niedziela, 10 marca 2019

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA INNYCH SYSTEMACH NEUROLOGICZNYCH JAK ANATOMIA

Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Odkryłam, że te wykonywane czynności na zmienionej anatomii wykonywane są na innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje anatomia. Odkryłam, że te inne systemy neurologiczne są zbudowane z innej energii jak zbudowane są systemy neurologiczne z jakich zbudowana jest anatomia. Odkryłam, że ta inna energia to zła energia i że z niej zbudowani są źli ludzie. Odkryłam, że energia jaka jest w systemach  neurologicznych z jakich zbudowana jest natura to dobra energia z jakiej zbudowani są dobrzy ludzie. Odkryłam, że przyczyną powstania złej energii są narzucone słowa przez ludzi którzy narzucili do wykonywania słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że systemy neurologiczne z jakich zbudowani są ludzie w naturze są oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu i że na tych słowach opartych na prawdzie zbudowany jest rozum. Odkryłam, że z innych słów jak słowa z jakich zbudowany jest rozum zbudowany jest umysł oparty na braku rozumu i że na nim oparta jest budowa ludzi wykonana z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Odkryłam, że na rozumie ludzie są mądrzy, a na braku rozumu ludzie są głupi i że mądrość i głupota zbudowana jest z energii zawartej w słowach. Odkryłam, że słowa jakie są w umyśle opartym na braku rozumu to słowa użyte do wykonywania czynności zła i że na nich zmieniona jest budowa człowieka na systemy neurologiczne na jakich wykonywane są czynności zła. Odkryłam, że te słowa użyte do wykonywania czynności zła są w umyśle kłamcy na jaki to umysł wprowadza mózg oparty na prawdzie na umysł kłamcy. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest oparta na umyśle kłamcy i że zmienioną anatomię mają też ludzie i inne stworzenia które wykonują czynności na systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii z jakiej zbudowani są źli ludzie. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy zbudowane są ze złej energii jaka zadaje cierpienie i śmierć. Odkryłam, że w naturze nie ma energii śmierci i że energia śmierci pochodzi od złych ludzi którzy wymyślili słowa do czynienia zła. Odkryłam, że psychika zbudowana jest z energii życia i że wykonywanie przez nią słów ze złą energią zadaje jej cierpienie i śmierć. Odkryłam, że cierpienie i śmierć zadaje energia oparta na innych układach pierwiastków jak układy pierwiastków jakie są w układzie genetycznym opartym na mózgu. Odkryłam, że złą energię wytwarzają inne układy słów jak oparte na prawdzie. Odkryłam, że te inne układy słów są zawarte w słowach opartych na kłamstwie.
Odkryłam, że układ słów jest przekładem na energię z jakiej zbudowane są systemy neurologiczne. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy weszły w ciało zbudowane z systemów neurologicznych opartych na prawdzie i budują w tym ciele nowotwory uśmiercające życie. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na prawdzie zbudowane są z komórek macierzystych jakie są komórkami życia, a systemy neurologiczne oparte na kłamstwie zbudowane są z komórek nowotworowych uśmiercających życie. Odkryłam, że źli ludzie ustanowili ich słowa oparte na kłamstwie prawem i wiarą w Boga i namawianiem na wykonywanie ich słów lub stosowaniem przemocy wprowadzili stworzenia Boga w wykonywanie czynności na energii uśmiercającej życie. W odpowiedzi na utworzenie władzy i wiary w Boga przez ludzi kłamców zareagował na to Stwórca którego znamy jako Jezusa Jego wystąpieniem przeciwko kłamcom i utworzonym na kłamstwie organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i sam się do niej szykował, a ja odkryłam, że Stwórca wiedział, że kłamca zbudowany jest ze złej energii na jakiej jest mordercą. Odkryłam, że Stwórca nie umarł bo nie ma w sobie energii śmierci. Odkryłam, że ażeby cierpieć trzeba wykonywać słowa kłamcy.
Do wystąpienia cierpienia i śmierci potrzebna jest energia zadająca cierpienie i śmierć jaką ma w sobie kłamca. Odkryłam, że kłamca świadomie narzuca słowa i kpi sobie z ludzi wykonujących jego słowa, że zrobili się ciemnotą która nie wie, że ich oszukuje. Odkryłam, że psychika zbudowana z systemów neurologicznych opartych na słowach opartych na prawdzie jest świadoma, a na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych zbudowanych ze słów kłamcy jest nieświadoma.
Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na mózgu są zbudowane z dobrych emocji, a systemy neurologiczne zbudowane ze słów kłamcy są zbudowane ze złych emocji. Odkryłam, że emocje są zbudowane z energii i że dobre emocje są zbudowane z dobrej energii jaka jest w słowach opartych na prawdzie, a złe emocje są zbudowane ze złej energii jaka jest w słowach opartych na kłamstwie.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz