bo wszyscy wypowiadali te same słowa z energią miłości. Teraz trzeba słuchać jakie słowa wypowiada człowiek, ale my na odczuwaniu natury czujemy złe emocje zawarte w słowach kłamcy. Ten kto wchodzi w związek ze złodziejem i bandytą tego złodziej i bandyta uśmierci energią wychodzącą z ust bandyty. Złodziej okrada i mówi, że winnym jest ten kogo okradł. Minister nazywany Sprawiedliwości zadaje cierpienie słowami nazwanymi prawem i mówi, że wymierza kary zadającym cierpienie. Mają kłamcy od Stwórcy swój umysł z nabycia w mózgu i na nim z nabycia energię opartą na emocjach jakie są w słowach złoczyńcy.  Złodzieje i bandyci nie chcą słuchać o Bogu i wyciągnęli na Niego swoje brudne łapy i wyciągają na Jego stworzenia, a jak cierpią to wołają gdzie jest Bóg. Pełno kościołów a jak piszę o słowach Boga to widać że chętnie przybiliby mnie do krzyża za wypowiadanie słów Boga.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz