niedziela, 17 marca 2019

ŻYCIE WIECZNE JEST NA SŁOWACH NA JAKICH NIE CZYNI SIĘ ZŁA I SĄ TO SŁOWA STWÓRCY

Życie wieczne jest na słowach na jakich nie czyni się zła i są to słowa Stwórcy na jakich jesteśmy stworzeni. Nasza budowa wykonana jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na słowach na jakich oparte jest życie i są to słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Odkrywcy kodu genetycznego mówią o tych słowach jakie są w naturze mózgu, że to zapisy i że te zapisy są przekładem na wykonywane czynności. Te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia i one są przekładem energii zawartej w słowach Stwórcy. Czynności wykonujemy na energii i ta energia jest przekładem zapisów jakie są w naturze mózgu dlatego, że słowa są energią, Ta energia jaka jest zawarta w zapisach jakie są w naturze mózgu to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że to układy słów wytwarzają energię i że jak są to inne układy słów jak są w zapisach jakie są w naturze mózgu to wytwarzają one złą energię. Te zapisy innych słów mózg wykazuje na ludzkim umyśle i innej budowie człowieka zbudowanej z innych układów pierwiastków i na tych innych układach pierwiastków jest zła energia zadająca cierpienie i śmierć. Tą inną budowę człowieka mózg wykazuje na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów w mózgu z nabycia od człowieka. Na tych innych systemach neurologicznych wykonuje swoją wolę człowiek i to jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Na tych systemach neurologicznych jakie są przekładem słów w mózgu z nabycia jest cierpienie i śmierć. Ludzie na narzuconych słowach nabyli budowy wykonanej ze złej energii jaka jest przekładem energii zawartej w słowach w mózgu z nabycia od człowieka.
W roku 2000 zaczęłam pisać moją książkę jaką zatytułowałam Nasza Boskość i postanowiłam ją napisać dlatego, że nie reagowała Polska Akademia Nauk na moje do niej przedstawianie, że w naturze mózgu są słowa Stwórcy i że na nich oparta jest energia życia z jakiej zbudowane są wszystkie stworzenia w naturze. Ponieważ nie reagowała Polska Akademia Nauk i też ludzie nauki z innych krajów do których pisałam myśląc, że może im się zgadza, że w naturze mózgu są słowa Stwórcy, postanowiłam napisać książkę ażeby ludzie wrócili na słowa na jakich są stworzeni na jakich psychika i ciało są zdrowe a człowiek szczęśliwy. Wielu ludzi kupiło moje książki a kiedy wprowadziłam je na Allegro to nigdy nie sprzedali mojej żadnej książki i pokazują ich wyśmiewanie się ze słów Stwórcy pokazywaniem, że moją książkę Nasza Boskość można kupić za pięć złotych, a ja nigdy takie ceny nie podałam. Ludzie kupują tą moją książkę za 35 zł. Po jakimś czasie wycofałam moje książki z Allegro gdyż zobaczyłam przerażającą ilość złych ludzi pracujących w internecie którzy zaczęli oszukiwać na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać o słowach Boga, a nie wpisali ponad cztery tysiące moich artykułów w Google, zamknęli mi wejście na Twittera i Facebooka jeśli nie zgodzę się przejść na słowa złoczyńców nazywane RODO. Zobaczyłam jak ludzie złoczyńcy prześladują Neurologa prof. Jana Talara za to, że przywracał zmarłych do życia i mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Zobaczyłam złych ludzi którzy najpierw przysłali mi zawiadomienie z Twittera, że prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii James Tomaz-Morais wpisał mnie na listę anatomizando a jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to wymazali nazwisko profesora z Twittera. Do czasu kiedy ludzie złoczyńcy nie zauważyli, że ich odkryłam to wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata a z Twittera przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Polska Akademia Nauk nie reagowała na moje odkrycia, a po jakimś czasie zareagowała Pani Ewa Hamera z Instytutu Rolnictwa pisząc, że byłoby tak dobrze na ziemi jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Nie wiem czy nie zwolnili Pani Ewy Hamera złoczyńcy po później zauważyłam, że zwalniają ludzi o których piszę, że chcą dobra. Moja przyjaciółka brała udział w konkursie na Naczelników Urzędów Skarbowych i Dyrektorów Izb Skarbowych i zadzwoniła do mnie z Ministerstwa Finansów, że jest kandydatem z numerem dwieście, a jeszcze za nią są kandydaci. Ona zajęła pierwsze miejsce a zamiast otrzymania stanowiska została usunięta ze stanowiska Zastępcy Naczelnika Urzędu Skarbowego. Zgadzam się na Urząd Skarbowy jeśli zajmuje się on dobrowolnymi wpłatami pieniędzy przez ludzi na to co chcą wpłacający pieniądze, a nie mordercy szkolący ludzi na morderców i produkujący i kupujący broń do zabijania ludzi. Dr Psychiatrii Andrzej Lech Sobczak po 40 latach zajmowania stanowiska Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu został wysłany na dojazd do Szpitala Psychiatrycznego we Fromborku i stało się to po napisaniu przeze mnie, że zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej a ja odpowiedziałam bo ich okradli i że złodziei ma też na oddziale psychicznie chorych. Kiedy w roku 2013 napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ja wskazuję, że są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie wybrany później Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii PO niby zainteresowany moją wiedzą a ponieważ żadnej książki nie kupił jasnym było, że jego celem było dowiedzenie się ode mnie kto reaguje na moje odkrycia. Reagowali od roku 2011 dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy zdecydowanie chcieli zdrowia i życia ludzi bo nie tylko każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach w mózgu z nabycia od człowieka jest energia śmierci, ale do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Już za dwa dni po wizycie u mnie Posła z partii PO otrzymałam pismo z Ministerstwa Zdrowia następującej treści Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na  woli człowieka jest energia śmierci przesyła mi pozdrowienia. 
Na moje odkrycie przyczyny życia i śmierci reagował też Uniwersytet Cambridge, gdyż przysłał mi ponad trzy tysiące pism ale zapraszających mnie do nich na studia. Uniwersytet Cambridge znany ze zgadzaniem się na odkrycia Izaaka Newtona i Alberta Einsteina teraz mówi, że dla nich wybitnym naukowcem jak Stephen Hawking którego widać w programie Komórki macierzyste jak mówi, że chyba nie doczeka przetworzenia komórek nowotworowych na komórki macierzyste. Nie doczekał bo komórki nowotworowe są zbudowane z energii śmierci zawartej w narzuconych słowach przez złoczyńcę, a komórki macierzyste są zbudowane z energii życia zawartej w słowach Stwórcy komórek macierzystych.
Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie, a ja wskazuję, że Albert Einstein też wskazuje na złą energię prowadzącą do katastrofy na niewyobrażalną skalę że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że mózg wykazuje budowę człowieka ze złej energii na umyśle człowieka i że na tym umyśle człowieka ludzie wykonujący słowa tych złoczyńców są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Wskazuję, że na całym świecie nikt na medycynie nie uczy, że wolę człowieka mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych na jakich oparta jest śmierć. Wskazuję, że Komitet Noblowski wie, że jest zmieniona anatomia bo przyznał za jej odkrycie Neurobiologowi Ericowi Kandelowi Nagrodę Nobla a nie ogłosił, że ta zmieniona anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci wykonujące wolę człowieka, Wskazuję na słowa Naukowców w programie Album nazistów że mówią oni, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów a mają ludzie twarze. Wskazuję, że te twarze ludzi potworów są zbudowane ze złej energii na jakiej mają budowę morderców zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ci mordercy doskonale wiedzę, że mordują ludzi a na co dowodem jest nie wpisanie w Google ponad czterech tysięcy moich artykułów o przyczynie życia i śmierci. Wskazuję, że gazeta internetowa to Onet.pl i oni wchodzą na moją pocztę Onet.eu i bezczelnie pokazują, że nie wysyłają ode mnie poczty, a oni nie są moją pocztą. Wskazuję, że ta poczta Onet.pl jak wpisuję temat wiadomości jaką chcę wysłać to pokazują planszę, że mam dawać pieniądze dla firmy windykacyjnej intrum i że ta poczta jest najbezpieczniejsza. Firmy windykacyjne zajmują się zawodowo wymuszaniem pieniędzy za wymyślone słowa przez ludzi władzy. Te firmy windykacyjne działają poza sądami gdyż jak sądy orzekają, że jakiś przepis nie obowiązuje to oni dalej wymuszają pieniędzy znęcaniem się na psychice. Dopiero jak nie mogą wymusić od psychiki pieniędzy to przekazują sprawę do sądu. To są bandyci ze zmienioną anatomią jakich widzą Naukowcy w programie Album nazistów. Album nazisty to Album bankowca i to przy bankach są firmy windykacyjne zajmujące się znęcaniem na psychice w celu wymuszenia od niej pieniędzy za słowa wymyślone i nazwane prawem. Pieniądze jakie mają banki są pieniędzmi ukradzionymi ludziom przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Nie wiedziałam, że Sędziowie mogą być złodziejami, ale dowiedziałam się jak się przyznałam, że mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 kiedy się przyznałam, że wygrywam sprawy na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że NSA w którym miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Uprawnienia mam od Ministra Finansów, a nie mam odebrania mi uprawnień od Ministra Finansów a mam zawiadomienie, że KIDP odbiera mi uprawnienia, czyli koleżanki i koledzy. KIDP nie wysłała do Ministerstwa Finansów przyczyny za jakiej trzeba mi zabrać uprawnienia a napisała do mnie. KIDP o przyznanie uprawnień pisze do Ministerstwa Finansów a o odebranie uprawnień nie napisała do Ministerstwa Finansów a napisała do mnie. Napisałam do nich, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju.
Dobrze, że mózg wprowadza słowa narzucone przez ludzi w budowę z jakiej zbudowany jest złoczyńca i że ta zła energia wykonuje słowa złoczyńcy. Odkryłam doskonałość Stwórcy wszechświata, że On nie zna zła.
Odkryłam przerażającą ilość ludzi morderców zbudowanych z innej energii jak energia życia oparta na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Mordercy mówią, że dla nich prawem i wiarą w Boga są słowa morderców i na tych słowach morderców mają budowę wykonaną z energii śmierci. Ci mordercy napadają na ludzi którzy ich nie wybierają wysyłaniem do ludzi zawiadomień, że ich słowa są dla nich prawem i mają im przynosić za ich słowa pieniądze. Wymuszanie pieniędzy i seksu jest napadem na życie psychiki zbudowanej z energii życia. Mordercy znęcają się na psychice ludzi wymuszaniem dawania im pieniędzy i seksu. Mordercy pokazują w programach telewizyjnych, że mordercą jest Stwórca, a ja wskazuję, że Stwórca zbudowany jest z energii życia a morderca z energii śmierci opartej na jego słowach jakie ma z nabycia w mózgu. Ci mordercy mówią w obozach zagłady, że okradziony ma wejść do komory gazowej lub stanąć do rozstrzelania. Minister Finansów partii PO Pan Jacek Rostowski powiedział, że zawsze jak była zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień ktoś musiał mu kazać powiedzieć, że się pomylił. Mordercy dają ludziom pieniądze żeby ich wybierali, a za ukradzione ludziom pieniądze sprowadzają do kraju ludzi zajmujących się mordowaniem życia. W naturze nie ma ludzi morderców. Morderca to wynaturzony człowiek którego mózg wykazuje na zmienionej budowie na wykonanej z energii śmierci. Z energii śmierci zbudowany jest morderca. Mordercy utworzyli szkoły oparte na ich słowach i mamy skutek jakim jest pełno umysłowo i psychicznie chorych ludzi którzy na wykonywaniu słów morderców wykonują czynności na energii uśmiercającej życie. Wykonywanie słów ludzi to wykonywanie rozkazów śmierci. Mózg wykazuje śmierć że jest oparta na woli człowieka. Na wykonywaniu słów na jakich oparte są wszystkie religie jest śmierć bo to mordercy którzy wyszli ze słów Boga. Ksiądz Jan Kaczkowski mówił, że wypowiadanie pięknych słów to nie wszystko a ja wskazuję, że nie umarł na glejaka mózgu a umarł na wykonywaniu słów morderców jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Morderca nie ma mózgu i nie ma energii życia. 
Naukowcy w programie Album nazistów mówią, że to niesprawiedliwe że zbrodniarz tylko utonął, a ja wskazuję, że zbrodniarz pozostał z energią zadającą cierpienie i śmierć opartą na jego słowach jakie ma z nabycia w mózgu i że przychodzi z tym stanem powtórnie na świat na jakim odczuwa uczynione zło na wykonywaniu przez złą energię jego słów. Wskazuję, że mordercy modlą się do Boga a śmierć jest oparta na ich słowach. 
                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz