piątek, 29 marca 2019

SYSTEMY NEUROLOGICZNE Z JAKICH ZBUDOWANA JEST PSYCHICZNA CHOROBA ZBUDOWANE SĄ Z ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH KŁAMCY

Człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i te systemy neurologiczne są oparte na mózgu. Na tych systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia natura wykonuje czynności na zapisach o jakich odkrywcy kodu genetycznego mówią, że ich przekład jest na wykonywane czynności.
Odkryłam, że mózg wprowadza inne słowa na umysł kłamcy i systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w słowach kłamcy na jakich czynności wykonuje kłamca. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, ale nie ogłoszono, że te czynności są wykonywane na innych systemach neurologicznych na jakich czynności wykonuje kłamca. Odkryłam, że te inne systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje kłamca są zbudowane ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Odkryłam, że myśli są pierwiastkami i że układy z nich wytwarzają energię i że na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu wytwarzana jest energia życia a na słowach opartych na kłamstwie wytwarzana jest  zła energia zadająca cierpienie i śmierć. Odkryłam, że ta zła energia jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że na tych wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach zbudowana jest umysłowa choroba i oparta na umysłowej chorobie psychiczna choroba. Odkryłam, że na tych wykazywanych przez mózg narzuconych słowach na umyśle kłamcy zbudowane są systemy neurologiczne na jakich zbudowana jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Na tej złej energii wytworzonej słowami kłamców zbudowana jest energia śmierci jaka jest w powietrzu a jaką widzi Albert Einstein, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że na tej złej energii jest w ludzkich ciałach katastrofa prowadząca człowieka na śmierć. Odkryłam, że morderca to człowiek narzucający słowa i widać tego bandytę w obozach śmierci o jakim Naukowcy w programie Album nazistów mówią, że ma twarz potwora a powinien mieć ludzką twarz. Wskazuję, że na tych twarzach potworów zbudowane jest prawo tych potworów i słowa na jakich mówią, że są wierzącymi, że jest Bóg.
Ja na moich słowach wiem, że jest Bóg i wiedziałam, że ludzie którzy nazwali ich słowa prawem to złodzieje którzy zadali cierpienie przychodzącym do mnie po pomoc ludziom w ich sporach z organami władzy. Przez wszystkie lata pisałam do ludzi władzy, do sądów i też do ludzi kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu słów ludzi, a oni milczeli aż odkryłam, że kłamca nie ma uczuć. Odkryłam, że uczuć nie ma w systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest kłamca bo to bandyta. 

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz