poniedziałek, 25 marca 2019

CZŁOWIEK PRAWDOMÓWNY FUNKCJONUJE NA WOLNEJ ENERGII, A KŁAMCA NA UZALEŻNIAJĄCEJ ENERGII

Odkryłam, że człowiek Prawdomówny funkcjonuje na wolnej energii, a kłamca funkcjonuje na uzależniającej energii. Odkryłam, że wolna energia jest oparta na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu, a uzależniająca energia jest oparta na słowach opartych na kłamstwie jakie są w mózgu z nabycia od człowieka. Odkryłam, że wykonujący słowa kłamcy funkcjonuje też na uzależniającej energii. Odkryłam, że wolna energia jest przekładem słów opartych na prawdzie na energię życia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na mózgu, a uzależniająca energia jest przekładem słów opartych na kłamstwie na energię śmierci jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach w mózgu narzuconych przez człowieka. Odkryłam, że Umysł Stwórcy jest oparty na słowach opartych na prawdzie, a umysł człowieka jest oparty na słowach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że mózg oparty na prawdzie odrzuca słowa oparte na kłamstwie na ludzki umysł i systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Odkryłam, że w człowieku są oddzielone systemy neurologiczne oparte na prawdzie od systemów neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Odkryłam, że zmieniona budowa człowieka na kłamcę jest skutkiem odrzucania przez mózg słów kłamcy na budowę wykonaną z systemów neurologicznych opartych na kłamstwie. Mordercy o jakich Naukowcy w programie Album nazistów mówią, że mają ludzkie twarze a powinni mieć twarze potworów są zbudowani z energii śmierci opartej na kłamstwie. Tak samo złodzieje są zbudowani z energii opartej na kłamstwie. Tak samo gwałciciele zbudowani są z energii opartej na kłamstwie. Ludzie kościoła mówią, że kościół jest oparty na słowach Boga, a ja mówię, że to kłamcy bo na słowach Boga nie czyni się zła, a oni modlą się do Boga o przebaczenie. Biblia i pisma nazywane świętymi to słowa kłamców, tak samo jak prawo ludzi to słowa kłamców. Podają mi teraz wiadomość, że rodzice obrzezali 5 miesięczne dziecko i ono umarło. Zatem ci rodzice to mordercy. To mordercy wtrącają się do ciała stworzonego przez Boga przebudowując je na słowa morderców. Tak samo mordercy mówią, że upuszczanie krwi zwierzętom to ich religia, a co jest dowodem na to, że religia to słowa morderców. Morderca jest zbudowany z energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na słowach kłamcy. Papież Jan Paweł II był żołnierzem, a żołnierz to morderca. Żołnierz zbudowany jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na umyśle kłamcy i wykonującego słowa kłamcy. Papież Jan Paweł II idzie przebaczać człowiekowi który chciał go zabić. Zabicie człowieka opracowuje się przy pomocy myślenia zabójcy jakie jest myśleniem opartym na kłamstwie opartym na woli człowieka. Ludzie kościoła ogłosili świętym Maksymiliana Kolbe za to, że oddał życie mordercom. Biblia i pisma nazywane świętymi są tak samo niezrozumiałe jak prawo ludzi, a niezrozumiałą mową mówi kłamca. W moich ponad 7300 artykułach piszę jasną, zrozumiałą mową. Na tej jasnej, zrozumiałej mowie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Skończyło się moje wygrywanie kiedy zaczęłam pisać, że na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie widzę słowa złodzieja i bandyty. Zwróciłam moją uwagę na częste mówienie przez ludzi przychodzących do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy, że nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że mózg ten nierozumiany język prawniczy wykazuje na umyśle kłamcy na jakim kłamca jest zbudowany z systemów neurologicznych na jakich jest chory. Odkryłam, że choroby są zbudowane z energii zawartej w słowach kłamcy i że na energii zawartej w słowach opartych na prawdzie człowiek jest zdrowy. Kłamcy walczą ze sobą o zdobycie kłamców do popierania ich jako władzy. To złodzieje uważają, że są w swoim świecie wydawaniem decyzji o wybieraniu ludzi jako władców nie ich mieniem. Nikt z ludzi nie jest w naturze zbudowany ze słów ludzi władzy, a jest zbudowany ze słów ludzi władzy na umysłowej i psychicznej chorobie. Umysłowa i psychiczna choroba jest zbudowana z energii zawartej w słowach kłamcy. Odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich wytwarzają energię i że to dlatego odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że to zapisy są przekładem na energię życia na jakiej czynności wykonuje natura.
Człowiek funkcjonujący na kłamstwie funkcjonuje na uzależniającej energii od słów kłamcy. Kłamca jest uzależniony od swoich słów i słów kłamców których słowa zgodził się wykonywać. Psychika zbudowana z uzależniającej energii oparta jest na słowach kłamcy. Kłamcy modlą się do Boga ażeby na energii zawartej w ich słowach nie cierpieli i nie umierali. Kłamcy mają zapewnione to cierpienie i umieranie na energii zawartej w ich słowach na tak długo jak będą kłamcami. Zbudowani złodziejami ludzie władzy nauczyli się mówić, że są uczciwymi. Kłamcy nie oszukali mózgu bo ich wyrzucił na umysł kłamcy i budowę kłamcy z energii zawartej w słowach kłamcy.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz