poniedziałek, 7 grudnia 2015

NA SŁOWACH STWÓRCY JEST ENERGIA ŻYCIA, A NA SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ CZŁOWIEKA JEST ENERGIA ŚMIERCI

Mózg oddziela myślenie którego skutkiem jest mądrość od myślenia którego skutkiem jest ciemnota. W naturze mózgu jest myślenie na jakim człowiek ma rozum. Myślenie narzucone przez człowieka mózg wykazuje na umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest ciemny. Człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie nabył ciemnoty. Oszukiwać można ciemnotę i ludzie kłamcy mają ogromne poparcie od ciemnych ludzi. W naturze mózgu jest myślenie na jakim człowiek jest mądry. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że tą podświadomość wyparło myślenie jakim posługuje się ciemnota. Albert Einstein bez wątpienia ma rację mówiąc, że jest pewny dwóch rzeczy wszechświata i ludzkiej głupoty. Albert Einstein dodaje, że nie jest pewny co do wszechświata. Ludzkiej głupoty jest Albert Einstein pewny i ma rację ponieważ umysł nieświadomy jest oparty na głupocie. Inne prawo jak prawo Stwórcy ustanowili ciemni ludzie. Wykonywanie tego prawa tworzy ciemnego człowieka. Ciemny człowiek ma swoje systemy neurologiczne na jakich nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Wszystkie szpitale mają skutek wykonywania czynności na woli ludzi, gdyż na systemach neurologicznych na nabytej ciemnocie na myśleniu narzuconym przez ludzi. Znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem przez ludzi i widziałam, że myślenie jakie jest zapisane, że to prawo ludzi polega na tym, że myślenie do okradania ludzi ustanowiło się prawem. Na moim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy w Sądach i odbierałam pieniądze ukradzione moim klientom przy pomocy nazwania myślenia do okradania innym prawem ludzi jak Stwórcy. Odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i z tym myśleniem nie zgadzali się ludzie władzy, kościoła wymiaru sprawiedliwości. dziennikarze, ludzie nauki, reżyserzy, aktorzy i bardzo wielu innych ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i widziałam, że na moim myśleniu odebrałabym wszystkie pieniądze ale nie dam rady wystąpienia we wszystkich sporach ludzi. Myślałam, że Sądy nie rozumieją, że wszystkie problemy rozwiązuje się na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu i zaczęłam o tym pisać, a wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Przyczyną wystąpienia o odebranie mi prawa wykonywania zawodu jest moje nie opieranie się na myśleniu władzy. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie i Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym.
Psychika i ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Na narzuconych słowach ludzie też wykonują czynności na systemach neurologicznych ale wprowadzają w siebie energię na jakiej człowiek jest ciemny. Naukowcy odkryli, że w morfologii są treści, a zatem morfologia przenosi w krwi narzucone treści przez człowieka. Ta morfologia zmienia krew w człowieku na krew opartą na narzuconym myśleniu. Zmiana krwi to zmiana krwiobiegu, a to zabija serce. Napisałam o tym do ludzi nauki i Ministerstwa Zdrowia w Polsce i otrzymałam odpowiedź do spamu ze słowami tylko z poważeniem Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia, a zatem świadomie mordują ludzi. Jezus na to wskazał wskazując na ludzi narzucających słowa, że zgodnie z ich myśleniem do oszukiwania jakie nazwali w Jego świecie prawem uśmierca się psychikę i ciało.
Energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to energia oparta na treściach uśmiercających psychikę i ciało.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz