czwartek, 28 marca 2019

CIAŁO SAMO PRZYWRACA SIĘ NA ENERGIĘ ŻYCIA JEŚLI OTRZYMUJE MYŚLENIE NA JAKIM ZBUDOWANA JEST ENERGIA ŻYCIA

Ciało samo przywraca się na energię życia jeśli otrzymuje myślenie na jakim zbudowana jest energia życia.
Ciało w naturze jest zbudowane z energii życia opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ciało zmieniło się na otrzymanych słowach innych jak jest zbudowane. To zmienione ciało Mózg wykazuje na odrzuconym przez mózg myśleniu narzuconym przez człowieka. To zmienione ciało na myśleniu narzuconym przez człowieka to systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Te systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka zbudowane są ze złej energii jaka jest przekładem słów narzuconych przez człowieka na złą energię. Na tej złej energii opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek cierpi i umiera. Odkryłam, że ta zła energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na woli człowieka. Odkryłam, że myśli są pierwiastkami i układy z nich tworzą energię. Odkryłam, że na myślach odrzuconych przez mózg wytworzona jest zła energia jaka jest w zmienionej budowie człowieka na złoczyńcę. Prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais wie, że mózg jest mózgiem Dobroczyńcy po przysłał mi na Twittera powiadomienie, że zostałam wpisana na listę mózgu dobroczyńcy. Odkryłam, że inną budowę człowieka Mózg wykazuje na umyśle złoczyńcy. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że to umysł złoczyńcy zbudowanego ze złej energii jaką ma w sobie z nabycia na narzuconych słowach przez złoczyńcę. Papież mówi, że modli się do Boga w sprawie złoczyńców, a ja wskazuję, że Bóg nie zna słów złoczyńców bo je odrzuca na ludzki umysł. Biskupi mówią, że złoczyńca też potrzebuje pomocy i Sędziowie mówią, że każdy ma prawo do obrony a zatem mówią, że złoczyńcy trzeba pomóc. Wskazuję, że jeśli złoczyńca ma prawo do obrony to znaczy, że uważają, że można zamknąć do więzienia niewinnego człowieka. Złoczyńca jest oparty na swojej woli czynienia zła i dlaczego mówi, że modli się do Boga ażeby na swojej woli nie był złoczyńcą. Złoczyńcy wiedzą, że są złoczyńcami bo nie wpisali w Google ponad cztery tysiące moich artykułów i wiedzą, że do Komitetu Noblowskiego trzeba zanieść hojne dotacje za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to złoczyńca. Złoczyńcy wiedzą że trzeba dawać pieniądze ludziom którzy na nich głosują, a pieniądze zabierają wszystkim ludziom. Złoczyńcy uważają, że inni ludzie mają na nich pracować. Złoczyńcy wiedzą, że trzeba płacić za wynajem morderców i za broń do zabijania ludzi. Ludzie zabijający ludzi to mordercy zbudowani z systemów neurologicznych uśmiercających życie opartych na woli człowieka. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy bo wykonywali czynności na złej energii z jakiej zbudowany jest psychopata i ofiara. Zdziwiona byłam jak w szpitalu psychiatrycznym na ciężkim oddziale schizofrenii gromadka stojących na korytarzu chorych zaczęła mnie pytać czego jestem profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem profesorem, a obok stojący chory  powiedział proszę panią to widać, że pani jest profesorem i on uważa, że matematyki. Inny chory podchodził do mnie otwierał buzię i mówił  Pani Ordynator proszę zobaczyć czy nie mam w gardle raka. Odpowiedziałam, że nie jestem ordynatorem ale on nie dawał mi spokoju aż powiedziałam, że nie ma raka. Kiedy przyszłam na ten sam oddział za dwa tygodnie ten sam chory na schizofrenię znowu podszedł do mnie otworzył buzię i mówił Pani Ordynator proszę zobaczyć czy nie mam raka. Jedna z chorych stała przy pielęgniarce która otworzyła mi drzwi, wyciągnęła do mnie rękę na przywitanie i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie na jej urodziny do ambasady. Dowiedziałam się, że tam pracuje. Jasnym dla mnie było, że ci ludzie chorzy na schizofrenię wiedzą, że ja mam wiedzę. Oni mnie pierwszy raz widzieli i wiedzieli, że ja mam wiedzę. Zatem oni mają w naturze mózgu też wiedzę na jakiej wiedzą. Takich zdarzeń miałam więcej o których wcześniej opisuję jak np. że sama siedziałam w lesie na przystanku kolejowym gdzie nie było żadnych domów, a za chwilę przyszło trzech chłopaków którzy opowiadali o swoich doświadczeniach z policją i mówili, że jak idą na policję z rodzicami to ich nie biją. Ci nazywani chuliganami mówili, że muszą posprzątać na przystanku kolejowym szkła po rozbitych butelkach mówiąc, że ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden do drugiego powiedział, że ma ściszyć radio bo ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Ja nic do nich nie mówiłam. Wskazuję na wiedzę w naturze mózgu na jakiej wiemy. Wskazuję, że wszyscy Sędziowie się ze mną zgadzali bo mam wygrane wszystkie sprawy dokąd nie przyznałam się, że wygrywam sprawy na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Wskazuję na dwa umysły w ludziach i że na nich odkryłam dwa rodzaje systemów neurologicznych. Wielki ukłon nie raz składam dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Wielu Naukowcom nie mogę podziękować jak Zygmunt Freud, Albert Einstein, Julian Ochorowicz odkrywca układu genetycznego pierwiastków i wielu innym ludziom których nazwiska staram się wymienić w moich książkach i artykułach. Wiedza oparta jest na prawdzie i na niej jesteśmy zbudowani. Wszystkie stworzenia wykonują czynności na systemach neurologicznych  opartych na mózgu na jakich wykonują czynności dobra. Odkryłam, że umysł ludzki wykonuje czynności zła na systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii zadającej cierpienie i śmierć wykonującej wolę człowieka. Straszne, że ta wola człowieka zastosowała przemoc na stworzeniach zbudowanych z energii życia nauczaniem ich słów morderców jakie wprowadziły stworzenia i przyrodę na funkcjonowanie na energii śmierci. Wskazuję na słowa księdza który mówi do zgwałconego dziecka, że rodzice i inni ludzie i tak mu nie uwierzą, a ja wskazuję, że on wie, że kłamcy wierzą kłamcom. Albert Einstein widzi we wszechświecie, że zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję jak Pan Jarosław Kaczyński mówi, że przebuduje Mierzeję, a ja mówię, że na energię śmierci. Natura jest zbudowana z energii życia i naruszenie tej energii życia jest energią śmierci zawartą w słowach złoczyńcy. Złoczyńcy chcą ażeby ich wolę Natura wykonywała, a Natura wprowadziła ich w umysłową chorobę i opartą na umysłowej chorobie psychiczną chorobę. Naukowcy złoczyńcy mówią w programie Przedziwna Planeta Ziemia że Matka Natura to morderczyni i to seryjna a to oni są zbudowani z energii śmierci. Naukowcy oparci na rozumie byli Obserwatorami u mnie na Twitterze i otrzymywałam z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Złoczyńcy zamknęli mi wejście na Twittera wymuszając przejścia na słowa Unii Europejskiej nazywane RODO. Złoczyńcy zamknęli mi też wejście na Facebooka bo zobaczyli pod moim zdjęciem korony i trony i piękne ukłony i nakładki na moje zdjęcie ludzi z wielu krajów świata z pięknymi serduszkami, napisami kocham cię. Naukowcom którzy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć wskazuję, że Stwórca wiedział, że kłamca to morderca. Wskazuję, że nie zamordowali Stwórcy bo do śmierci potrzebna jest energia śmierci a Stwórca ma w sobie tylko energię życia. 

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz