czwartek, 23 listopada 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA ZADAJĄCA CIERPIENIE WYKONUJĄCA WOLĘ KŁAMCY

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon z roku 2004 wykazuje, że mózg wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wykazuje na innym umyśle i innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że na tych innych systemach neurologicznych wykonuje czynności człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam również, że na systemach neurologicznych opartych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu wykonuje czynności człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie. W roku 2000 Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to na woli człowieka kłamcy który wykonuje czynności na energii zadającej cierpienie i śmierć. Odkryłam, że wykonywane czynności zadawania cierpienia są oparte na woli ludzi kłamców którzy na słowach kłamców mają ustanowione prawo i różne religie i że wykonywanie ich słów zadaje cierpienie i śmierć ludziom i innym stworzeniom wykonującym ich wolę. W mózgu są dwa umysły oparte na różnej woli i na nich oparte systemy neurologiczne wykonujące wolę zawartą w każdym z umysłów. Na systemach neurologicznych oparte jest życie człowieka i jest ono oparte na słowach opartych na prawdzie, a systemy neurologiczne wykonujące wolę kłamcy zajmują się tworzeniem nowotworów z energii zawartej w słowach kłamcy i uśmiercają życie. Odkryłam, że systemy neurologiczne to słowa przełożone na energię i że słowa kłamcy chcą zadawania cierpienia i śmierci. Zatem odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to bandyta. Odkryłam, że bandyta jest wykonany z energii zawartej w jego słowach. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i człowiek bandyta wyraża jego słowami opartymi na kłamstwie jego wolę zadawania cierpienia i śmierci jakie wykonują systemy neurologiczne wykonujące słowa bandyty. Odkryłam, że ludzie wykonujący prawo ludzi i różnych religii wykonują czynności uśmiercania życia wykonywaniem słów bandytów. 

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz