środa, 27 marca 2019

ZMIENIONA BUDOWA LUDZI NA ENERGIĘ WYKONUJĄCĄ SŁOWA LUDZI

Odkrycia naukowe zaprowadziły mnie do odkrycia, że ludzie na wykonywaniu słów ludzi mają zmienioną budowę na wykonaną z energii jaka wykonuje słowa ludzi. Odkryłam, że ta energia wykonująca słowa ludzi to zła energia i że z niej są zbudowani źli ludzie. Odkryłam, że jeśli człowiek wykonuje słowa ludzi zbudowanych ze złej energii to cierpi i umiera i że tak samo cierpią i umierają zwierzęta i cała przyroda. Odkryłam, że ta energia wykonująca słowa ludzi zajmuje się uśmiercaniem życia i że jest oparta na słowach człowieka który je narzucił. Odkryłam, że na narzuconych słowach oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie i że ci ludzie są zbudowani bandytami. Napisałam kiedyś o tym na Facebooku i odezwał się na to człowiek wojska słowami, że mam rację, że uśmiercają ludzi i że mam napisać gdzie mieszkam. Dzisiaj ludzie bandyci pokazują mi na mojej poczcie militaria a dwa dni wcześniej jak Polacy kochają i tego nie można z poczty usunąć. Bandyci na moim Blogu wykazują że jakby dużo ponad 99,99% ludzi chciało wykonywać słowa morderców. Bandyci nie wpuszczają na Twittera jak nie zgodzi się na przejście na wykonywanie słów Unii Europejskiej nazywane RODO. Wskazuję ludziom wykonującym te słowa, że wykonują je na zmienionej budowie na systemy neurologiczne zbudowane z energii uśmiercającej życie. Wskazuję ludziom, że ludzie bandyci przez wszystkie wieki nie uczą na medycynie i na naukach Biologii, że mózg odrzuca słowa ludzi na energię wykonującą słowa ludzi. Ta energia wykonująca słowa ludzi zbudowana jest z nowej energii z jakiej zbudowane są nowotwory. Nowa energia jest oparta na nowych słowach w mózgu jakie są słowami narzuconymi przez ludzi kłamców. Energia zbudowana na słowach Stwórcy to energia życia z jakiej zbudowane są komórki macierzyste. Człowieka na słowach człowieka nie ma.  Do odkrycia systemów neurologicznych wykonujących słowa ludzi zaprowadziło mnie odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon o którym przeczytałam w roku 2004 i zaczęłam pisać do ludzi medycyny, że nie wiedzą o systemach neurologicznych wykonujących słowa ludzi i że to w nich jest energia śmierci wykonująca słowa narzucone przez ludzi. Na to moje pisanie zareagowali w roku 2011 Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania za moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci. Z Sądów jedynym jaki reagował na moje odkrycie, że w mózgu nie ma prawa być słów od człowieka to Sąd Rejonowy w Łodzi. W roku 2013 napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele na wykonujących je systemach neurologicznych są to wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Zareagował tylko Poseł z partii PO później wybrany Ministrem Sprawiedliwości, ale wypytywaniem mnie kto reaguje na moje odkrycia i za dwa dni po jego u mnie wizycie dostałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z innym już podpisem bo Pani Dyrektor która pisze, że Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przesyła mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez ludzi jest energia śmierci.  Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Na te zmienione budowy ludzi zwracają swoją uwagę Naukowcy w programie Album nazistów mówiąc, że powinni mieć twarze potworów a mają ludzkie twarze. O tych zmienionych ludziach muszą też wiedzieć Naukowcy którzy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Tych złych ludzi, że są zbudowani ze złej energii widzi Albert Einstein mówiąc o nich, że zła energia wykonująca ich słowa prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę i że jest pewny co do ich głupoty. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum a ja odkryłam, że ten mózg oparty na rozumie wprowadza słowa narzucone przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek jest głupi. Człowiek to psychika oparta na mózgu. Psychika jest zbudowana z energii życia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na mózgu i ta psychika wykonuje czynności na słowach jakie są w naturze mózgu. Słowa narzucone przez człowieka wykonuje psychika jaka jest psychopatą i wykonującą słowa psychopaty i ta psychika oparta na narzuconych słowach zbudowana jest z energii zawartej w narzuconych słowach na jakich psychopata i wykonujący słowa psychopaty wykonują czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Tych ludzi morderców widać jak gwałcą dzieci i te dzieci cierpią i w wieku dorosłych ludzi mówią, że to cierpienie w nich siedzi, a ja wskazuję, że siedzi na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć. Wskazuję że na tych systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć ludzie wykonują prawo ludzi i że te systemy neurologiczne też z nich nie wychodzą i cierpią aż umrą bo nabyli energii na wykonywaniu słów morderców. Ludzie kościoła nie mówią, że to ludzie mordercy wprowadzają ludzi w cierpienie i śmierć, a mówią, że ludzie mają modlić się do Boga bo to On zadaje cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ludzie piszą na nagrobkach, że to Bóg tak chciał, a ja wskazuję, że tak chciał człowiek narzucający słowa w zamierzonym celu żeby jego słowa psychopaty wykonywać. Wskazuję, że w budowie człowieka wykonanej przez Stwórcę jest tylko energia życia. Wskazuję ile wieków mordercy się ukrywają nie uczeniem, że ludzie są przebudowani na energię śmierci wykonującą słowa ludzi morderców. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel wie, że jest zmieniona budowa człowieka jaką nazywają z Komitetem Noblowskim zmienioną anatomią, a Stwórca nie zmienił anatomii, a odrzucił energię śmierci opartą na słowach ludzi morderców. Energia zadająca cierpienie i śmierć wykonuje wolę człowieka mordercy. Energia życia wykonuje słowa Stwórcy który stworzył swoje stworzenia żeby żyły.  Czynności wykonujemy na energii z jakiej jesteśmy zbudowani i na energii zawartej w słowach kłamców wykonujemy czynności na nabytych systemach neurologicznych zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuje, że energia jest oparta na woli. Wskazuję na ludzi przemocy w ludzkich domach i wszędzie gdzie są, że oni chcą zadawać cierpienie i je wykonują. Mordercy na wojnach chcą mordować i dlatego to wykonują.
Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom mordercom i wskazał, że mają w sobie energię śmierci, a On stworzył ludzi na energii życia. 
                           
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz