wtorek, 15 grudnia 2015

PRZYCZYNĄ CHORÓB I ŚMIERCI JEST MYŚLENIE DO OSZUKIWANIA

Anatomia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Myślenie do oszukiwania to myślenie oparte na kłamstwie i to myślenie wprowadzone jest przez ludzi. Mózg wykazuje to myślenie narzucone przez ludzi, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. Człowiek na myśleniu do oszukiwania przeszedł na funkcjonowanie na systemach neurologicznych na jakich nie wie o co chodzi i nie wie dokąd idzie. Przyczyną tej niewiedzy ciała jest myślenie oparte na kłamstwie jakie mózg wykazuje w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum.  W moim poprzednim artykule "Przyczyną zaburzenia anatomii są narzucone słowa w mózgu" przedstawiam, że przyczyną zaburzenia anatomii jest myślenie oparte na kłamstwie i wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie.  Ludzie przeszli na opieranie się na myśleniu do oszukiwania. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom utworzonym na myśleniu narzuconym przez ludzi jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Jezus wskazał, że na myśleniu narzuconym przez te organy psychika i ciało cierpi i tego skutkiem jest śmierć. Dzisiaj mamy świat funkcjonujący na myśleniu do oszukiwania narzuconym przez ludzi na jakim Albert Einstein wskazuje, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a inni Fizycy oparci też na rozumie mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Wskazuję, że dzieci przychodzące na świat wchodzą w to myślenie i przechodzą do szpitali psychiatrycznych chorzy na schizofrenię. Dorośli ludzie chorują na zaniki pamięci i też nie wiedzą dokąd idą i co robią. Ten proces następował powoli, gdyż już Karol Jung jest przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy. Ja wskazuję, że umysł nieświadomy jest umysłem opartym na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi. Umysł świadomy jest oparty na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Napisałam jeden z moich artykułów "Jedna Wielka Kultura", że to nie była kultura od jakichś innych cywilizacji tylko oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Natura nie zna myślenia opartego na kłamstwie. To ludzie znają myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie jest w mózgu z nabycia i na nim umysłowo i psychicznie chory człowiek. Ludzie mówią, że w niepamiętnych czasach była Jedna Wysoka Kultura, a ja mówię, że ludzie od niepamiętnych czasów mają ustanowione prawem myślenie do oszukiwania na jakim wykonuje się wolę ludzi. Ludzie nie usłuchali swojego Stwórcy i mamy skutek przejścia ludzi na myślenie do oszukiwania jakim jest zmieniona anatomia. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla  mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na myśleniu do oszukiwania i że na nim są pełne szpitale ludzi na całej ziemi zwijający się z psychicznego bólu i bólów ciała. Ludzie medycyny przeszczepiają organy od ludzi którzy umarli a mieli jakieś organy oparte na prawdzie ludziom którzy mają zniszczone organy na kłamstwie. Naukowcy oparci na myśleniu do oszukiwania mówią o nanorewolucji w jakiej mówią, że ich człowiek będzie na protezach. Nie dodają, że bez uczuć i bez rozumu.
Odkryłam myślenie oparte na prawdzie, a prof. Maria Szulc pisze, że jest to nieznane ludziom myślenie. Zygmunt Freud odkrył podświadomość i mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja wskazuję, że prawie cały świat ludzi trzeba leczyć z myślenia do oszukiwania. Ludzie wykonują wolę ludzi, a wola ludzi jest oparta na myśleniu do oszukiwania. Ludzie kościoła zamiast wypowiadania słów Boga mówią, że dają komunię nazywając ją ciałem Chrystusa. Człowiek zamiast wypowiadać słowa swojego Stwórcy to przyjmuje jakieś ciało Chrystusa. Ludzie kościoła wiedzą, że Jezus był Bogiem, gdyż takie mają napisy na obrazach z Jezusem. Wiedzą, że Jezus mówił, że stworzył na nas prawdzie, a ja wskazuję na mózg, że ludzie są normalni na prawdzie. Ludzie władzy i kościoła są odpowiedzialni za wszystkie choroby ludzi i za wszystkie śmierci ludzi. Wszyscy ludzie narzucający słowa to mordercy psychiki. Nienormalni ludzie są na wprowadzonym na ziemi myśleniu przez ludzi oszustów. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby nie ma normalnych ludzi. Na Twitterze jakaś etyczna osoba podała mi następującą informację: Twoje ustawienia multimediów są skonfigurowane tak, ażeby informować Cię o multimediach zawierających nieodpowiednie treści. 
Sądy są oparte na nazwaniu myślenia do oszukiwania prawem. Pisałam do Sądów wskazując na mózg, że ludzie są nienormalni na wykonywaniu woli ludzi. Wskazywałam na odkrycia naukowe, że ludzkie mózgi są zaburzone myśleniem opartym na kłamstwie. Pisałam do Ministerstwa Zdrowia i Departamentu Zdrowia wskazując na odkrycia naukowe, że ludzie są umysłowo chorzy i umierają na myśleniu do oszukiwania wprowadzonym jako prawo ludzi. Jak znalazło się dwóch Dyrektorów Departamentu Zdrowia którym się zgadzało, że anatomia jest oparta na odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie to ich zwolnili, a w tym roku dostałam odpowiedź do spamu na moje wskazywanie, że ludzie są chorzy i umierają od wykonywania myślenia do oszukiwania. Na napisane przeze mnie tysiące pism do ludzi nauki, do ludzi władzy, do ludzi wymiaru sprawiedliwości, do ludzi kościoła, do dziennikarzy, do aktorów, do reżyserów i do bardzo wielu innych ludzi o odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu myślenie to zgadza się tylko na Uniwersytecie Cambridge. Piszę, że ludzie na Uniwersytecie Cambridge którzy przysyłają mi podziękowania mają rozum, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a teraz dodam, że tylko na Uniwersytecie Cambridge ludzie nie są oszustami. Nie są też oszustami ludzie którzy chcą czytać to co piszę, gdyż ja piszę na myśleniu opartym na prawdzie na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi. Wyobrazić sobie można ile ludzie żyliby lat na myśleniu na jakim są stworzeni. Wynika, że życie ludzi jest wieczne, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest tylko energia życia.
Ustanowione prawo przez ludzi to myślenie do oszukiwania i ludzie wykonujący to myślenie stają się umysłowo i psychicznie chorzy, gdyż dla naszej psychiki i naszego umysłu mówienie prawdy jest naturalnym. Neurobiolog Eric Kandel bez wątpienia odkrył zmienioną anatomię na myśleniu do oszukiwania. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanym przez mózg myśleniem, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie przeszli na wykonywanie myślenia oszustów i wszyscy są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ludzie oszuści bardzo dobrze wiedzą, że człowiek choruje i umiera na wykonywaniu ich myślenia, gdyż dlatego Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla, dlatego Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania, dlatego usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którym się zgadzało odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie, że na nim oparta jest anatomia, a przede wszystkim wiedzą od naszego Stwórcy, gdyż Jezus im powiedział, że stworzył nasz umysł, psychikę i ciała na prawdzie. Bandyci zamordowali Tego Kto dał im życie i zajmują się uśmiercaniem życia. Ludzie zgodzili się na wykonywanie myślenia do oszukiwania i stało się z nimi to samo co z psem oszukiwanym przez Iwana Pawłowa. Tym co stało się z ludźmi którzy zgodzili się przejść na myślenie do oszukiwania to utrata wolności i posłuszeństwo oszustom. Oszuści za nieposłuszeństwo wymierzają kary tym co uwierzyli im, że dają dobro. Pies Iwana Pawłowa tak długo prosił Iwana Pawłowa o dobro aż umarł. Ludzie wybrani przez ludzi obiecują, że są dającymi dobro, a ludzie zanoszą im dobro. Były Minister  Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski odkrył, że jak ludzie za mało przynoszą pieniędzy to za pięć lat od stwierdzenia, że jest zła sytuacja finansowa jest wojna. Taką kulturę wprowadzili na ziemi oszuści którzy wymyślili słowa na jakich kpią z cierpienia i śmierci ludzi i na ziemi rozpanoszyli się chuligani. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów. Ludzie przeszli na wymyślone słowa na jakich na ziemi rządzą chuligani znęcający się nad psychiką opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie oszuści doprowadzili ludzi do stanu, że mówią, że dla nich myślenie do oszukiwania stało się prawem.
Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że myśli uruchamiają atomy węgla, wodoru, tlenu i inne cząsteczki, a inni Naukowcy odkryli, że treści zmieniają morfologię. Ja mówię, że te treści jakie zmieniają morfologię to treści oparte na myśleniu do oszukiwania. Natura morfologii jest oparta na treściach jakie są w naturze mózgu. Jedyne stworzenia w naturze jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i wypowiadają słowa nieznane naturze na jakim dokonują rozboju w naturze. Prawnicy mnie pytają co pani mówi. Odpowiadam, że na tym co mówię odbierałam moim klientom zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Mówię do tych prawników dla których myślenie do oszukiwania stało się prawem, że ja mam w Polsce wygranych najwięcej spraw w sądach, ale do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla naszego mózgu myśleniu na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi. Mam dowody jakimi są moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, że Sędziom zgadzało się moje myślenie oparte na prawdzie. Mam dowody, że Sędziom w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olszynie zgadzało się moje myślenie. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 dowodzą, że mam utrzymane myślenie oparte na rozumie, gdyż 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim jest przeze mnie. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" pokazują, że w kraju ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy, a ja mówię, że przegrało, gdyż myślenie do oszukiwania nie ma rozwiązań. Na myśleniu do oszukiwania ludzie nabyli w mózgach myślenia jakie zrobiło z nich nienormalnych ludzi. Ludzie kościoła mówią, że rozgrzeszają z myślenia do oszukiwania, a odkrycia naukowe dowodzą, że oni oszukują, gdyż myślenie do oszukiwania utrzymuje się w mózgu, a na nim nienormalny człowiek.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz