piątek, 29 marca 2019

MÓZG ROBI SPRZECIW NA SŁOWA ZŁODZIEJA I BANDYTY I WYKONUJĄCEGO SŁOWA ZŁODZIEJA I BANDYTY

Odkryłam, że zmieniona budowa człowieka to złodziej i bandyta oparty na ludzkim umyśle na jaki mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka. Odkryłam, że człowiek na narzuconych przez siebie słowach jest zbudowany z dodatkowych systemów neurologicznych w których jest zła energia jaka zadaje cierpienie i śmierć. Odkryłam, że mózg wykazuje, że zadającym cierpienie i śmierć jest człowiek na którego słowach te systemy neurologiczne są oparte.
Odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że na innych słowach jest zbudowany z systemów neurologicznych z energii uśmiercającej życie jaka jest w innych układach pierwiastków jak są w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że wola zadawania cierpienia i śmierci jest wolą kłamcy który zadawaniem cierpienia wymusza wykonywania jego woli. Pieniędzy i seksu wymusza bandyta. Seks oparty na narzuconych słowach to seks oparty na wymuszaniu od ciała wykonywania woli bandyty. Prawo oparte na słowach ludzi to słowa wymuszające od ciała pracowania na bandytów.
 Odkryłam, że na ludzkim umyśle oparta jest władza i wszystkie religie i wymiar sprawiedliwości, czyli organy przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa.
Odkryłam, że wykonywanie słów ludzi kłamców wprowadza wykonującego słowa kłamcy w systemy neurologiczne zbudowane z energii zadającej cierpienie i śmierć. Odkryłam, że ludzie kłamcy stosują też przemoc na zwierzętach i pozostałej naturze i że Iwan Pawłow dostał Nagrodę Nobla za znęcanie się na psie. Więcej ludzi znęcających się na psychice otrzymało Nagrody Nobla bo narzucających słowa, a narzucający słowa to bandyta.
Ludzie modlą się do Boga a wykonują słowa bandytów i nazywają je prawem i wiarą w Boga.
Ludzie wypowiadający słowa Boga nie modlą się do Boga bo nie czynią zła.
Wielkie ukłony dla prof. Jana Talara za jego słowa, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Wskazuję, że śmierć jest oparta na słowach kłamcy i że to Mózg zbudowany z energii życia wprowadza mordercę na budowę wykonaną z energii śmierci opartą na słowach kłamcy.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz