piątek, 15 marca 2019

MÓZG ZAJMUJE SIĘ WPROWADZANIEM SŁÓW OTRZYMANYCH OD CZŁOWIEKA W BUDOWĘ CZŁOWIEKA Z ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ CZŁOWIEKA

Odkryłam, że mózg zajmuje się wprowadzaniem słów otrzymanych od człowieka w budowę człowieka wykonaną z energii zawartej w słowach człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że człowiek przechodzi w budowę zmienioną na wprowadzonej energii zawartej we wprowadzonych do mózgu słowach. Odkryłam, że naturalny stan człowieka jest oparty na energii zawartej w słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu i że ten stan zmienia się jeśli człowiek narzucił słowa lub wykonał narzucone słowa. Odkryłam, że budowa człowieka zmienia się o energię zawartą w narzuconych słowach. Odkryłam, że narzucone słowa człowiek wykonuje na energii zawartej w narzuconych słowach, a słowa jakie są w naturze mózgu wykonuje na energii zawartej w słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że z energii zbudowane jest odczuwanie i na energii opartej na mózgu jest to dobre odczuwanie zbudowane z dobrych emocji, a na energii zawartej w słowach człowieka jest to złe odczuwanie zbudowane ze złych emocji. Odkryłam, że na energii zawartej w słowach jakie są w naturze mózgu psychika jest szczęśliwa a ciało zdrowe a na energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka psychika jest nieszczęśliwa, a ciało chore zbudowane z energii zadającej cierpienie. Odkryłam, że energia zawarta w słowach Stwórcy to energia życia zbudowana z układów pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków a energia zawarta w słowach narzuconych przez człowieka to energia śmierci zbudowana z układów pierwiastków zadających cierpienie i śmierć. Odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek jest mądry, a na słowach narzuconych jest głupi. Odkryłam, że psychika zbudowana z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest świadoma, a psychika zbudowana z energii wytworzonej innymi układami pierwiastków jest nieświadoma. Odkryłam, że stan świadomy psychiki oparty jest na umyśle opartym na rozumieniu, a stan nieświadomy psychiki oparty na na umyśle opartym na nierozumieniu. 
Odkryłam, że człowiek jest zbudowany na słowach Stwórcy i że ma zmienioną budowę na innych słowach. Odkryłam, że budujemy z energii jaką w sobie mamy. Odkryłam, że Stwórca ma w sobie tylko energię życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i z tej energii są zbudowane wszystkie stworzenia w naturze. Dobrze widzi Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówiąc, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń, a ja odkryłam, że ta energia jest w jednym Stwórcy wszechświata.
                                                                                              Barbara Paul
                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz