poniedziałek, 20 listopada 2017

MÓZG OPARTY NA MYŚLENIU JEGO STWÓRCY

Mózg oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu odrzuca inne myślenie na nazywany przez naukowców ludzki umysł o którym mówią, że jest dla nich największą zagadką. To myślenie na jakim oparty jest mózg to odkryty przez naukowców kod genetyczny o którym mówią, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Ten przekład zapisów to myślenie Stwórcy na jakim wykonują czynności wszystkie stworzenia. Na tym myśleniu Stwórcy jakie jest w naturze mózgu oparta jest psychika. Ta psychika oparta na słowach Stwórcy oparta jest na emocjach miłości. Psychika oparta na myśleniu wykazywanym przez mózg, że jest do rozbieżnych celów to psychika wypowiadająca słowa oparte na emocjach nienawiści. Widzę tą nienawiść do słów jakie piszę, że jest w słowach ludzi kłamców nazywających słowa Stwórcy bełkotem. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia zawarta w słowach kłamcy. To złoczyńca wypowiada słowa oparte na złej energii. Nie raz wskazuję przyzwoitym ludziom, że zanoszą pieniądze złoczyńcom którzy wykazują na moim Blogu, że prawie nikt nie czyta, to samo na Twitterze a w Google nie pokazują ludziom moich odkryć, że okradają ludzi i zabijają na organizowanych przez nich wojnach. Na Facebooku zrobili to samo co źli ludzie na moim Blogu, Twitterze i w Google, gdyż dnia 28 października 2017 wyprowadzili mnie z mojej strony na stronę na której pokazują, że nie ma chętnych do wchodzenia na nią. Oszuści na jednym z wejść do mnie na Facebooka zostawili oś czasu i ja wczoraj wprowadziłam z tej strony na nową stworzoną dla mnie stronę bez mojego zdjęcia zdjęcia z moim zdjęciem. Oszuści szybko przestali pokazywać moje zdjęcie, ale wielu ludzi zdążyło zobaczyć zrobiony przez ludzi z Facebooka film o rocznicy mojej z Saif Khalidi gdzie są nasze zdjęcia.
Wskazuję na postanowienie Stwórcy, że złych ludzi wprowadził na złą energię jaką oni wytworzyli narzuconymi przez nich słowami do czynienia zła. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili, że ludzie na zmienionej energii mają ją w siebie wprowadzoną i że ta zła energia jest oparta na myśleniu jakie mózg odrzuca na umysłową chorobę. Wskazuję jakich mamy biologów i że biorą oni od ludzi pieniądze za które ich oszukują i nie mówią ludziom, że jeśli wykonują słowa kłamców to zła energia jaką mają w sobie kłamcy ich uśmierca. Oszuści pokazują, że prawie nikt nie czyta o moim odkryciu że są przebudowani na złoczyńców, a ja widzę na Facebooku dużo wspaniałych, mądrych ludzi wypowiadających słowa Stwórcy na jakich mają rozum. Złoczyńcy nie mogli przeżyć, że setki ludzi chciało wejść na moją stronę i że zaczęłam usuwać złoczyńców i postanowili mnie wyprowadzić ze strony na jakiej do publicznej wiadomości przekazywałam moje odkrycia, a tam gdzie mnie wyprowadzili tego nie ma. Wskazuję jakimi nikczemnymi ludźmi są ludzie na energii opartej na kłamstwie. Nie oszukali Stwórcy i nic im nie pomoże proszenie Boga ażeby nie cierpieć na energii jaką mają w sobie z nabycia na ich słowach jakie wymyślili do czynienia innym ludziom i innym stworzeniom zła. Nie ma możliwości pomocy ludziom którzy chcą zła. Złoczyńcy nie mają energii życia, a energia życia jest tylko na słowach Stwórcy. Należy zapytać ludzi wołających o krew dlaczego mają krew jaka ich uśmierca i o to samo ludzi czekających na przeszczep. Należy zapytać dlaczego jedni ludzie mają krew jaka ich uśmierca a inni na jakiej się żyje. O to samo należy zapytać ludzi którzy czekają na przeszczep bo inaczej na narządzie chorym umrą. Ta uśmiercająca krew i uśmiercające organy są oparte na zmienionej energii jaką ma w sobie złoczyńca wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich jest oparta energia życia.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz