sobota, 12 grudnia 2015

CZŁOWIEK JEST NIENORMALNY I CHORY NA NARZUCONYCH SŁOWACH

Człowiek jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek to psychika i ciało. Psychika i ciało są oparte na mózgu w którym są słowa. Mózg oparty jest na umyśle świadomym. Umysł świadomy jest oparty na rozumie w mózgu który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, Rozum jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa oparte na prawdzie. Na emocjach jakie nie istnieją bez rozumu oparta jest psychika i ciało. 
Mózg odrzuca narzucone słowa w inne miejsce w mózgu jak rozum i tym innym miejscem jest brak rozumu. Bark rozumu jest oparty na umyśle nieświadomym, a umysł nieświadomy na myśleniu opartym na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie narzucone przez człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem człowiek na narzuconych słowach przeszedł na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych w jakich nie ma energii życia. Wykonywanie czynności na energii w której nie ma życia to zadawanie psychice i ciału cierpienia, a co prowadzi do śmierci. Narzucone myślenie w mózgu jest przyczyną umysłowej choroby, gdyż człowiek jest oparty na umyśle opartym na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów, a ja wskazuję, że mózg wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zna i na nich wykazuje człowieka na systemach neurologicznych w których nie ma energii życia. Każdy człowiek jest o tyle nienormalny i chory ile ma w mózgu narzuconego myślenia. Zygmunt Freud widzi tą wypartą podświadomość, a ja wskazuję, że myślenie tego kto wyparł podświadomość jest w podświadomości, ale w umyśle opartym na braku rozumu i energii w której nie ma życia. Ludzie są w różnym stopniu kłamcami, gdyż od małych kłamców do wielkich. Kłamca to złoczyńca. Zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i służącego złoczyńcy. Nie raz podaję przykład złoczyńcy Adolfa Hitlera i mówiącego, że wywozi ludzi wagonami na śmierć zgodnie z prawem Adolfa Hitlera Adolfa Eichmana. Adolf Eichman to służący złoczyńcy. Od ludzi władzy i kościoła często słychać wypowiadane przez nich słowa, że człowiek ma służyć. Ja wskazuję, że człowiek który wykonuje wolę człowieka to służący złoczyńcy. Na słowach Boga nie ma złoczyńców i wykonujących słowa złoczyńców. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie są wolnymi ludźmi. Służących chce złoczyńca. W naturze mózgu nie ma słów Adolfa Hitlera, ani takich jak on narzucających słowa. Ludzie wykonujący wolę swojego Stwórcy opierają się na słowach jakie są w naturze mózgu. Na słowach jakie są w naturze mózgu wykonuje się wolę Stwórcy, a na narzuconych słowach wykonuje się wolę złoczyńcy. Złoczyńca posługuje się narzuconymi słowami. Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Jezus swoim cierpieniem i śmiercią wskazał ludziom ażeby nie wykonywali narzuconych słów gdyż ci ludzie zadają cierpienie i śmierć. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie jakim posługuje się złoczyńca. Ci złoczyńcy od razu wiedzieli, że trzeba ukryć przed ludźmi odkrycie które wykazuje, że ludzie na wykonywaniu narzuconych słów cierpią i umierają. Kiedy odkryłam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złoczyńcy natychmiast spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania, a z Departamentu Zdrowia w Polsce usunęli Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie pokazujące, że mózg robi sprzeciw na narzucane słowa i że człowiek na narzuconych słowach funkcjonuje na innych systemach neurologicznych. To odkrycie wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż ja występowałam przed sądami i znałam to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja występowałam przeciwko temu myśleniu narzuconemu przez ludzi przy pomocy którego ludzie władzy okradają ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam, że w opublikowanych danych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004, że w województwie warmińsko-mazurskim wpłynęło skarg 1830, a jest wygranych 8, a z tych 8 ja wygrałam cztery. Podliczyłam dane z całego kraju i wynika z nich, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. Te przegrane wyroki sądów mówią, że to postępowanie ludzi niezgodne z prawem. Ja wskazuję, że zgodnie z takim prawem jak Adolfa Hitlera. Ludzie tacy jak Adolf Hitler mają pieniądze na mordowanie ludzi dzięki nazwaniu myślenia narzuconego przez ludzi prawem. Nie pomyślałam ani przez moment, że tyle ludzi może być oszustami i pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i to mimo to, że wskazywałam na odkrycie naukowe, które dowodzi, że w ludzkich mózgach są problemy. Ja wskazuję na skalę ludzi jako oszustów. Albert Einstein mówi, że jest pewny dwóch rzeczy: wszechświata i ludzkiej głupoty i ma rację ponieważ mózg wykazuje głupotę ludzi na umyśle opartym na barku rozumu na jakim człowiek jest nieświadomy. Ja wskazuję na skalę ludzi jako oszustów widząc kłócącego się dr psychiatrę Karola Junga z dr psychiatrą Zygmuntem Freudem o to, że Karol Jung był mocno przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Zygmunt Freud widział podświadomość opartą na rozumie. Kilka lat temu Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Albert Einstein nie ma rozumu z nabycia, gdyż mówi, że ludzie nie mają rozumu. Mnie na moim rozumie zgadza się to samo co odkrył Albert Einstein. Nam wszystkim jeśli mamy rozum zgadza się to co odkrył Albert Einstein, Zygmunt Freud, Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, John Eccles, Włodzimierz Sedlak i wielu innych ludzi opartych na rozumie jak William Szekspir, Władysław Reymont,  Stanisław Wyspiański, Adam Mickiewicz, Fiodor Dostojewski, Deepak Chopra, i inni ludzie których nazwiska wypisuję w moich książkach i moich artykułach. Jest ogromnie wielu pojedynczych wspaniałych ludzi których widać kim są po słowach jakie wypowiadają i po tym co robią. Innych ludzi jak opartych na rozumie jest przerażająco dużo. Ci ludzie to nieuczciwi ludzie którzy narzuconą wolę przez człowieka nazywają prawem. Wola człowieka jest oparta na kłamstwie. W tej chwili widać w Polsce jak partia "Prawo i Sprawiedliwość" usuwa Sędziów Trybunału i wymusza wprowadzenie swoich. Każda partia wprowadza na stanowiska swoich ludzi, a ja wskazuję, że wszyscy ludzie w naturze mózgu mają takie same myślenie. Wskazuję, że władza jest oparta na narzuconych słowach przy pomocy których okrada ludzi. To tylko u złodziei jest możliwe, że nie reaguje się na wskazywanie przeze mnie, że prawo ludzi jest oparte na nazywaniu umową wykonywania narzuconych słów. Dla człowieka który ma rozum umowa to wyrażanie zgodnej woli. Oszuści mówią, że umowa to wykonywanie narzuconej woli. Wskazuję, że to myślenie do oszukiwania jest w mózgu i na nim oparta choroba umysłowa. Wskazuję, że inne myślenie jak jest w naturze mózgu jest oparte na systemach neurologicznych w których nie ma życia na jakich cierpi psychika i ciało. Wskazuję, że prawie wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała i że przyczyną tego stanu są narzucone słowa. Wskazuję, że mózg reaguje na inne słowa jak są w naturze mózgu wykazywaniem ich na braku rozumu, a co doskonale widać u ludzi. Człowiek który ma rozum ma rozumną twarz. Pokazują już, że o tym wiedzą ludzie w Starożytnym Egipcie, gdyż twarz Sfinksa jest rozumna. Rozumna twarz to twarz natury. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Inne twarze jak rozumne są zmienione przez systemy neurologiczne wykonujące myślenie oparte na braku rozumu. W naturze nie ma głupich twarzy. Wszystkie zwierzęta mają rozumne twarze. Jeśli zwierzę ma zmienioną twarz to na myśleniu narzuconym przez człowieka, tak jak to stało się z psem Iwana Pawłowa. Rozumne twarze są oparte na rozumie Stwórcy, a nierozumne twarze są oparte na braku rozumu na jakim ludzie wykonują wolę ludzi. Ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wyznawców, a ja mówię, że wyznawców wymyślonych Bogów, gdyż  człowiek oparty na słowach jakie są w naturze mózgu nie jest wyznawcą Boga tylko wypowiadającym słowa Boga. Wszystko co jest oparte na narzuconych słowach jest wymyślone, a na wymyślonym myśleniu nienormalny człowiek. Wymyślone słowa mają swój skutek jakim jest umysłowa choroba i zmienione ciało na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wymyślone słowa. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, ale nie podaje się na jakim myśleniu jest to wykonywanie czynności. Przecież człowiek wykonuje myślenie. Ludzie którzy zdecydowali się na wykonywanie woli oszustów zaglądają do paragrafów jakimi mówią ludzie kłamcy i wykonują to co wymyślili kłamcy. To myślenie kłamców nie powinno nie zgadzać się tylko mnie, a ja nie mogłam znaleźć ludzi którym też nie zgadzałoby się myślenie do oszukiwania. Prawdą jest, że ludziom zgadza się myślenie oparte na rozumie, gdyż nie znalazłam człowieka który mówiłby, że to co ja mówię i piszę mu się nie zgadza gdyż prawdą jest, że ludzie chcą się posługiwać myśleniem do oszukiwania. Sędziom zgadzały się moje słowa oparte na rozumie gdyż wszystkie sprawy mam wygrane dopóki się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Ludziom nauki też zgadzają się moje słowa, gdyż nie piszą do mnie co im się nie zgadza, a wysłałam do nich około 3000 artykułów. Uniwersytet Cambridge przysyła podziękowania. To jedyni ludzie reagujący na zgadzające się im myślenie oparte na rozumie. Na Uniwersytecie Carnegie Mellon też się zgadzało myślenie oparte na rozumie, gdyż mam stamtąd około 400 podziękowań, ale od momentu ogłoszenia przeze mnie, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów to podziękowania przestały przychodzić. Kim są ludzie usuwający u mnie na twitterze Obserwatorów opartych na rozumie i oszukujących na moim blogu to wstyd dla kogoś kto nazywa się człowiekiem. Człowiek na słowach Stwórcy to mędrzec, to uczciwy, inteligentny człowiek który ma szacunek do ludzi i do innych stworzeń i do otaczającej go przyrody.  Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów,  a mają ludzkie twarze. Ja mówię, że ci ludzie potwory mają twarze potworów i psychikę psychopatów. To paskudztwo oblazło świat i wydaje w nim rozporządzenia. Ludzie opowiadają o Bogu, a o odkryciach o mózgu, że robi sprzeciw na narzucane słowa nie chcą słuchać. To wstrętnie zachowujący się wobec swojego Stwórcy ludzie. To wstrętnie zachowujący się ludzie wobec innych ludzi. Ci źli ludzie nie chcą opierać się na słowach Stwórcy bo chcą żyć z okradania innych ludzi. Wygodnie się żyje jak się dostaje pieniądze i nie trzeba robić starań o ich zarobienie. Ja mogłam żyć w luksusach gdybym zgodziła się na wykonywanie woli władzy, ale ja się brzydzę słowami do oszukiwania. Nie chcę pieniędzy od oszustów i złoczyńców. Reakcja Stwórcy na narzucone słowa to prawidłowa reakcja. Konstrukcja człowieka jest oparta na rozumie i energii życia i brak rozumu odrzuca na energię w której nie ma życia.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz