niedziela, 20 grudnia 2015

ZMIENIONA ANATOMIA CHCE WYKONYWAĆ WOLĘ OSZUSTÓW

Wszystkie stworzenia w naturze wykonują wolę Stwórcy. Wolę Stwórcy wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Na wykonywaniu woli Stwórcy psychika jest zdrowa i zdrowe jest ciało. Ciało na słowach Stwórcy jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych które utrzymują zdrowie i życie człowieka. Ta energia jaka utrzymuje zdrowie i życie człowieka to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Z inną energią mamy do czynienia na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Ta energia jest oparta na układach z pierwiastków jakie dokonują uśmiercania życia. Ta energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka to energia oparta na słowach do oszukiwania. Mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że w tych systemach neurologicznych nie ma życia i to samo odkrył Albert Einstein we wszechświecie, że jest w nim energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Naukowcy którzy mówią, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać nie odróżniają myślenia Stwórcy od myślenia narzuconego przez człowieka. Naukowcy opierający się na słowach Stwórcy widzą, że to ludzie oszuści mówią, że mają prawo do ludzi i do mienia jakie jest w naturze i do mienia jakie mają ludzie. To myślenie do oszukiwania Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon widzą, że mózg oddziela i widzą, że to oddzielone myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Ja na moim myśleniu oddzielam myślenie oparte na prawdzie od myślenia do oszukiwania i odbierałam w sądach pieniądze ukradzione moim klientom przez ludzi oszustów, którzy swoje myślenie do oszukiwania nazwali prawem. Naukowcy powinni wiedzieć, że myślenia nie nazwa się prawem, gdyż prawem nazywa się mienie do jakiego ma się prawo. Ludzie władzy nie mają prawa do mienia ani do ludzi, a zatem są oszustami, którzy mówią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi i jakie mają ludzie. Zapewne naukowcy oszuści widzą, że ludzie mają choroby po przodkach, gdyż myślenie do oszukiwania pochodzi od ludzi opierających się na kłamstwie. Mózg wykazuje myślenie do rozbieżnych celów, że to myślenie kłamcy którego mózg jest i myślenie innych kłamców jakich myślenie człowiek postanowił wykonywać. Np. Adolf Eichman mówił, że wywoził wagonami ludzi na śmierć zgodnie z prawem Adolfa Hitlera. Adolf Hitler nie miał prawa do ludzi tylko myślenie do oszukiwania nazwał prawem. Ludzie zgodzili się przyznać do siebie prawo bandytom i mordercom. Ludzie kościoła nawet mówią, że ludzie funkcjonują na grzechu Adama i Ewy. Odkrycia naukowe jasno pokazują, że w mózgu jest myślenie tylko Stwórcy i człowieka którego mózg jest. Odkrycia naukowe jasno pokazują, że odczuwanie jest też oddzielone na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy i na systemach neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania narzuconych przez człowieka. Odczuwanie na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach to odczuwanie oparte na nienawiści i słychać te słowa w wyrażanej agresji i oskarżaniu ludzi. Do oskarżania potrzebne jest myślenie oparte na kłamstwie. Odczuwanie oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu to odczuwanie oparte na emocjach miłości. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że myślenie narzucone przez człowieka jest oparte na braku rozumu i że też nie istnieje bez emocji, ale złych emocji. Medycyna przywraca emocje oparte na energii natury i człowiek zaczyna dobrze się zachowywać. Napisałam tysiące pism do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości i nie znalazłam ani jednego człowieka którego obchodziłoby, że wskazywałam, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconych słów. Na moim blogu gdzie jasno przedstawiam przyczynę chorób i śmierci wykazuje się w tej chwili, że w ciągu doby czytało 19 osób z Polski. Są inne kraje z których jest więcej ludzi. Nie reagowanie na moje odkrycie, że na słowach Stwórcy wykonujemy Jego wolę jest dowodem na to, że dla ludzi wykonywanie woli oszustów jest normalnym. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu do oszukiwania. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo musieli ich okraść na duże pieniądze co spowodowało, że zrozumieli, że nie będą mieli z czego żyć. Psychika tego nie wytrzymała. Dodałam, że można zapytać tych chorych psychicznie ludzi czy chcą wykonywać wolę władzy to odpowiedzą, że chcą. Ja już się o tym przekonałam po wypowiadanych słowach przez moich klientów, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Ci ludzie nazywający myślenie do oszukiwania prawem ich okradli, a oni mówili do mnie, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Spraw zgodnie z prawem nie ma możliwości wygrania ponieważ kłamstwo nie ma rozwiązań. Gdybym nie opierała się na myśleniu opartym na prawdzie to nikomu nie wygrałabym sprawy. Te powtarzane przez ludzi słowa, że mam im wygrać sprawy zgodnie z prawem spowodowały, że zamknęłam swoją działalność. Naukowcy odkryli, że mózg przyjmuje myśli a ja wyobrażam sobie jak bardzo są powiększone te ludzkie mózgi skoro prawie nie widać ludzi którzy chcą się opierać na słowach jakie są w naturze mózgu. Zatem na myślach z nabycia mamy mózgi oparte na chorobie umysłowej i równocześnie psychicznej, gdyż myślenie nie istnieje bez systemów neurologicznych. Na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu do oszukiwania są w ludziach różne twory z nabycia i są to nowotwory i inne twory o jakich mówi Neurobiolog Eric Kandel, który odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja mówię, że po stanie ludzi należałoby odkryć anatomię, czyli stan człowieka z natury. Anatomia jest oparta na prawdzie i ta anatomia jest ludziom nieznana. Przyczyną tej nieznajomości anatomii jest myślenie do oszukiwania na jakie przeszli ludzie. Stan człowieka z natury to systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, a zatem natura to psychika i ciało oparte na rozumie w mózgu. Rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie i ja na tym myśleniu opartym na prawdzie wygrywałam wszystkie sprawy, ale dokąd się nie przyznałam, że to na myśleniu opartym na prawdzie. Myślałam, że Sędziowie chcą rozwiązać ludzkie problemy i zaczęłam mówić, że opierając się na prawdzie rozwiążemy wszystkie problemy ludzi. Wtedy okazało się, że Sędziowie nie chcą rozwiązania problemów. Odkryłam dlaczego, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie odebrałoby się wszystkie pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Kiedy Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to napisałam, że to lepsze od przybicia do krzyża Jezusa za mówienie prawdy.
Zło jakiego narobili ludzie posługujący się myśleniem do oszukiwania jest przerażające, gdyż na nim wszyscy umysłowo i psychicznie chorzy i z chorymi ciałami. W naturze nie ma energii śmierci, a Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Albert Einstein już dawno odkrył, że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ci ludzie bandyci dalej znęcają się nad psychiką opartą na prawdzie i uśmiercają ludzi. Nie wierzę w to, że tak mało jak wykazuje się na moim blogu ludzi w Polsce ma rozum, gdyż oszukiwanie na blogu i na twitterze jasno widać. Dwa lata temu na moim blogu byli ludzie z ponad stu krajów świata i Polska była na pierwszym miejscu. Jednak prawdą jest, że nauka nie pokazuje ani jednego człowieka w stanie w jakim wszedł w naturę. To wielka katastrofa świadcząca o ludziach, że są albo psychopatami albo służącymi psychopatów. Psychika w naturze nie istnieje bez rozumu w mózgu, a odkrycia naukowe dowodzą, że nie ma psychiki opartej tylko na rozumie. Karol Jung był tak przekonany, że naturą człowieka jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu, że kłócił się z Zygmuntem Freudem o to że on uważał, że Zygmunt Freud odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Szkoda, że Zygmunt Freud nie doczekał odkrycia naukowego które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Zygmunt Freud odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja odkryłam, że ludzie chcą oszukiwać. Ludzie chcą okradać innych ludzi. Znaczy to, że ludzie są złodziejami. Myślenie nazwane prawem ludzi jest myśleniem jakim posługuje się złodziej. Złodziej zabiera pieniądze i dzieli się ze złodziejami. Złodzieje przeznaczają też pieniądze na produkowanie i kupowanie broni do zabijania ludzi, a zatem złodzieje to również mordercy. Odkryłam, że inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo złodziei i bandytów. To myślenie złodziei i morderców psychiki stworzonej przez Boga zgadza się ludziom kościoła. Arcybiskup Stanisław Gądecki na Jasnej Górze mówił, że ten kto nie wybiera władzy ma grzech. Arcybiskup Henryk Heser został odznaczony przez Prezydenta Andrzeja Dudę, a Henryk Hoser nakazał zabrać klucz od wybudowanego przez ludzi w Jasienicy kościoła, gdyż nie zgodził się ażeby księdzem był Wojciech Lemański. Ludzie kościoła takie same mają myślenie jak ludzie władzy, że jak nieruchomość ludzie wybudują to uważają ją za swoją. Biskupi mają tytuły Biskupów Polowych i biorą pieniądze zabrane ludziom. Wojny prowadzone przez ludzi kościoła są też znane historii. Pieniądze na to mordowanie ludzi zanoszą ludzie. Naukowcy mówią, że kiedyś dawno, dawno temu Bóg był znudzony gdyż wszystko we wszechświecie doskonale funkcjonowało. Na pewno było to wtedy dokąd ludzie nie wypowiadali słów. Stwórca nas stworzył wyrażającymi dobrą wolę, a teraz wszyscy ludzie mają chore ciała na wyrażaniu złej woli. Na wyrażanej woli oparta jest energia i jaką człowiek wyraża wolę taką ma w sobie energię. Dwa różne myślenia w mózgu są oparte na różnej woli. Różna wola jest oparta na różnej energii. Różna energia jest w różnych systemach neurologicznych.
W stanie mózgu który nie zna słów pismem ludzi było pismo obrazkowe. Ludzie malowali wszystko tak samo. Teraz pismo ludzi to ustanowienie prawem słów do oszukiwania. Dane statystyczne mówią, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest tylko rozum.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz