sobota, 9 marca 2019

WSZYSCY LUDZIE MAJĄ ZMIENIONĄ ANATOMIĘ (BUDOWĘ) NA WYKONUJĄCĄ SŁOWA KŁAMCÓW

Naukowcom na całym świecie wskazuję, że to Mózg na jakim oparta jest anatomia wprowadził kłamcę w zmienioną anatomię (budowę) na systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy.

Wskazuję na zmienioną anatomię, że zbudowana jest z systemów neurologicznych zbudowanych z
energii uśmiercającej życie jaka jest inną energią jak energia życia z jakiej zbudowane są systemy neurologiczne z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wskazuję, że systemy neurologiczne zbudowane z energii życia są oparte na mózgu a systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle są zbudowane na umysłowej chorobie. Kłamca nie ma mózgu. Co to za medycyna która nie widzi, że ludzki umysł nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę i że na niej psychika jest zbudowana z systemów neurologicznych opartych na umysłowej chorobie. Co to za Neurobiolodzy, Genetycy, Biolodzy, Fizycy, znawcy niby anatomii którzy nie widzą, że systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle to nie jest anatomia. Przed znawcą anatomii jakim jest profesor Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii składam ukłon bo on zna anatomię bo przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais nigdy mnie nie widział a przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Po tym co piszę znawca anatomii wie, że jestem dobroczyńcą. Kiedy przyszłam do mojej pierwszej pracy, to po kilku miesiącach mój przełożony zapytał mnie gdzie się taka uchowałam, że wszystko robię dobrze. Powinnam go zapytać dlaczego mówił, że to trzeba się uchować z robieniem wszystkiego dobrze. W wieku 21 lat pracowałam już na samodzielnym stanowisku i na sto badanych przedsiębiorstw w Polsce otrzymałam pierwszą nagrodę. Nie wiedziałam, że powolne wykonywanie słów oszustów którzy przysyłali rozporządzenia z Ministerstw opartych na słowach oszustów wprowadza mnie na wykonywanie czynności na słowach oszustów. Zatem wskazuję dla Komitetu Noblowskiego który przyznał Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach oszustów. Nie wiedziałam dlaczego moje koleżanki i koledzy nie wygrywają spraw w sądach, a ja wygrywałam wszystkie w NSA a jak zobaczyłam, że po powołaniu wojewódzkich sądów ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 to zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzi się słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są Sędziowie kłamcy bo oskarżyli mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej, a ja przesyłałam im dowód na to, że znam skargę kasacyjną bo dostałam ją na naradzie od Sędziego NSA. Napisałam, że ta skarga kasacyjna jest oparta na słowach oszustów wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu i że ludzie mają zmienioną anatomię (budowę) na systemy neurologiczne uśmiercające życie na wykonywaniu słów oszustów. W odpowiedzi na przyznaną Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii napisałam, że to zbudowany z energii zawartej w słowach oszusta złodziej i bandyta. Złodziej i bandyta ma inne odruchy jak człowiek natury. Człowiek natury to człowiek z inteligentnymi odruchami. Iwan Pawłow dostał Nagrodę Nobla za dokonanie zmian odruchów u psa na jakie wprowadził psa wymuszaniem od psa przejścia na  wykonywanie czynności na energii zawartej w słowach oszusta. Iwan Pawłow był Neurologiem, a ja wskazuję, że opartym na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów oszusta na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć. Neurologiem opartym na mózgu jest prof. Jan Talar który mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Wskazuję, że zbudowany z energii życia mózg wprowadza uśmiercającego życie na ludzki umysł i systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci. Wskazuję, że ludzie oszuści wprowadzili ludzi wykonujących ich słowa w umysłową chorobę i systemy neurologiczne uśmiercające życie wykonujące wolę umysłowo chorych ludzi. Wskazuję, że też wszystkie zwierzęta i rośliny w które oszuści wprowadzili ich słowa zachorowali umysłowo i psychicznie na zmienionej budowie na systemy neurologiczne oparte na słowach oszustów.
Pozdrawiam Naukowców opartych na mózgu jak prof. wielu nauk medycznych John Belmont i bardzo wielu ludzi którym nie zgadza się myślenie oszustów bo to o nich zawiadamiali mnie z Twittera, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu i to oni z około dwustu krajów świata byli na moim Blogu. Oszuści kiedy zobaczyli, że ich odkryłam przestali wpisywać w Google moje odkrycia. Moje odkrycie o dwóch umysłach w mózgu zniknęło z Google. Moich odkryć, że kłamca jest zbudowany z systemów neurologicznych uśmiercających życie nie ma w Google. Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 do 2013  reagowali na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci usunęli i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję na mądrość Alberta Einsteina który po energii prowadzącej na śmierć wie, że jest pewny co do głupoty ludzi zbudowanych z tej energii.  Wskazuję, że Mózg na jakim zbudowana jest anatomia wykazuje inne słowa na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcom którzy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzi umysł wskazuję, że to oszust. Oszustów na swoich przywódców wybierają oszuści. To oszustom zgadzają się słowa oszustów. Wskazuję na Sędziów którym zgadzają się słowa oszustów zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć, że zamiast wyprowadzać ludzi z energii śmierci to w nią wprowadzają. Wskazuję jak oszuści wiedzą, że nie chcą Sędziów opartych na rozumie jak Igor Tuleya, czy Waldemar Żurek. Wskazuję na oszustów wszystkich religii, że modlą się do Boga ażeby nie cierpieli na systemach neurologicznych na jakich wykonują swoją wolę oszustów.       
Pozdrawiam Reżyserów jak Wojciech Smarzowski oparty na rozumie, że nie zgadzają im się słowa źle zachowujących się złoczyńców. Złoczyńca zbudowany jest ze złej energii. Zła energia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach złoczyńcy jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. To na tych systemach neurologicznych opartych na słowach oszusta mówi Stanisław Wyspiański, że chamowi został tylko sznur. Cham przyznał sobie prawo do nie jego świata. To Właściciel świata zmienił budowę oszustowi który przyznał sobie prawo do Jego świata na chama.
Sznur to energia budująca Prawdomównego lub oszusta. Z energii buduje się Prawdomównego i oszusta, ale z innej energii Prawdomównego, a z innej oszusta.
Oszuści z energii zawartej w ich słowach zrobili ze stworzeń Boga swoich służących, a Stwórca wykazuje oszusta, że jest umysłowo chory zbudowany z energii zawartej w umysłowej chorobie na jakiej wykonuje czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie na jakiej jest psychicznie chory. Dobrze widać w zakładach psychiatrycznych najczęściej występujących władców jak Napoleon. Dobrze widzą Naukowcy w programie Album nazistów że władca to morderca. Morderca zbudowany jest z systemów neurologicznych uśmiercających życie opartych na ludzkim umyśle. Przebudowani na wykonujących słowa morderców ludzie wykonują rozkazy morderców wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Wskazuję na ogromną siłę Natury, że pełno morderców a ciągle żyją. Zygmunt Freud odkrył psychikę natury bo nazwał ją podświadomością i mówi, że chora psychika jest skutkiem doznanego urazu psychicznego, a ja wskazuję, że ten uraz psychiczny jest skutkiem przejścia psychiki na funkcjonowanie na umysłowej chorobie. 
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz