czwartek, 31 grudnia 2015

DO POWROTU NA ENERGIĘ ŻYCIA TRZEBA USUNĄĆ SŁOWA OPARTE NA KŁAMSTWIE

Różnica pomiędzy słowami jakie są w naturze mózgu, a słowami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów polega na tym, że na słowach Stwórcy zachowuje się uczciwie, a na słowach narzuconych przez człowieka zachowuje się nieuczciwie. Krótko mówiąc Stwórca jest uczciwy, a ponad 99% ludzi nieuczciwych. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli oszusta. Różnica pomiędzy słowami na jakich oparta jest wola Stwórcy, a słowami na jakich oparta jest wola człowieka polega na tym, że wola człowieka jest oparta na słowach do oszukiwania. Narzucone słowa to słowa do oszukiwania i te słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jezus występując przeciwko organom narzucającym słowa jakimi to są organy: władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła wystąpił przeciwko oszustom. Narzucone słowa są narzucone w celu oszukiwania. Większość z ludzi nazywa te słowa do oszukiwania prawem i te słowa do oszukiwania zgadzają się ludziom kościoła. Wymiar sprawiedliwości jest oparty na narzuconych słowach, czyli na słowach do oszukiwania. Zatem przedstawiam dowód na nienormalny stan ludzi na słowach do oszukiwania na jakich człowiek funkcjonuje na złej energii. Słowa do oszukiwania mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, Zatem oszuści mają swoje systemy neurologiczne.
Mózg odrzuca narzucone słowa, gdyż są do oszukiwania. Ludzie są niewyobrażalnymi oszustami skoro doszło do stanu, że na oszustwie ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy. Przesyłam moje odkrycia do ludzi nauki, gdyż na odkryciach naukowych się opieram, ale również doskonale odróżniam słowa do oszukiwania zapisane, że to prawo ludzi. Nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy w Sądach i najpierw w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a po powołaniu wojewódzkich sądów administracyjnych w województwie warmińsko-mazurskim i kiedy zobaczyłam dane z gazecie "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w kraju, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy to zaczęłam pisać do Sądów, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widać oszusta. Wskazywałam, że ten oszust to ustanawiający prawo. Dziennikarze komentujący te dane piszą, że ludzie lubią rozprawy, a ja widziałam, że moi klienci nie chcą ażeby ich okradać. Tej kradzieży dokonują ludzie władzy przy pomocy narzuconych słów. Dlatego odkrycie naukowe które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele wpadło w moje prawidłowe ręce. Kiedy napisałam do ludzi nauki, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to oszuści spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania, a w Polsce zwolnili Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którym zgadzało się moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu z ich wiedzą o anatomii. Anatomia jest oparta na myśleniu jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Ludzie kościoła mówią, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi, a ja mówię, że oszuści zamordowali swojego Stwórcę, gdyż mózg wykazuje grzechy na jakich oparte są narzucone słowa, że na nich człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Oszuści posługujący się innym myśleniem jak Stwórca wydali wyrok w świecie należącym do Stwórcy na swojego Stwórcę. Bandyci którzy na narzuconych słowach byli już psychopatami przybili Stwórcę do krzyża, a było tych psychopatów tylu, że przekazy mówią, że brakowało drzew na krzyże. Psychopata jest oparty na narzuconych słowach. Na narzuconych słowach jest też oparty sługa psychopaty. Psychopata i sługa psychopaty wykonują wolę człowieka. Wola człowieka jest oparta na narzuconych słowach, czyli na słowach do oszukiwania. Mózg odrzuca inne słowa jak oparte na prawdzie na umysł oparty na braku rozumu jakim jest umysł nieświadomy. To na tych słowach do oszukiwania psychiatra Karol Jung widzi człowieka uzależnionego od myśli, a Zygmunt Freud widzi podświadomość opartą na słowach opartych na prawdzie.
Przejście człowieka na słowa do oszukiwania spowodowało, że człowiek znalazł się na energii zadającej cierpienie i śmierć. Jezus na to wskazał swoim cierpieniem, że jest oparte na wyroku ludzi narzucających słowa, czyli oszustów i że narzucone słowa dokonują uśmiercania życia. Widziałam, że moi klienci cierpieli i pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że ludzie cierpią na wykonywaniu prawa ale to nikogo nie obchodziło. Nie wiedziałam, że to złoczyńcy i dlatego ich nie obchodzi cierpienie ludzi. Pisałam do ludzi kościoła, że to nie na słowach Boga ludzie cierpią jak mówią ludzie kościoła, a na słowach narzuconych przez ludzi. Do Trybunału do spraw przemocy pisałam, że oni są ludźmi należącymi do ludzi przemocy, ale milczą tak samo jak wszyscy inni ludzie narzucający słowa.
Każdy raczej wszedł w narzucone słowa, gdyż to diabelstwo posługujące się słowami do oszukiwania oblazło cały świat, a czym weszliśmy w złą energię. Energia jest oparta na słowach. Energia życia jest oparta na słowach Stwórcy, a energia śmierci jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka. Narzucone słowa zakrzywiły równowagę w energii w człowieku. To samo widzi we wszechświecie Albert Einstein, że zakrzywienie w energii to energia śmierci i że ta energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Widziałam te sposoby myślenia władzy polegające na tym, że narzucone słowa nazwali umową i pieniądze przechodziły do oszustów. Ludzie posługują się słowami i przy pomocy słów zachowują się uczciwie lub nieuczciwie. Ludzie w naturze uczciwi mówią teraz, że dla nich słowa do oszukiwania są prawem, a do tego oskarżają Boga, że nie umiał stworzyć ciała człowieka. Ja wskazuję, że ciało jest stworzone na słowach Boga, a nie oszustów oszukujących ludzi i żyjących z okradania ludzi.
Wyjść ze słów opartych na kłamstwie jest trudno, a jeszcze bardziej trudno z energii opartej na słowach do oszukiwania. Energia na słowach do oszukiwania weszła w ciało i tworzy nowotwory na komórkach opartych na słowach Stwórcy. Przede wszystkim trzeba nie posługiwać się słowami do oszukiwania, a wtedy czujemy w sobie energię i trzeba wypowiadać, że usuwa się słowa oparte na kłamstwie. Dokąd nie czujemy wolnych słów nie można usunąć złej energii, gdyż jest połączona ze słowami opartymi na kłamstwie. Nie można wymuszać wypowiadaniem, że usuwa się słowa oparte na kłamstwie jeśli utrzymuje się uzależnienie energii na słowach do oszukiwania, gdyż wtedy naruszy się chorobę. Choroby utrzymują się na słowach opartych na kłamstwie i ażeby można było usunąć złą energię nie może być w mózgu słów opartych na kłamstwie. Uzależnienie od energii domaga się naprawienia uczynionego zła przy pomocy słów do oszukiwania. Z uzależnienia od energii wyjdzie tylko człowiek, który naprawił uczynione zło lub doświadczył uczynionego zła i przywrócił się na przekonania oparte na prawdzie. Zanoszenie pieniędzy ludziom władzy jest wykonywaniem słów do oszukiwania. Współżycie oparte na słowach do oszukiwania jest oparte na złej energii. Narzucone słowa to słowa do oszukiwania i wykonywanie narzuconych słów to wykonywanie słów do oszukiwania. Te słowa mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i na tych słowach człowiek jest uzależniony od złej energii.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz