piątek, 22 marca 2019

SZKOŁA OBDZIERA PSYCHIKĘ Z UCZUĆ NAUCZANIEM SŁÓW KŁAMCÓW

Szkoły obdzierają z uczuć psychikę nauczaniem w nich słów kłamców. W słowach kłamcy nie ma uczuć, a psychika zbudowana jest na słowach z uczuciami. Medycyna uczy leczenia ze słów kłamców, a na słowa kłamcy leku nie ma. Chora psychika i chore ciała są na systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. W systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle nie ma uczuć i dlatego ludzie wykonujący słowa ludzi cierpią i umierają. Wskazuję, że kłamcy chcą zła. Kłamcy widzą, że mózg robi sprzeciw na słowa kłamców i że człowiek na wykonywaniu słów kłamców cierpi i umiera. Nauczyciele słów kłamców umierają. Dzieci wykonujące słowa kłamców są chore na schizofrenię na jakiej zgadzają się im słowa kłamców. Wszyscy ludzie na wykonywaniu słów kłamców cierpią i umierają. Zwierzęta też. Wskazuję, że mordercy wiedzą, że wprowadzają ludzi w energię śmierci. Słowa do wykonywania woli złodzieja i bandyty trzeba narzucić. To mordercy zwolnili Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2013 którzy reagowali na moje odkrycia. Mordercy czytają o kim piszę i nie tylko Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli życia zwolnili. Mordercy wiedzieli jakich lekarzy wziąć do obozów zagłady. Mordercy wiedzą, że ludzie kościoła są też mordercami. Nikt nie reaguje na dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła jakie przedstawia Aktor Krzysztof Pieczyński. Pedofile idą do kościoła żeby gwałcić dzieci bo zanim człowiek stanie się pedofilem to długo to trwa. Są ludzie którzy tam zbłądzili w wyniku nauczenia ich słów kłamców. Ksiądz Jan Kaczkowski mówił, że wypowiadanie pięknych słów nie wystarczy i miał rację bo wykonywał brzydkie słowa ludzi władz kościoła na jakich umarł, ale nie na glejaka mózgu a na słowa w mózgu oparte na kłamstwie. Bóg dał ludziom możliwość wypowiadania słów, a władze kościoła wydają zakaz wypowiadania słów Adamowi Bonieckiemu bo nie wypowiada słów oszustów. Dobrze, że mu nie wycięli języka jak Krzyżacy Jurandowi ze Spychowa. Ludzie wybierają jako władzę morderców psychiki. Władza wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Prawnicy uczą się słów kłamców na jakich orzekają, że rację ma złodziej i bandyta. Ludzie pozwalają ażeby złodzieje przyznawali sobie prawo do ich majątku i ich bliskich. Złodzieje nic nie wypracowali a biorą to co jest czyjeś. Mnie nie wchodziły słowa jakich uczyli na prawie do mózgu i wygrywałam w sądach wszystkie sprawy bo na słowach jakie są w naturze mózgu nie zgadzają mi się słowa kłamców. Ludzie aż z innych krajów świata dzwonili do mnie że dowiedzieli się, że ja wygrałam dla ich znajomego sprawę jaką oni przegrali. Nie widziałam na oczy Polaka mieszkającego już w Stanach Zjednoczonych który telefonicznie poprosił mnie o wygranie dla niego sprawy jaką przegrał jak był w Polsce. Zapłacił mi za wygranie dla niego sprawy przelewem mimo, że go nigdy nie widziałam. Wygrałam sprawy dla Polaków którzy też przegrali, a mieszkają w innych krajach. Kiedy się przyznałam, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to NSA w którym miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Nie pokazali, że moja budowa jest oparta na słowach ludzi i że świat jest zbudowany na słowach ludzi. Wskazuję, że ci kłamcy mają swoją budowę z nabycia wykonaną z energii zadającej cierpienie i śmierć i że to Stwórca ich wprowadził w zmienioną budowę na wykonaną ze złej energii. W szkołach widać pełno chuliganów ze zmienioną budową na chuliganów na systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi. Chuligani nie mają szacunku do nauczycieli. Na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu nikt nie założyłby nauczycielowi na głowę kosza do śmieci. Po nauce religii ludzie są złoczyńcami zbudowanymi ze złej energii. Na wypowiadaniu słów Boga ludzie są dobroczyńcami zbudowanymi z dobrej energii. Tak wielka ilość ludzi stojąca jako władza i kościół to nie ma się co dziwić, że nikogo nie ma w stanie anatomii opartej na prawdzie. Ludzie pracujący na słowach władzy pracują u złodziei. Ludzie władzy nie zarobili pieniędzy, a ukradli. Ludzie władzy kradną przy pomocy nazwania słów kłamców prawem, a ludzie kościoła przy pomocy nazwania słów kłamców wiarą w Boga. Ludzie nazywają słowa morderców prawem i wiarą w Boga i dziwią się, że dzieci są zgwałcone. Psychiatrzy często mówią, że winnymi choroby psychicznej dzieci są rodzice, a nie widzą stosowanej przemocy na dzieciach w szkołach uczących słów na jakich jest się człowiekiem przemocy lub ofiarą. Wielki ukłon dla Reżyserów i Aktorów którzy widzą ludzi bandytów. To bandyta w filmie Komornik zabiera dziecku akordeon. To bandyci komornicy i firmy windykacyjne zajmują się zawodowo znęcaniem się na psychice w celu wymuszenia od niej pieniędzy. Złodzieje mają wejście do poczty internetowej bo jak chcę napisać temat wiadomości to ukazuje się plansza, że najlepsza poczta Onet.pl i dawaj pieniądze. Bandyci mówią, że jest ochrona a oni wpisują na mojej stronie, że jestem im winna pieniądze a ja ich nawet nie znam. Bandyci wymuszają pieniędzy. Bandyci wymuszali pieniędzy od ogromnej ilości ludzi których firmy prowadziłam i straszyli dzieci moich klientów, że ich wyrzucą z domów jak rodzice nie dadzą im pieniędzy, a moi klienci nic nie byli im winni. Złodzieje z banków mówią, że nie uznają danego mi pełnomocnictwa przez ludzi bo oni wymagają ażeby banki dały pełnomocnictwo, czyli złodzieje. Wskazuję ile kościołów złodzieje i bandyci mają wybudowane. Ludzie kościoła kpią sobie z Boga i z ludzi modlących się do Boga, a jak zła energia wykonuje ich słowa to wołają do Boga ratunku.
Zła energia wykonuje słowa ludzi, a nie Boga, a więc dlaczego wołają do Boga ratunku.

                                                                                                  Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz