niedziela, 10 marca 2019

WYKONYWANIE SŁÓW ZŁODZIEJA I BANDYTY BUDUJE IMBECYLA

Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach złodziei i bandytów i że ta zmieniona anatomia to imbecyl. Odkryłam, że zmieniona anatomia zbudowana jest z systemów neurologicznych opartych na słowach oszusta i wykonującego słowa oszusta. Odkryłam też, że anatomia zbudowana jest z systemów neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Odkryłam, że zbudowany na rozumie mózg wykazuje oszusta i wykonującego słowa oszusta na umyśle opartym na braku rozumu. Nagrany w Polsce Poseł który teraz jest Dyrektorem Telewizji mówi, że ciemnota kupuje ich słowa. Ja wskazuję, że ciemnota jest oparta na słowach oszusta. Pan Jacek Kurski który został nagrany, że ciemnota kupi ich słowa dostał od partii Prawo i Sprawiedliwość ponad miliard złotych na wprowadzanie programów w telewizji na jakich człowiek jest ciemny. Partia PIS tak jak każda inna oparta jest na słowach do oszukiwania. Na słowach do oszukiwania oparte są też wszystkie religie. Partii PIS zgadza się, że ludzie są stworzeni na wierze w Boga bo im płaci za wprowadzanie ludzi na wiarę w Boga, bo ludzie na słowach na jakich wierzy się w Boga wierzą oszustom. Poczta. onet.pl uparcie zawiadamia mnie, że jej się nie zgadza myślenie na jakim człowiek ma rozum. Ta poczta.onet.pl wprowadza na moją pocztę onet.eu zapytania czy chcę podać hasło dla onet.pl i bez względu na to czy oznaczę, że chcę czy nie chcę to zaburzają moją pocztę ich planszami. Ta poczta onet.pl pyta też czy znam swoje hasło na Facebooka i Twittera, a ja wprowadzam, że wiem a oni dalej pytają, a zatem to oszuści zachowujący się jak imbecyle. Piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, a ja wskazuję, że to na słowach oszustów ludzi władzy i kościoła i że oni mają zmienioną budowę na ich słowach do oszukiwania na budowę różnego rodzaju imbecyli. Moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi z tego powodu, że nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że ludzie posługujący się tym językiem prawniczym ich okradli. Ja odbierałam ukradzione pieniądze moim klientom gdyż mam wszystkie wygrane w NSA w Warszawie a po powołaniu od roku 2004 wojewódzkich sądów mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004, jakie to dane opublikowała w miesiącu styczniu 2005 gazeta Rzeczpospolita. Te dane mówią, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrało w sądach sprawy ze złodziejami posługującymi się słowami do okradania. Mówiłam do moich klientów, że ja nie wygrałabym im spraw gdybym weszła w myślenie złodziei bo wejście w myślenie złodzieja jest wejściem w myślenie do oszukiwania z jakiego nie ma wyjścia. Ja odrzucam myślenie oszusta tak samo jak odrzuca je mózg na umysł oszusta i budowę oszusta wykonaną z systemów neurologicznych jakie są przekładem słów oszusta na systemy neurologiczne na jakich oparta jest psychiczna choroba. Dla Komitetu Noblowskiego i nie tylko dla niego wskazuję, że zmieniona anatomia to psychiczna choroba oparta na umysłowej chorobie i że umysłowa choroba jest oparta na słowach oszusta i że to złodziej i bandyta. Ludzie nie dają dobrowolnie pieniędzy złodziejom i bandytom. Wskazuję, że wszystkie choroby są zbudowane z złej energii z jakiej zbudowany jest złodziej i bandyta i ten kto wykonuje słowa złodzieja i bandyty cierpi i umiera.
Ludzie z Jesus Daily wtargali nie proszeni na moją stronę na Facebooku i pokazywali mi zakrwawionego Jezusa i pod Nim dzieci imbecyli chcąc mi przekazać, że to Stwórca stworzył imbecyli, a ja wskazuję, że na słowach Stwórcy ludzie są geniuszami. Imbecylami są ludzie na systemach neurologicznych opartych na słowach oszustów.
Wskazuję, że to złodzieje i bandyci przynieśli do Komitetu Noblowskiego hojne dotacje za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach złodziei i bandytów. Wskazuję, że to Mózg oparty na rozumie wprowadza słowa złodzieja i bandyty na ludzki umysł i budowę opartą na ludzkim umyśle na złodzieja i bandytę. Wskazuję, że wszystkie badania poza normą są na wykonywaniu słów złodziei i bandytów którzy wprowadzili ludzi w energię uśmiercającą życie z jakiej zbudowani są złodzieje i bandyci.
                                                                                                  Barbara Paul
                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz