poniedziałek, 11 marca 2019

LUDZIE ZANOSZĄ MORDERCOM PIENIĄDZE NA FUNDUSZ ZDROWOTNY

Ludzie zanoszą mordercom pieniądze na fundusz zdrowotny, a bardziej prawidłowo jest, że mordercy stosują przemoc zabieraniem pieniędzy na leczenie. Medycyna nie uczy, że systemy neurologiczne uśmiercające życie są oparte na wykonywaniu woli ludzi. Mordercy wiedzieli, że trzeba zanieść hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że choroby i śmierć są oparte na systemach neurologicznych wykonujących wolę ludzi. Mordercy zwolnili z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Lekarzy którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 chcieli zdrowia i życia ludzi bo każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas do roku 2013 przysyłali do mnie zapytania czego od niuch oczekuję w związku z moim odkryciem, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Zdrowia i życia chcieli też Naukowcy z Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy też reagowali na to moje odkrycie. Te reakcje przestały do mnie przychodzić w roku 2013 po wizycie u mnie Posła z partii PO wybranego później Ministrem Sprawiedliwości. Poseł ten mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, a żadnej książki nie kupił bo jego cel do mnie przyjścia był inny jakim było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Bandyci opanowali wszystkie nauki jakimi zrobili ludzi umysłowo i psychicznie chorymi funkcjonującymi na energii śmierci wykonującej słowa złodziei i bandytów.
Ludzie słowa tych morderców nazywają prawem i wiarą w Boga.

                                                                                                 Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz