niedziela, 17 marca 2019

Z INNEJ ENERGII JAK ENERGIA ŻYCIA ZBUDOWANY JEST MORDERCA ŻYCIA

LUDZIE WYBIERAJĄCY WŁADZE I PRZYWÓDCÓW RELIGIJNYCH WYRAŻAJĄ ZAUFANIE DO MORDERCÓW.

PAPIEŻ FRANCISZEK MÓWI DZISIAJ, ŻE MODLI SIĘ ZA ZABITYCH, A NIE MÓWI KTO ICH ZABIŁ.
W naturze wszechświata wszystkie stworzenia są zbudowane z energii życia. Energia życia zbudowana jest z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkrywcą układu genetycznego pierwiastków jest Julian Ochorowicz. Albert Einstein widzi oddzieloną we wszechświecie energię życia od energii śmierci, a ja widzę to samo w ludziach. Albert Einstein odkrył, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi prowadzi na śmierć, a ja odkryłam, że tymi prowadzącymi na śmierć są ludzie narzucający słowa. Odkryłam, że stworzenia wykonujące słowa ludzi cierpią i umierają. Odkryłam, że stworzenia wykonujące słowa ludzi cierpią i umierają dlatego, że w słowach ludzi zawarta jest energia śmierci. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów ludzi i wskazał, że ze słów ludzi zbudowany jest morderca, a ja wskazuję jak tych morderców ukrywają ludzie pracujący w internecie. Na miliardy ludzi żyjących na świecie służący morderców wykazują że od początku doby przez trzynaście godzin na moim Blogu jest około pięćdziesięciu ludzi. Mordercy z partii PO debatowali z internautami o wyrażenie zgody na kontrolę nad internetem. Mordercy z partii PIS też chcą tej kontroli nad internetem. Wskazuję, że służący morderców pracujący w internecie wymuszają przejścia na słowa morderców nazywane RODO a tego kto nie chce przejść nie wpuszczają na Twittera i na Facebooka. Służący morderców dokąd nie wiedzieli, że odkryłam ludzi morderców, że są zbudowani z energii śmierci wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera przysyłali zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Na Facebooku mordercy nie mogli przeżyć że po dwóch miesiącach od mojego tam wejścia moje zdjęcie miało pierwsze miejsce i że ludzie składali przed nim ukłony i piękne korony i trony i że ludzie z wielu krajów świata nakładali na moje zdjęcie piękne nakładki z serduszkami, gwiazdeczkami, kwiatami i napisami kocham cię. Mordercy poszukali sposobu na wyprowadzenie mnie z Facebooka wprowadzeniem na moją pocztę nazwiska kuzynki mojego byłego męża, a jak weszłam to okazało się, że nikogo innego tam nie ma. Mordercy mówią, że nie wiedzą, że ja to jestem ja i że poczta na jaką oszustwo wysłali to moja poczta. Mordercy przestali pokazywać moje zdjęcie w Google tam gdzie są Barbary Paul i pokazują, że setki milionów ludzi mniej wchodzi na nazwisko Barbara Paul. Zatem dobrzy ludzie niech wysyłają to co piszę do ludzi których mordercy wprowadzili w wykonywanie czynności na energii uśmiercającej życie na jakiej wykonuje się wolę morderców. Wskazuję, że Komitet Noblowski nie ogłosił, że zmieniona anatomia to morderca oparty na swoich słowach, a Neurobiolog Eric Kandel zgodził się przyjąć Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii bez ogłoszenia, że to morderca oparty na ludzkim umyśle. 
Wskazuję uśmiercanym ludziom, że medycyna na całym świecie nie uczy, że energia śmierci jest oparta na ludzkim umyśle.
Wskazuję, że ludzie wybierający władze wyrażają zaufanie do morderców.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz