niedziela, 13 grudnia 2015

JEDNA WYSOKA KULTURA

Autor książki HUNA Tajemna Wiedza Kahunów Sławomir Hulanicki przedstawia różne wierzenia ludzi z różnych krajów świata i pisze:
Wydaje się więc, że te wszystkie wierzenia i poglądy pochodzą z jednego źródła, że była kiedyś w niepamiętnych czasach jakaś jedna wysoka kultura, która musiała nagle w nieznanych nam okolicznościach zginąć, a szczątkowe jej przekazy dotarły do naszych czasów. Mógł być, jak twierdzą niektórzy, przekaz pozostawiony przez inną, nie znaną nam cywilizację, mocno zniekształcony przez naszych przodków. Niezależnie kto i w jaki sposób dał nam, ludziom ten przekaz, zawiera on elementy prawdy, warte wyłowienia  z tego oceanu rozmaitych naleciałości, wierzeń, guseł, i tradycji, w które ubrali tę prawdę nasi przodkowie. Jest to z pewnością bardzo trudne, ale przecież możliwe i chyba konieczne do wykonania w dzisiejszych czasach.  
Zacytowałam te słowa Sławomira Hulanickiego ażeby napisać, że ta Jedna Wysoka Kultura nie była od żadnej nieznanej nam cywilizacji tylko na naszym myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Biochemik Maria Szulc pisze, że jest to nieznane ludziom myślenie, a ja mówię, że dokąd ludzie wypowiadali prawdę było ludziom znane. Dobry przykład zauważyłam jadąc autobusem w którym jeden z pasażerów poprosił kierowcę ażeby stanął tam gdzie mieszka, gdyż przystanek jest 3 km dalej. Kierowca odpowiedział, że to niezgodne z przepisami. Nie chciałam przeszkadzać w prowadzeniu pojazdu, ale chętnie zapytałabym czy to Stwórca ustanowił te przepisy. Ludzi którzy ustanowili te przepisy zapytałabym na jakim prawie do mienia jakie jest na ziemi się opierają. Wiadomo, że na żadnym. Oni wymyślili, że mają prawo, a kierowca to co oni wymyślili wykonuje. Na wymyślonym myśleniu człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Ten kto wymyślił myślenie jest umysłowo i psychicznie chory i ten kto wykonuje wymyślone myślenie jest umysłowo i psychicznie chory. Kierowca na pewno by powiedział, że pracuje bo musi z czegoś żyć. Kierowca pracuje u ludzi, którzy kupili autobus za pieniądze ludzi. Gdyby kierowca nie płacił podatków i innych danin to miałby swój pojazd i stawał tam gdzie chcieliby ludzie których wiózł. Tak bez wątpienia było w Jednej Wysokiej Kulturze.
Ludzie zanoszą swoje pieniądze za które luksusowo sobie żyją ludzie którzy przyznali sobie prawo do mienia jakie jest na ziemi i jeszcze wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie wymyślonego przez nich myślenia. Na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu była Jedna Wysoka Kultura, a teraz chuligani nazwali wymyślone przez nich myślenie prawem. Albert Einstein wskazuje, że na tym wymyślonym myśleniu jest we wszechświecie tyle energii śmierci, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że tak samo jest na wymyślonym myśleniu w ludziach, że zadaje im cierpienie i śmierć. Zatem chuligani przejęli władzę nad mieniem Stwórcy i mamy kulturę chuliganów. Ludzie nazywający siebie kulturą mówią, że pytają Polityków czego od nich oczekują i nie dodali, że za okradanie dla nich ludzi.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli w mózgu to myślenie na jakim jest na ziemi kultura chuliganów, że mózg wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów. Jak odkryłam, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  to wypowiadanie innych słów to chuligani spowodowali ażeby biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Zanim nie odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów to na Uniwersytecie Carnegie Mellon zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. W Polsce chuligani usunęli Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu, gdyż na pewno znali anatomię. Nowa Dyrektor przysłała mi pismo, że jej się nie zgadza to co zgadzało się jej poprzednikom. W tym roku otrzymałam z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia odpowiedź do spamu na moje odkrycie, że wykonywanie narzuconego myślenia uśmierca życie. Z programu "Szkło kontaktowe" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i że autor wiadomości jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Sławomir Hulanicki pisze, że nasi przodkowie ubrali prawdę na jakiej była Jedna Wysoka Kultura, a ja mówię, że ci przodkowie to już byli kłamcy. Prawdę mówi odrobina ludzi, a Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia opartego na prawdzie. Chuliganów na ziemi pokazuje już Jezus kiedy był na ziemi i wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach, czyli na kłamstwie. Programy naukowe pokazują, że stojący na czele Kościoła Kajasz domagał się od stojącego na czele wymiaru sprawiedliwości Piłata skazania na śmierć Jezusa. Kajfasz uzasadniał to swoje występowanie o skazanie Stwórcy na śmierć szerzeniem przez Jezusa niepokojów. Te niepokoje to było mówienie o naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie o jakim teraz ja mówię. Piłat się wahał i powiedział do Kajfasza ażeby zapytać stojącego na czele władzy Heroda. Ci łobuzy powiedzieli do Stwórcy, że wymyślone przez nich myślenie jest na ziemi prawem na jakim ludzie wykonują ich wolę. Ci łobuzy do dzisiaj wiedzą, że Jezus był Bogiem bo takie napisy mają na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Miłość to nasza natura oparta na prawdzie. Kapłani mówią, że zrzekli się miłości i że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem znają myślenie wymyślone jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Uczucia ludzi opierających się na kłamstwie to uczucia zimnych bezwzględnych ludzi którzy gwałcą ludzi, okradają ich z pieniędzy i zabijają na organizowanych przez nich wojnach. Sławomir Hulanicki pisze, że Jedna Wysoka Kultura to może nieznana nam cywilizacja. Niektórzy z ludzi zajmujący się wymuszaniem od ludzi pieniędzy pokazujących, że to zgodnie z prawem ludzi którzy do niczego prawa nie mają mówią do mnie co pani mówi?.Odpowiadam to co pani czy pan słyszy. Mówię, że ja nie znam myślenia do oszukiwania i dlatego mówię to co mówię.
Ja znam ludzi opartych na myśleniu na jakim była Jedna Wysoka Kultura których zachowania są tak piękne, a słowa przez nich wypowiadane tak mądre, że jestem w zachwycie. Ten rarytas spotkania takich ludzi jest jednak niezwykle rzadki. Gdybym nie spotkała w swoim życiu trzech ludzi od których czułam niesamowitą miłość to nie wiedziałabym o czym mówią napisy z Jezusem, że jest miłością. Pierwszą z tych osób zobaczyłam bardzo wiele lat temu w jakimś filmie. Nie wiedziałam co to jest, że jak na nią patrzę to kąpię się w odczuwaniu miłości.
Poznałam odkrycia naukowe o funkcjonowaniu mózgu, psychiki i ciała i zrozumiałam, że ludzie na myśleniu wymyślonym jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów mają chore psychiki i chore ciała i ludzie którzy nazwali wymyślone przez nich myślenie prawem zadali cierpienie wszystkim ludziom i stworzeniom. Psychika jest oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a na wymyślonym myśleniu na energii na jakiej wszyscy jęczą z psychicznego bólu. Taką kulturę wprowadzili na ziemi chuligani i bandyci którzy swoje myślenie nazwali w nie ich świecie prawem. Chuligani na tym myśleniu wymazują u mnie na twitterze Obserwatorów opartych na rozumie, a na blogu oszukują, że niby maleńka ilość ludzi nie jest oszustami.
Ludzie w naturze wypowiadający słowa oparte na prawdzie dzisiaj wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie to chuligan i złoczyńca. Dokąd zaprowadzili ludzi ci chuligani i złoczyńcy pokazują wszystkie szpitale na ziemi i energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam tych złych ludzi, że wypowiadają słowa oparte na kłamstwie na których mówią, że to co jest czyjeś jest ich.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz