środa, 23 grudnia 2015

ENERGIA W CZŁOWIEKU ZMIENIA SIĘ W WYNIKU WYPOWIEDZENIA SŁÓW OPARTYCH NA KŁAMSTWIE

Człowiek w stanie natury jest energią opartą na prawdzie. Energia oparta na prawdzie to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To stąd pochodziła siła ludzi w okresie Starożytności i stąd pochodziła świadomość o której Biolog dr Tytus Brighton mówi do Psychologa Maxa Freedoma Longa, że ludzie którzy robią cuda posługują się jakąś wyższą świadomością której słucha jakaś siła. Ta wyższa świadomość to nasza natura. Świadomość jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Nieświadomość jest oparta na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie przeszli na wykonywanie czynności na słowach wybranych przez siebie kłamców i stali się wypowiadającymi kłamstwo. Na kłamstwie zmieniła się w ludziach energia i ta zmieniona energia to energia jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Te rozbieżne cele mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy. Problemy są oparte na wykonywaniu narzuconego myślenia, a co przedstawiłam nie raz, że moi klienci przychodzili do mnie ze swoimi problemami i wskazywali na przepis prawa który był przyczyną ich problemu. Ta przyczyna problemu była w decyzji opartej na kłamstwie przy pomocy której ludzie władzy okradają ludzi. Do okradania potrzebne jest inne myślenie jak jest w naturze mózgu. Przy pomocy myślenia opartego na prawdzie nie ma możliwości okradania. Ja widziałam, że zarówno przedsiębiorstwa jak i firmy które prowadziłam padały z powodu wykonywania przez ludzi myślenia zapisanego, że to prawo ludzi. Widziałam, że pieniądze przechodzą od moich klientów do ludzi władzy i że jeszcze ludzie władzy mówili, że ludzie są im winni pieniądze. Takie to jest myślenie ludzi złodziei. To złodziej posługuje się myśleniem do okradania.
Decyzje ludzi o wypowiadaniu kłamstwa spowodowały, że w ludziach pojawiła się energia oparta na kłamstwie. Ta energia oparta na kłamstwie wprowadziła psychikę i ciało w cierpienie. Ludzie narobili sobie przerażającego zła decyzją o wykonywaniu czynności na myśleniu władzy, wymiaru sprawiedliwości, czy kościoła. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że ludzie wykonują czynności na myśleniu ludzi kłamców na jakich wykonują ich wolę. Taką ludzie ponieśli klęskę za wybieranie swoich przedstawicieli opartych na kłamstwie. Zapisane przez ludzi prawo, że mają prawo do mienia jakie jest w naturze, że mają prawo do ludzi i do mienia jakie mają ludzie to kłamstwa. Na kłamstwie zmieniły się ludzkie mózgi. Naukowcy odkryli, że mózg przyjmuje myśli. Ja mówię, że ażeby mózg przyjmował myśli to muszą to być myśli oparte na kłamstwie, gdyż myśli oparte na prawdzie mózg ma. Naukowcy odkryli, że treści zmieniają morfologię, a ja wskazuję, że te treści to myślenie zapisane jako prawo ludzi i prawo kościoła. Te treści myśli zmieniające morfologię to treści zabijające serce, czyli odczuwanie. Odczuwanie jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Maria Szulc pisze, że uczyła się głosu podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Maria Szulc pisze, że głos podświadomości to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji, a ja mówię, że odpowiednie natężenie, modulacja i intonacja to energia. To, że ludzie są takimi kłamcami jest dowodem na to, że żyjemy wiecznie. To, że Naczelny Sąd wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie jest dowodem na to, że dla ludzi myślenie oparte na kłamstwie stało się normalnym. Widziałam pracę magisterską z socjologii na temat przekonań w której wszystkie przekonania były oparte na kłamstwie  i za tą pracę wystawiona bardzo dobra ocena. Dziennikarze o przegranych przez ludzi sprawach w sądach wynoszących ponad 99,5% piszą, że ludzie lubią rozprawy, a ja wiem, że ludzie nie lubią rozpraw, ale nie chcą ażeby ich okradać. Cała machina sądów na świecie zajmuje się orzekaniem, że człowiek przegrał z kłamcami. Ustanowione prawo mówi, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a u uczciwych ludzi powinno być, że skarży się na tego kto okradł. Złodziejstwo jest zgodne z prawem. Oszukiwanie jest przyczyną wszystkich wojen. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nikogo nie oszukują i dlatego się nie kłócą bo nie mają o co. Ludzie kościoła mówią, że im się zgadza myślenie do oszukiwania jakim posługują się ludzie władzy. Bóg nas nie stworzył oszustami. Rozgrzeszanie ludzi to rozgrzeszanie z kłamstwa, gdyż ludzie wypowiadający słowa Boga mówią prawdę i nie ma ich z czego rozgrzeszać. Jezus wystąpił przeciwko organom narzucającym słowa, a człowiek narzucający słowa to oszust. Ludzie oszuści zaburzyli cały świat słowami do oszukiwania. W naturze wszechświata jest tylko energia oparta na słowach opartych na prawdzie. Albert Einstein mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja mówię, że te sposoby myślenia mózg wykazuje w umyśle opartym na kłamstwie na jakim człowiek jest na energii śmierci. Człowiek na prawdzie jest na energii opartej na prawdzie. Energia oparta na prawdzie jest oparta na systemach neurologicznych opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. 600 naukowców z różnych krajów świata szukają złej energii w budynku i urządzeniach za miliardy euro zabrane ludziom, a ja ludziom nauki przedstawiam od lat dowody, że zła energia jest w ludziach w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie i jest milczenie. Naukowcy mówią, że szukają złej energii w naturze i mają nadzieję na otrzymanie Nagrody Nobla, a ja odkryłam, że prawie każdy człowiek ma w sobie złą energię i nikt nie mówi ażeby przyznać mi Nagrodę Nobla. Albert Einstein już dawno wskazuje, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i nie wiem dlaczego szuka się dalej złej energii i to w naturze i za zabrane ludziom ogromne pieniądze. Naukowcy żyją za zabierane ludziom pieniądze i nie mówią ludziom, że umierają na wykonywaniu woli ludzi. Przyczyną ogólnego milczenia na moje odkrycia jest chęć życia za zabierane ludziom pieniądze. My na złodziejstwie nie jesteśmy stworzeni. To złodzieje nazwali myślenie oparte na kłamstwie innym prawem jak prawo Stwórcy. Dawno pisałam do ludzi nauki, że oni odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja też to odkryłam, ale że kłamstwo jest też przekładem zapisów na czynności organizmu. W naturze jest przekład zapisów jakie są w mózgu na energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a z nabycia na kłamstwie jest przekład zapisów kłamstwa jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów na energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ludziom oszustom udało się wprowadzić na ziemi myślenie oparte na kłamstwie gdyż ludzie się zgodzili, ale mózg się nie zgodził. Dziennikarze komentujący odkrycie naukowe które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Ja wskazuję, że mózg wykazuje myślenie oparte na kłamstwie, że to myślenie kryminalistów oszukujących i okradających i mordujących ludzi i inne stworzenia. Kłamcy mają zmienione odruchy i dlatego mówią tak jak Politycy, że uczą się mowy ciała. Nie ma możliwości nauczenia się mowy ciała bez wypowiadania słów na jakich oparta jest mowa ciała. Dr Deepak Chopra bardzo dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję na tą zmorę pamięci na jaką medycyna nie ma leku, że to myślenie oparte na kłamstwie. Więcej oszustów, złodziei i bandytów trudno sobie nawet wyobrazić. Nikt w naturze nie wykonuje woli ludzi poza ludźmi. Do wykonywania woli ludzi trzeba zgodzić się być oszustem. Kto chce być zdrowy musi wyjść z energii opartej na kłamstwie.
Pełno szpitali na ziemi w których mówią, że postępują zgodnie z myśleniem ludzi władzy.
Psychika i ciała nie są oparte na myśleniu ludzi władzy. Mózg wykonuje wolę jego Stwórcy i wykazuje psychikę i ciało na kłamstwie na energii opartej na kłamstwie. W energii opartej na kłamstwie nie ma życia i ta energia uśmierca psychikę i ciało.
Ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wyznawców, a ja widzę na moim blogu i twitterze i wśród ludzi kupujących moje książki, że ponad 99% ludzi nie chce nawet słuchać o wypowiadaniu słów Tego Kto dał im życie. Stwórcę bandyci przybili do krzyża, a do mnie napisali, że trzeba mi odebrać prawo wykonywania zawodu na myśleniu na jakim nie jest się oszustem.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz