niedziela, 24 marca 2019

ZBUDOWANA NA WOLNEJ ENERGII PSYCHIKA OPARTA NA MÓZGU JEST UZALEŻNIONA OD ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH KŁAMCY

Odkryłam, że zbudowana na wolnej energii psychika oparta na mózgu jest uzależniona od energii zawartej w słowach kłamcy.
Odkryłam, że wolna psychika oparta na mózgu weszła w uzależnienie od energii zawartej w słowach kłamcy. Odkryłam, że kłamca ma w sobie z nabycia uzależniającą energię na słowach w mózgu z nabycia. Odkryłam, że psychika była zdrowa i szczęśliwa na mózgu zbudowanym ze słów opartych na prawdzie a w wyniku narzucenia słów przez kłamcę nabyła energii zadającej cierpienie i śmierć. Odkryłam, że kłamca jest zbudowany z energii zadającej cierpienie i śmierć jaką ma w systemach neurologicznych opartych na jego słowach kłamcy jakie ma z nabycia w mózgu. Kłamca zaburzył swój doskonały mózg na jakim został stworzony Geniuszem. Kłamca na swoich słowach zbudowany jest nikczemnym człowiekiem zbudowanym ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Odkryłam, że stworzenia wykonujące słowa kłamcy cierpią i umierają bo kłamca to paskudztwo zbudowane z energii z jakiej zbudowany jest diabeł. Odkryłam doskonałą pracę mózgu i energii.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz