poniedziałek, 21 grudnia 2015

ZABURZENIE CZŁOWIEKA JEST OPARTE NA WYMYŚLONYCH MYŚLACH I WYKONYWANIU WYMYŚLONYCH MYŚLI

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów pozwoliło mi odkryć przyczynę zaburzenia człowieka. To te myśli są przyczyną zaburzenia człowieka. Zaburzenie mózgu jest oparte na wymyślonych myślach i decyzjach o wykonywaniu wymyślonych myśli, a zaburzenie psychiki i ciała jest oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wymyślone myślenie.
W naturze mózgu są myśli na jakich człowiek jest stworzony. Odkryłam myśli Boga. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Albert Einstein bardzo dobrze widzi przyczynę zaburzenia wszechświata złą energią, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Rządy są oparte na wymyślonym myśleniu. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu myślenia i swoim cierpieniem i śmiercią wskazał, że na narzuconym myśleniu jest cierpienie i śmierć. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to Wielkie odkrycie, podobnie jak Wielkim odkryciem jest odkrycie podświadomości przez Zygmunta Freuda. Nasza natura to podświadomość oparta na słowach jej Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam jakie myśli zaburzyły naszą doskonałą opartą na rozumie naturę. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że mózg zaburzyły wymyślone myśli i że na wymyślonych myślach człowiek ma złe emocje. Odkryłam, że złe emocje na wymyślonych słowach to agresja i nienawiść ludzi narzucających słowa i cierpienie na wykonywaniu wymyślonych słów.
W celu powrotu do zdrowia trzeba przywrócić się na myślenie jakie jest w naturze mózgu. Kiedy przywrócimy się na myślenie jakie jest w naturze mózgu to trzeba powtarzać, że nie wymyśla się myśli i nie wykonuje wymyślonych myśli.
Tak jak wskazał na to Stwórca którego znamy jako Jezusa organy narzucające słowa to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Jest ogromnie wielu ludzi narzucających słowa i to przez tych ludzi jest w domach przemoc i cierpienie. Człowiek narzucający słowa to zły człowiek który wymusza wykonywania jego woli. Nasza psychika jest oparta na wolności. Psychika jest wolna jeśli w mózgu są słowa na jakich człowiek jest wolny. Słowa na jakich człowiek jest wolny to słowa oparte na decyzjach opartych na prawdzie. Ludzie władzy i kościoła wprowadzili na ziemi myślenie oparte na kłamstwie na jakim zachorowały ludzkie mózgi, psychika i ciała. Ogromna ilość ludzi każdego dnia wykonuje wymyślone przez ludzi władzy i kościoła myślenie na jakim cierpi psychika i ciało. Odkrycie Zygmunta Freuda mówi, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że to myślenie wymyślone i wykonywanie wymyślonego myślenia wyparło odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość. Zygmunt Freud nie doczekał odkrycia naukowego, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Zygmunt Freud bez wątpienia odkrył psychikę opartą na rozumie, a Karol Jung psychikę opartą na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na wymyślonych słowach. Tymi wymyślonymi słowami zajmują się systemy neurologiczne na jakich człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. To tam zaprowadzili ludzi ludzie narzucający słowa przeciwko którym wystąpił Jezus, że nie wiedzą dokąd idą i nie wiedzą co robią. Ludzie narzucający słowa to źli ludzie wymuszający wykonywania narzucanych przez nich słów. Ci źli ludzie kiedy odkryłam, że narzucane zachowania i problemy jakie wykazuje mózg, że są do rozbieżnych celów, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to spowodowali, że przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon, a w Polsce zwolnili Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Tym Dyrektorom bez wątpienia zgadzała się ich wiedza o anatomii z odkrytym przeze mnie myśleniem na jakim oparta jest anatomia. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja odkryłam, że Jezus wiedział, gdyż źli ludzie świadomie wymyślają słowa w celu przejęcia władzy nad mieniem Stwórcy. Ludzie pozwolili na przejęcie nad nimi władzy przez źle zachowujących się ludzi wymyślających i narzucających słowa. Albert Einstein pokazuje skalę tych złych ludzi wskazując na grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Tych złych ludzi nie obchodzi cierpienie i śmierć ludzi. W moim życiu napisałam tysiące pism do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości w których wskazywałam, że ludzie cierpią od wykonywania ustanowionego prawa. Nikogo nie znalazłam ażeby go obchodziło, że ludzie cierpią na wykonywaniu wymyślonego i narzuconego myślenia. Pisałam do ludzi kościoła, że cierpienie zadają ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów, a oni mówią, że cierpienie zadaje Bóg i że trzeba Go prosić i modlić się do Niego jak nie chce się cierpieć. W moim występowaniu przed sądami widziałam, że ludzie którzy przychodzili mnie prosić o pomoc mówili, że przyszli do mnie bo nie rozumieją języka prawniczego. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg wykazuje, że to nierozumiane myślenie jest do rozbieżnych celów. Widziałam, że ludzie władzy przy pomocy tego nierozumianego myślenia okradają ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych od roku 2004 widziałam w opublikowanych danych przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach sprawy, a ja wygrałam w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy. Myślałam, że Sędziowie nie wiedzą jak rozwiązać ludzkie problemy i zaczęłam pisać, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Wtedy Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja na to napisałam, że to lepsze od przybicia do krzyża Jezusa za mówienie prawdy.
Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Albert Einstein wskazuje na grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że ludzie mają w sobie z nabycia złą grawitacyjną siłę jeśli mają w mózgu wymyślone myślenie lub decyzje o wykonywaniu wymyślonego myślenia, Odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest oparta na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu, a grawitacyjna siła śmierci jest oparta na wymyślonych i narzuconych słowach przez złych ludzi.
Odkryłam, że choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała są oparte na wierze w słowa kłamcy. Odkryłam, że wymyślone słowa spowodowały, że psychika przeszła na wypowiadanie słów kłamcy na jakich psychika jest nienormalna. Psychika na słowach kłamcy nie wie o co chodzi i nie wie dokąd idzie. Natura psychiki oparta jest na wiedzy. Wszystkie stworzenia w naturze wiedzą jak mają wykonywać czynności. Ludzie wykonujący wymyślone myślenie przestali wiedzieć. Zwrócić należy uwagę na ludzi narzucających słowa jak złymi są to ludzie, którzy wymyślają słowa do okradania ludzi, do dokonywania na ludziach gwałtów i mordowania ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Źli ludzie wiedzą, że świadomie wymyślają myśli w celu zrobienia sobie z ludzi służących. Iwan Pawłow świadomie narzucał psu słowa i głodził go aż zrobił psa sobie posłusznym. Wszelkie zło jakie jest na ziemi jest dziełem ludzi wymyślających i narzucających słowa. William Szekspir dobrze widzi mówiąc ustami Hamleta, że źli ludzie potrafią się uśmiechać. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że uczą się mowy ciała bo na wymyślonych myślach ciało jest zmienione na psychikę i ciało złoczyńcy.

Dziękuję za wspieranie mnie podziękowaniami przysyłanymi mi przez Uniwersytet Cambridge. Mam ich około trzech tysięcy.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz