sobota, 12 grudnia 2015

WYKONYWANIE WOLI CZŁOWIEKA TO WYKONYWANIE WOLI ZŁOCZYŃCY

Wola człowieka jest oparta na myśleniu do oszukiwania, a człowiek który oszukuje jest złoczyńcą. Natura człowieka jest oparta na wykonywaniu woli Stwórcy. Na wykonywaniu woli Stwórcy psychika jest szczęśliwa, a człowiek zdrowy. Prawo ludzi jest oparte na wykonywaniu woli ludzi, a wola ludzi jest oparta na słowach do oszukiwania. Mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. Inne prawo jak oparte na słowach Stwórcy to prawo oszustów. Prawo oszustów jest oparte na nazywaniu umową wykonywania słów oszusta. Prawo Stwórcy jest oparte na nazywaniu umową zgodnej woli. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu wyrażają zgodną wolę. Inna wola to wola oszusta i dlatego słowa oszusta mózg wykazuje w innym miejscu jak naturalne słowa oparte na prawdzie. Ile mamy ludzi oszustów pokazuje ustanowione prawo nazywane prawem ludzi. Prawo ludzi jest oparte na słowach do oszukiwania. Prawo ludzi zgadza się oszustom. Mnie się nie zgadzało prawo oszustów i na swoim myśleniu odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Ci oszuści mówią do ludzi, że są dającymi dobro, a oni są okradającymi z dobra. Wola człowieka jest oparta na słowach do oszukiwania. Po odkryciach naukowych widać, że tylko prawdomówny mózg nie pozwala się oszukiwać. Ludzie pozwalają się oszukiwać, a oszuści od czasu do czasu organizują zabijanie ludzi. Były Minister Finansów Pan Jacek Rostowski gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Zatem ludzie zanoszą zarobione przez siebie pieniądze dla złodziei i morderców. Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłał mi do spamu odpowiedź na moje odkrycie, że wykonywanie narzuconych słów zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie na narzuconych słowach są złodziejami i bandytami. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem wysyłam moje odkrycia do ludzi nauki i oczekuję na ogłoszenie, że przyznaje mi się Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywania woli człowieka i że ta wola człowieka oparta jest na czynieniu psychice zła. Anatomia to psychika. Organizacje przyznające Nagrody Nobla widziałam u mnie na twitterze, a więc wiedzą, że jasno wskazuję na ludzi którzy są złoczyńcami w naturze i sami powinni wystąpić o przyznanie mi Nagrody Nobla. Mnie nie zależy na pieniądzach, ale chcę ażeby ludzie na świecie usłyszeli, że odkryłam złoczyńców w naturze, że posługują się słowami do oszukiwania i że na słowach do oszukiwania są oparte organy te same przeciwko którym wystąpił Jezus i są to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Podkreślam, że wszystkie chore psychiki i ciała są chore na wykonywaniu myślenia do oszukiwania, a co jest uczynieniem zła wszystkim anatomiom na ziemi.

                                                                                      Barbara Paul
                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz