niedziela, 20 grudnia 2015

CHOROBA UMYSŁOWA I PSYCHICZNA JEST OPARTA NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Choroba umysłowa jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że są to słowa do oszukiwania. W odkryciu tym pomogła mi moja znajomość ustanowionego przez ludzi prawa na jakie robiłam sprzeciw tak samo jak mózg. Moi klienci mieli problemy, a mózg wykazuje, że są w nim problemy. Ja te problemy rozwiązywałam przy pomocy myślenia jakie jest w naturze mózgu. Nie było dla mnie trudnym odkrycie przyczyny problemu, gdyż widziałam, że to oparte na oszukiwaniu prawo ludzi. Ludzi narzucających słowa nie obchodzi, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconych słów, a zatem może teraz ich będzie obchodziło, że na narzuconych słowach są umysłowo chorzy, a ich psychika niewiedząca. Na umysłowej chorobie jest oparta psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Piszę o tym od dawna, ale ludzi narzucających słowa to nie obchodzi. Jezus wystąpił ponad 2000 lat temu przeciwko ludziom narzucającym słowa i nic to ich do dzisiaj nie obchodzi. To co ich obchodzi to wymyślanie słów na jakie można namówić ludzi ażeby chcieli je wykonywać. Naukowcy odkryli, że ludzie mają w mózgu te wymyślone słowa, a ja odkryłam, że na nich oparta jest umysłowa choroba, a choroba psychiczna polega na tym, że na wymyślonych słowach psychika nie wie o co chodzi. Ludzie narzucający słowa kpią sobie z ludzi którzy ich słowa wykonują mówiąc o nich, że to ciemnota, a oni są tą ciemnotą która wymyśliła słowa do oszukiwania.
Lekarze psychiatrzy mają tych kombinatorów myślami do leczenia.
Lekarze zajmujący się leczeniem ciała nie leczą przyczyny choroby jaką jest myślenie do oszukiwania. Wycinanie nowotworów nic nie daje ponieważ myślenie jest zawsze oparte na energii, a energia na kłamstwie jest szkodliwa. Wszystkich ludzi zatem trzeba wysłać do psychiatrów, ale opartych na rozumie, a psychiatrzy oparci na rozumie też są ogromną rzadkością. Jeśli psychiatra ma takie same myślenie jak chory to oboje pozostaną chorzy. Psychiatrzy którzy występują jako biegli sądowi są oparci i na myśleniu opartym na prawdzie na jakim oparta jest psychika i na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim psychika jest chora. Sądy są oparte na kłamstwie, a psychika na kłamstwie jest nienormalna. Los ludzi leży w rękach psychiatrów opartych na rozumie. Moje myślenie na pewno przywraca do zdrowia, ale ja nie umiem leczyć psychiki jak ona przestała już rozumieć. Lekarze psychiatrzy potrafią przywracać świadomość, a jak człowiek nie ma świadomości to już nic mu nie pomoże bo nie rozumie. Największym osiągnięciem medycyny jest odkrycie leków na przywracanie świadomości. Ludzie sami się wpakowali w utratę świadomości na wymyślaniu myślenia do oszukiwania i na wykonywaniu myślenia do oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta anatomia często jest już głupia i człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Przyczyną tej anatomii opartej na niewiedzy jest wymyślone myślenie w mózgu. Psychika na rozumie w mózgu jest wiedząca. Zwierzęta wiedzą co robią i ludzie wiedzieli co robią, ale na rozumie w mózgu. Teraz mamy pełno ludzi chorych na różne choroby na jakich nie wiedzą o co chodzi. To anatomia przestała wiedzieć na wymyślonym myśleniu. Skutek opierania się na wymyślonym myśleniu to głupia anatomia. Na paragrafach wymyślonych przez ludzi władzy anatomia jest głupia. Znam ogromnie wielu ludzi którzy wykonywali czynności na myśleniu władzy i umarli umysłowo chorzy. Znam też ogromnie wielu ludzi którzy wykonywali myślenie władzy i chodzą po ulicach i nie wiedzą dokąd idą. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i ludzie przychodzą powtórnie na świat z anatomią opartą na umysłowej chorobie która nie wie o co chodzi. Maria Szulc postanowiła nauczyć się głosu o energii podświadomości i przemawiała do ludzi uzależnionych od myśli, ale anatomia jest oparta na słowach człowieka którego jest to anatomia a nie na słowach Marii Szulc. Niewiedząca o co chodzi anatomia to na pewno prawidłowa kara dla ludzi za oszukiwanie. Pewna dorosła już Psycholog powiedziała do mnie, że człowiek nie wie w którym momencie przestanie wiedzieć dokąd idzie i co robi. Powiedziałam, że mnie na pewno to nie spotka. Nic nie powiedziała, ale zaraz wstała i wyszła.  

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz