wtorek, 12 marca 2019

MÓZG WYKAZUJE WYPOWIADAJĄCEGO INNE SŁOWA, ŻE NIE MA ROZUMU

Mózg zbudowany jest na rozumie i inne słowa wykazuje na umyśle na jakim człowiek nie ma rozumu. Psychika oparta na mózgu zbudowana jest na rozumie, a psychika na wypowiadaniu innych słów zbudowana jest na braku rozumu. Lekarze Psychiatrzy znają tą psychikę chorą na schizofrenię i inne psychiczne choroby, że chodzi i nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Ta psychika chora na schizofrenię i inne psychiczne choroby nie ma pamięci i dlatego nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Dr Deepak Chopra dobrze widzi pisząc, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję, że tą zmorę pamięci mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Rozum zbudowany jest na pamięci i psychika ma pamięć na rozumie w mózgu. Wskazuję, że ta psychika która nie ma pamięci zbudowana jest na systemach neurologicznych jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Kłamca nie zbudował sobie mózgu. Kłamcy wykazujący na moim Blogu: Stany Zjednoczone 1, Niemcy 1, Polska 2 przekazują mi, że im się nie zgadza myślenie oparte na rozumie. Tak samo zdecydowanie przekazuje poczta.onet.pl że jej się nie zgadza myślenie oparte na rozumie. Nie mówi czego szuka na mojej poczcie onet.eu poczta onet.pl ale oszuści tak mają. Oszuści mówią, że mają swoje prawo oparte na braku rozumu i że na braku rozumu wierzą w Boga.
Wskazuję dla Lekarzy Psychiatrów opartych na rozumie, że umysł ludzi zbudowany jest z braku rozumu i na nim zbudowana jest psychika z energii zawartej w braku rozumu.
Zygmunt Freud odkrył, że psychika natury z zawartymi w niej treściami jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że jest wyparta i stłumiona przez psychikę z zawartymi w niej treściami opartymi na braku rozumu. Zygmunt Freud nie znał odkrycia naukowego, że w mózgu jest rozum, a ja już wskazuję, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na rozumie i wskazuję, że na ludzkim umyśle ludzie mają psychikę opartą na braku rozumu jaka wyparła u nich psychikę z zawartymi w niej treściami opartymi na rozumie. Albert Einstein też nie znał odkrycia, że słowa ludzi mają swój umysł, ale wie po energii opartej jak pisze na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty. Jeśli czyta mnie prof. Jan Talar to przekazuję mu, że ludzie którzy go prześladowali za jego odkrycie, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje są głupi. Głupi jest zbudowany z energii śmierci i Albert Einstein widzi ilu jest tych głupich, że energia zawarta w ich słowach cały świat prowadzi na śmierć. Stwórca nas wpuścił do świata zbudowanego z energii życia.
Pewna kobieta po przeczytaniu mojej książki zapytała mnie jak ja się czuję w tym świecie, a ja odpowiedziałam, że wśród głupich źle, a wśród nielicznych mądrych dobrze.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz