czwartek, 31 grudnia 2015

GŁUPOTĘ MÓZG WYKAZUJE, ŻE JEST OPARTA NA SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ CZŁOWIEKA

W mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum, a ja odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. W naturze jest tylko umysł świadomy oparty na rozumie. Umysł nieświadomy jest w mózgu z nabycia od człowieka i jest on oparty na braku rozumu. Albert Einstein odkrył, że we wszechświecie jest energia śmierci i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i pisze, że jest pewny dwóch rzeczy: wszechświata i ludzkiej głupoty. Albert Einstein dodaje, że nie ma pewności co do wszechświata. Odkryłam, że Albert Einstein ma rację ponieważ ludzie wykonują wolę ludzi, a na woli ludzi oparty jest brak rozumu. Energia śmierci o jakiej Albert Einstein mówi, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na myśleniu ludzi, gdyż energia życia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na myśleniu Stwórcy. Na tej głupocie opartej na umyśle w mózgu z nabycia od człowieka ludzie mają zmienione anatomie na różnego rodzaju chuliganów, gwałcicieli, bandytów, erotomanów, pedofilów, a przede wszystkim złodziei. Myślenie na jakim opierają się ludzie opierający się na woli ludzi to myślenie do okradania. Na myśleniu do okradania ustanowione jest przez ludzi inne prawo jak prawo Stwórcy. Gdyby Albert Einstein znał prawo ludzi tak jak ja je poznałam to wiedziałby, że głupota jest oparta na myśleniu do okradania i robienia wszelkiego innego zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to zmieniona energia na jaką Albert Einstein wskazuje, że to energia śmierci. Takie jest myślenie wybranych przez ludzi ich przedstawicieli. Ja nie przeszłam na myślenie ludzi. Ministerstwo nazywające się Zdrowia przysłało mi do spamu odpowiedź na moje odkrycie, że ludzie na wykonywaniu woli władzy mają w sobie energię śmierci. Ludzie jeszcze śmią oskarżać Boga, że nie umiał stworzyć ich ciała ażeby nie cierpiało. Ciało cierpi na myśleniu do oszukiwania, a Stwórca oszustem nie jest. Ci ludzie chcieliby mieć zdrowe ciało na myśleniu do okradania innych ludzi i do gwałcenia ludzi i do mordowania ludzi. Od Boga wołają ludzie o zdrowe ciało a wykonują wolę ludzi. Wola ludzi jest oparta na myśleniu do oszukiwania, a to jest różnica pomiędzy myśleniem Boga, a ludzi oszustów. Jezus wyraźnie wystąpił przeciwko oszustom narzucającym słowa. Paskudztwo za otrzymanie życia jest takimi chuliganami, że cały świat doprowadzili do stanu uśmiercenia. Ludzie mówią, że dla nich myślenie do oszukiwania jest prawem. Widziałam, że to prawo to myślenie do oszukiwania i przez kilkadziesiąt lat mówiłam i pisałam o tym do ludzi i nikogo nie mogłam znaleźć żeby nie chciał wyjść z myślenia do oszukiwania. Od roku 2005 kiedy to w styczniu ukazały się dane w gazecie "Rzeczpospolita" o przegranych ludzi w kraju wynoszących ponad 99,5% piszę o tym i nikogo z dziennikarzy nie widzę ażeby to oszukiwanie nie było dla niego normalne. Oszustwo jest dla ludzi normalne. W naturze uczciwość była dla nas normalną. To myślenie do oszukiwania w mózgu jest i zmieniło stan człowieka. Zmieniony człowiek na umyśle opartym na braku rozumu wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Z natury Naukowcy odkryli, że normalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy. Mózg oddziela myślenie do oszukiwania i na nim Naukowcy widzą w ludziach dwie i więcej osobowości. Ja widzę na rozumie tylko jedną osobowość. Głupich ludzi co niemiara i słowa niektórych jak słyszę to dowód nabytej głupoty, Przykładów można podawać bez liku. Widzi je wielu komików. Myślenie oparte na umyśle z nabycia opartym na braku rozumu zmieniło człowieka na głupiego pod względem narzuconych słów. Na słowach Stwórcy mamy rozum. Odkrycie Zygmunta Freuda pokazuje, że ludzie wyparli rozum i wprowadzili brak rozumu. W mózgu jest myślenie wprowadzone przez człowieka i na nim osobowość oparta na braku rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu ludzie nazwali ich innym prawem jak prawo Stwórcy. Prawo Stwórcy ma oparcie w rzeczach stworzonych przez Stwórcę, a prawo ludzi w zapisaniu, że to co jest Stwórcy jest ich.  Bóg nas złodziejami nie stworzył. Ja nie mam myślenia złodzieja i mnie się to prawo nie zgadzało. Nie wiedziałam, że jestem tak odosobniona jako nie złodziejka, że sama byłam w sądach oparta na rozumie Stwórcy. Gdybym się nie przyznała, że wygrywam w oparciu o myślenie oparte na rozumie to odbierałabym pieniądze ludziom i żyła bogato, gdyż żadnym dla mnie problemem nie jest wskazywanie, że wszystkie ustawy są ze sobą w sprzeczności. Te sprzeczności w ustawach są oparte na słowach opartych na kłamstwie. Na słowach Stwórcy wszystko się zgadza i  jest porządek. Nie wiedziałam dlaczego mój pierwszy przełożony powiedział do mnie "gdzieś się pani taka uchowała". Nie wiedziałam co to znaczy, ale z czasem zobaczyłam na badaniach bilansów niesamowity bałagan. Ten bałagan jest oparty na zarządzeniach z góry i na bałaganie w mózgu ludzi którzy te bilanse robili. Pierwszy bilans zdałam i w jednostce nadrzędnej usłyszałam "ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkich 44 głównych księgowych". Myślałam, że chciał być miły. Na sto badanych przedsiębiorstw w Polsce dostałam pierwszą nagrodę. W sądach wygrywałam wszystkie sprawy. Nagrody Nobla nie chcą mi przyznać, gdyż odkryłam, że inne myślenie jak Stwórcy to myślenie oszustów. O miłości lepiej nie mówić, gdyż jest oparta na rozumie, a ludzi z rozumem na myśleniu władzy nie ma. Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że mężczyźni też, ale ci co nie mają rozumu.
Ja wiem, że słowa o jakich Albert Einstein mówi, że na nich oparta jest energia śmierci to słowa do oszukiwania. Mózg bardzo dobrze oddziela słowa do oszukiwania na energii uśmiercającej życie. Ażeby wiedzieć, że energia na słowach narzuconych przez człowieka uśmierca życie i dalej to robić to w zupełności dołączam się do Alberta Einsteina, że też jestem pewna co do ludzkiej głupoty. Skutek przejścia ludzi na myślenie narzucone przez ludzi to pełno głupich ludzi. Człowiek który nazywa myślenie do oszukiwania prawem jest głupi.
Stwórca wypuścił ludzi opartych na Jego rozumie, a ma ludzi opartych na braku rozumu. Odkryłam doskonale skonstruowany mózg, który oddziela człowieka pod względem rozumu i braku rozumu. Odkryłam, że na braku rozumu człowiek jest na energii odzwierciedlającej brak rozumu i widać to po jego odruchach często chamów, chuliganów i bandytów. Ci ludzie z odruchami chamów, chuliganów i bandytów wypowiadają słowa świadczące o tym, że nimi są.
Gratuluję rozumu ludziom którzy czytają o moich odkryciach. Ciekawe czy teraz jest więcej ludzi którzy mają rozum, czy więcej było po zatopionej Atlantydzie. Trochę do dzisiaj jeszcze widać w Egipcie Sfinksów z rozumną ludzką twarzą.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz