poniedziałek, 11 marca 2019

ZŁOCZYŃCY SZUKAJĄ WYJŚCIA ZE ZŁEJ ENERGII WYKONUJĄCEJ ICH WOLĘ

LUDZIE ZANOSZĄ MORDERCOM PIENIĄDZE NA FUNDUSZ ZDROWOTNY
Złoczyńcy szukają wyjścia ze złej energii wykonującej ich wolę. Złoczyńcy są zbudowani z tej złej energii opartej na ich woli i to prawidłowe, że zła energia wykonuje wolę złoczyńcy. Na moim Blogu wykazują, że mało jest chętnych do czytania, że energia życia zawarta jest w słowach Stwórcy, a energia śmierci zawarta jest w słowach człowieka. Na mojej pocznie onet.eu nie mówi co robi poczta.onet.pl, a to co robi to widać, że przejmuje moją pocztę i zawiadamia za kogoś, że nie chce ode mnie wiadomości. Bezczelnie wchodzący na moją pocztę onet.pl pokazuje mi, że nie zna hasła do mnie na Facebooka ani na Twittera, a ja pytam co robi na mojej poczcie onet.eu.  Nie żałować złoczyńców. Nie ma pomocy dla złoczyńców. Nie ma pomocy na złą energię z jakiej zbudowany jest złoczyńca. Nie ma leku na systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii opartej na słowach człowieka bo medycyna ani nikt inny nie ma leku na słowa złoczyńcy. Złoczyńcy oszukujący, że człowiek jest zbudowany na wierze w Boga teraz księdzu Adamowi Bonieckiemu wydają zakazy wypowiadania słów, a Wojciechowi Lemańskiemu zakazy odprawiania obrzędów a jak byli Krzyżacy to Jurandowi ze Spychowa wycięli język. Ludzie z Koranu napisali do mnie nie raz, że mózg wykonuje ich wolę i że organy w ciele wykonują ich wolę, a ja wskazuję, że wiara w Boga nie jest oparta na słowach Boga z jakich zbudowany jest mózg. Organy na jakich ciało żyje są oparte na mózgu, a wiara w Boga oparta jest na ludzkim umyśle i na nim organy zajmują się uśmiercaniem życia. Niech ludzie z Koranu zapytają Komitet Noblowski na czyim myśleniu jest zmieniona anatomia. Wszyscy inni ludzie wierzący w Boga niech zapytają Komitetu Noblowskiego na czyim myśleniu funkcjonuje zmieniona anatomia bo ja wskazuję, że na woli człowieka jest zmieniona budowa człowieka na systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii. Szukajcie sobie złoczyńcy wyjścia ze swojej woli czynienia zła. To prawidłowe, że złoczyńca funkcjonuje na energii zawartej w jego woli. Złoczyńcy nazywający się medycyną opartą na zadawaniu cierpienia i śmierci niech szukają wyjścia z energii zawartej w ich słowach złoczyńców i niech poznają odkrycia naukowe, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby. Myślenia po przodkach się nie ma. Budowy wykonanej z systemów neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w mózgu z nabycia po przodkach się nie ma. 
Lekarze oparci na rozumie niech zauważą, że mordercy jeszcze ich oskarżają za śmierć.
Ludzie zanoszą mordercom pieniądze na fundusz zdrowotny.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz