wtorek, 15 grudnia 2015

NIEZNANE WIĘKSZOŚCI Z LUDZI MYŚLENIE NA JAKIM NIE JEST SIĘ OSZUSTEM

Do napisania niniejszego pisma skłoniły mnie często mówione przez Prawników słowa co pani mówi. Dla nich zatem jest nieznane to co ja mówię. Ja też byłam Prawnikiem, ale opartym na myśleniu Stwórcy. Moje myślenie nie zgadza się Prawnikom opartym na innych słowach jak są w naturze mózgu. Mówię do tych Prawników pytających co ja mówię, że ja na tym co mówię mam najwięcej wygranych spraw w kraju, ale dodaję, że jak się przyznałam, że to na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to Naczelny Sąd Administracyjny orzekł, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu, gdyż moje myślenie jest niezgodne z myśleniem władzy. Ze "Szkła kontaktowego" też dostałam wiadomość, że moje myślenie jest niepożądane, ale autor nie dodał, że jestem w jego świecie i dlatego mam obowiązek posługiwania się jego myśleniem. Znałam to myślenie zapisane jako prawo ludzi i na swoim myśleniu odbierałam pieniądze zabrane ludziom przy pomocy tego innego myślenia. Ja odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i odkryłam, że jestem w świecie Tego Kogo myśleniem się posługuję, a ci ludzie którzy występują przeciwko myśleniu jakie jest w naturze mózgu są oszustami w naturze. Odkrycie naukowe pokazuje, że mózg wykazuje, że narzucający myślenie ma rozbieżne cele. Ja odkryłam, że na tym narzuconym myśleniu jakie jest do oszukiwania ludzie w świecie Stwórcy wykonują wolę oszustów. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, a Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości. Ja wiem, że dlatego Prawnicy i inni ludzie posługujący się myśleniem do oszukiwania pytają mnie co pani mówi.
Amerykański Psycholog Max Freedom Long jako młody człowiek przyjechał na Hawaje i tam dowiedział się, że są ludzie, którzy uzdrawiają ludzi, zmieniają przyszłość na lepszą, zmieniają pogodę i robią różne inne dobre rzeczy. Książki Maxa Freedoma Longa można kupić i przeczytać o jego poszukiwaniu mocy jaką posługują się ludzie których nazwano Kahunami. Maria Szulc też pisze w jej książce "Potęga podświadomości", że chyli czoła przed wiedzą Kahunów. Max Freedom Long szukał przez wiele lat tajemnicy Kahunów, gdyż najpierw nie wierzył, a potem się przekonał, że uzdrawiają ludzi i to w szybki sposób. Ten młody Psycholog dowiedział się, że jest muzeum w którym jest Naukowiec Biolog dr Tytus Brighton, który przez długie lata badał nie tylko rośliny, ale życie i obyczaje Hawajczyków. Nazwisko tego Naukowca można znaleźć w encyklopedii.
Tytus Brighton miał już ponad 80 lat i kiedy usłyszał o zainteresowaniach Maxa Freedoma Longa powiedział, że on przez 40 lat szukał czym posługują się Kahuni i wielu z nich było jego przyjaciółmi i nie powiedzieli mu czego używają do robienia cudów. Tytus Brighton opowiadał o tym, że jego przyjaciele Kahuni przeprowadzali go przez gorącą lawę która miała tysiąc stopni i nic nikomu się nie stało. Opowiadał też, a co opisuje Max Freedom Long, że Tytus Brighton potrafił odesłać modlitwę śmierci do tego kto był jej autorem. Tytus Brighton powiedział do Maxa Freedoma Longa, że on już na pewno nie doczeka odkrycia tajemnicy Kahunów, ale przekazuje mu, że oni posługują się jakąś wyższą świadomością której słucha jakaś siła przy pomocy której Kahuni czynią cuda. Sławomir Hulanicki w jego książce HUNA Tajemna Wiedza Kahunów pisze, że ta siła ma związek z grawitacją. Ja mówię, że wyższa świadomość to nasza natura oparta na grawitacyjnej sile życia.
Dr Tytus Brighton i Psycholog Max Freedom Long chcieli poznać Tajemnicę Wiedzy Kahunów, a ja zwróciłam swoją uwagę na to, że Kahuni mówili, że posługują się zwykłą mową Boga. Ja też się posługuję zwykłą mową Boga a Prawnicy oparci na innej mowie mówią do mnie co pani mówi. Ja mówię, że gdyby oni nie przeszli na myślenie do oszukiwania to też mówiliby to co ja. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami, a ja zobaczyłam, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon okryli myślenie jakie wyparło podświadomość i odkryłam, że jest to myślenie do oszukiwania. Teraz ludzie którzy wyparli podświadomość wypowiadają słowa do oszukiwania. Ja też weszłam w to myślenie do oszukiwania gdyż znalazłam się w pracy opartej na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi i zobaczyłam, że ci ludzie posługują się myśleniem do oszukiwania. Poznałam odkrycia naukowe i odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, ale ludzie nie chcieli o nim słuchać. Mózg wykazuje, że ludzie posługujący się narzuconym myśleniem mają rozbieżne cele, a ja zobaczyłam, że oni przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem okradają ludzi którzy zgodzili się uznawać myślenie do okradania za prawo. Zobaczyłam, że ci ludzie o rozbieżnych celach wymuszają od wszystkich ludzi przynoszenia im pieniędzy, a jak ktoś nie przynosi to mają ludzi wykształconych w wymuszaniu pieniędzy. Ludzie na myśleniu do oszukiwania ustanowili wymiar sprawiedliwości i ten wymiar sprawiedliwości wydaje nakazy wykonywania myślenia do oszukiwania. Ludzie którzy biorą pieniądze pochodzące z oszukiwania ludzi produkują i kupują broń do zabijania ludzi. O ludziach Kahunach przekazy mówią, że zawsze zaznaczali, że nikomu nie wolno uczynić zła, gdyż utraci się moc. Jeden z dziennikarzy o którym opisuje Max Freedom Long uczył się jak mówią magii u Kahunki o której pisze, że pochodziła z Plemienia Berberów i że to Plemię to ludzie inteligentni, o wysokiej kulturze, czyści i gościnni którzy bardzo dobrze zachowywali się wobec innych ludzi. Dla ludzi władzy opartych na myśleniu do oszukiwania normalnym jest okradanie ludzi i zabijanie ludzi. Jak młodzi chłopcy nie chcą iść do wojska uczyć się zabijania ludzi to ich zamykają do więzienia. Chłopcy którzy godzą się uczyć zabijania ludzi przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy.
Max Freedom Long opisuje, że uczestniczył w odczycie dr Johna Hilla, profesora historii biblijnej na Uniwersytecie w Południowej Kalifornii. Tematem odczytu było chodzenie po ogniu. Po odczycie kiedy zapytano Johna Hilla co sądzi o obserwowanych zjawiskach, oświadczył, że nie jest w stanie tego wytłumaczyć w żaden logiczny sposób. Powiedział, że może tylko przypuszczać, że użyto tam jakiejś wyższej firmy działalności psychicznej.
Z działalnością psychiczną mamy do czynienia w świecie natury. W stanie mózgu który nie zna słów wszyscy opieramy się na odczuwaniu. Odczuwanie jest oparte na grawitacyjnej sile życia i Sławomir Hulanicki już dobrze widzi, że magia o której mówią, że nią posługują się Kahuni ma związek z grawitacją. Dr Tytus Brighton mówił do Maxa Freedoma Longa ażeby szukając odkrycia Tajemnicy Wiedzy Kahunów miał na myśli, że oni posługują się jakąś wyższą świadomością jakiej słucha siła jaką się posługują. Ja odkryłam, że Kahuni i wszyscy inni ludzie z dwunastu biblijnych plemion posługiwali się grawitacyjną siłą życia na jakiej oparta jest psychika. Albert Einstein już widzi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach jest grawitacyjna siła śmierci. Odkryłam, że grawitacyjna siła życia wykonuje wolę ludzi posługujących się myśleniem na jakim ta siła jest oparta, a grawitacyjna siła śmierci wykonuje wolę ludzi narzucających słowa. Albert Einstein widzi we wszechświecie dwie siły i mówi, że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że chciały poznać myśli Boga. Ja odkryłam myśli Boga, że są w naturze mózgu i że ludzie w Starożytności mieli moc gdyż ich słowa były oparte na grawitacyjnej sile życia. Prof. Maria Szulc postanowiła się uczyć głosu o energii podświadomości, gdyż ubolewała nad ludźmi uzależnionymi od myśli złych. Ja odkryłam, że myśli złe mają źli ludzie, gdyż wymyślili te myśli do czynienia innym ludziom i innym stworzeniom zła. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Albert Einstein też widzi energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że też jest tyle grawitacyjnej siły śmierci, że idzie w kierunku też zniszczenia życia. Ta siła cały czas niszczy życie ludzi którzy posługują się myśleniem opartym na złej energii. Lekarze nie mają leku na tą złą siłę i nigdy nie będą mieli. Naukowcy mają rację, że wszechświatem rządzi grawitacyjna siła. Nikt z ludzi nie ma siły na grawitacyjną siłę. Grawitacyjna siła jest oparta na energii, a energia na myśleniu. Grawitacyjna siła wykonuje myślenie jakie ma w mózgu myślący. W naturze człowiek miał jedną grawitacyjną siłę i jest nią grawitacyjna siła życia. Odkąd człowiek ma w mózgu myślenie do czynienia zła ma w sobie złą grawitacyjną siłę i ona niszczy jego.
Odkrywca podświadomości Zygmunt Freud pisze, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja wskazuję na Starożytnych Kahunów, że oni mówili, że jeśli nie naprawi się uczynionego zła to wyleczenie nie jest możliwe. Dr Deepak Chopra też odkrył, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam że zmora pamięci na jaką nie ma leku to myślenie do czynienia zła. Kiedy w roku 2000 przyznano Nagrodę Nobla Neurobiologowi Ericowi Kandelowi za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to natychmiast napisałam do niego i wielu innych ludzi nauki, że to od wykonywania czynności zła i że czynności zła robi się ludziom wymuszaniem od ich psychiki wykonywania woli ludzi posługujących się myśleniem do oszukiwania.
Odkryłam myślenie na jakim oparta jest psychika i ciało i odkryłam, że mózg zna myślenie na jakim ludzie wykonują swoją wolę i że ludzie na wykonywaniu tej swojej woli czynienia zła przeszli na funkcjonowanie na systemach neurologicznych w których nie ma energii życia. Odkryłam doskonałe stworzenie człowieka i doskonałych ludzi na rozumie Stwórcy i odkryłam przerażającą ilość złych ludzi którzy o świecie Stwórcy mówią, że to ich w którym myślenie do oszukiwania nazwali prawem. Doskonałe stworzenie człowieka powoduje, że człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu ma swój umysł oparty na braku rozumu i swoją energię opartą na braku rozumu. Na energii opartej na braku rozumu człowiek ma odruchy na swoim myśleniu i są to odruchy różnego rodzaju chuliganów i złoczyńców. To myślenie inne jak Stwórcy zgadza się ludziom kościoła opowiadającym o Bogu. Ludzie na myśleniu Boga wypowiadają słowa Boga, a nie opowiadają o Bogu.
Ludzie w Starożytności mówili, że posługują się zwykłą mową Boga. Ci ludzie nie znali pisma. W Starożytnym Egipcie widzimy pismo obrazkowe nazywane pismem hieroglificznym. Odkrywca Układu Genetycznego Pierwiastków doc. Julian Ochorowicz w jego książce "Tajemna wiedza Egiptu" pokazuje kolejne pisma Hieroglify, później pismo hieratyczne z czasów XI dynastii, później z czasów XIX dynastii, później pismo demotyczne, a dzisiaj mamy pisma zapisane, że to prawo ludzi. Te kolejne pisma oparte są na dodawanych wymyślonych słowach. Prawo ludzi to już prawo oszustów którzy już nie zgadzają się z mową jaką wypowiada się z natury. Ta mowa oszustów zgadza się ludziom kościoła. Bóg oszustem nie jest, gdyż wypowiada słowa oparte na prawdzie. Ludzie przebyli długą drogę wymyślania słów na jakich stali się złoczyńcami wykonującymi na swoich słowach czynności zła. Napisałam tysiące pism w których opieram się na odkryciach naukowych i gdyby nie Uniwersytet Cambridge który przysłał mi około 3000 podziękowań, ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy mi przysłali około czterystu podziękowań i dwaj Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Polsce w roku 2011, to nikt nie zareagowałby na myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Ludzie na narzuconych słowach są przebudowani na ludzi czyniących zło. Naukowcy odkryli, że mózg przyjmuje myśli, a ja wskazuję, że na złą energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach.  Naiwny Sławomir Hulanicki myśli, że Jedyna Wielka Kultura jest przez ludzi poszukiwana, a to świadomi złoczyńcy. Na naszym naturalnym myśleniu nie myślimy, że są ludzie którzy chcą czynić zło. Czynności dobra wykonuje się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ludzie złoczyńcy już ponad 2000 lat temu takie mieli myślenie, że zamordowali Stwórcę który mówił, że stworzył nas na prawdzie i dalej oszukiwali aż Albert Einstein mówi, że wytworzyli tyle energii do uśmiercania życia, że niedługo już wszystko będzie uśmiercone. Paskudztwo oparte na myśleniu do czynienia zła mówi do mnie co pani mówi. Nie pytają skąd pochodzą moje słowa, a ja pochodzenie ich słów znam.
Dr Tytus Brighton i Psycholog Max Freedom Long szukali Tajemnicy mocy Kahunów, a ta moc jest w słowach. Słowa są oparte na energii i ludzie którzy zaczęli wypowiadać słowa mieli moc w wypowiadanych przez nich słowach na energii natury. Tą moc ma psychika oparta na energii natury. Dzisiejsi ludzie wypowiadają słowa które nazywają prawem ludzi na jakich wypowiadają słowa o złej energii. W miarę wypowiadania tych słów na złej energii dokonują uśmiercania siebie.
Ludzie do których przyjechał na Hawaje Max Freedom Long kiedy dowiedzieli się, że ma przyjechać duża grupa białych ludzi najpierw myśleli, że to tacy sami ludzie jak oni, a później zobaczyli, że są czyniącymi zło. Ja odkryłam, że ci czyniący zło ludzie posługują się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu na jakim są ludźmi złymi. Ludziom już dawno przekazuję ażeby nie wykonywali myślenia nazwanego prawem ludzi bo nabędą cierpienia i umrą. Ci ludzie źli są wybierani przez ludzi za obiecanie dawania dobra, a jak ludzie zgodzą się przejść na uznawanie ich myślenia za prawo to mają nakaz dawania im pieniędzy i są karani, a na wojnach organizowanych za ich pieniądze są zabijani. Ludzie boją się przywozić od ludzi żyjących w innych krajach towary bo źli ludzie zabierają im te towary i wymierzają im kary jeśli jest to bez ich zgody. Źli ludzie mówią do ludzi co im wolno. To ludzie zgodzili się wykonywać ich słowa. Wiedza ludzi na słowach Stwórcy to wiedza ludzi którzy na niej są przyzwoitymi ludźmi, a ludzie na wymyślonych słowach mają wiedzę jak okradać, gwałcić, oszukiwać i zabijać. Na innych słowach jak są w naturze mózgu są inni ludzie ale oni są w mózgu Stwórcy i doświadczają wypowiedzianych przez nich innych słów pod postacią odczuwania tego co robią na słowach do czynienia zła. Wszyscy ludzie na słowach do czynienia zła mają chorą psychikę i chore ciała. Chora psychika i chore ciała są oparte na myśleniu w mózgu z nabycia.  
Każdy sam decyduje jakie wydaje decyzje a energia na tych decyzjach utrzymuje człowieka dobrego albo wykonuje człowieka złego. Życie jest oparte na energii, a energia na słowach. Energia wykonuje dla człowieka jego słowa. Żaden człowiek nie ma prawa do wydawania decyzji człowiekowi. Jeśli człowiek wydaje decyzje o wykonywaniu słów kłamcy to staje się służącym kłamcy, gdyż energia wykonuje słowa. Złoczyńcę wymyślającego słowa do czynienia zła spotyka realizacja zła jakie wymyślił. Energia zajmuje się wykonywaniem słów. Odkrycie naukowe pokazuje, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg myślami do czynienia zła, a ja odkryłam, że systemy neurologiczne to energia i że zła energia wykonuje słowa dla wydającego decyzje o uczynieniu zła. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy mają energię na jakiej mają dobro.
W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Grawitacyjna siła życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie na słowach Stwórcy niczego nie muszą się bać, ale muszą pamiętać ażeby nie wykonać żadnej decyzji człowieka narzucającego słowa, gdyż wejdą w złą energię. Człowiek który wykonuje wolę człowieka musi wiedzieć, że wykonuje wolę człowieka złego. W naturze ludzie są wolni, a to paskudztwo narzucające słowa tak ludzi oszukiwali, że ludzie wykonują ich wolę. To energia powoduje, że człowiek jest uzależniony od złoczyńcy. Stwórca nie stworzył nas wykonującymi wolę złoczyńców. Ludzie w naturze są na wolnej energii. Nie wolno pozwalać ażeby jacyś ludzie wtrącali się do naszego życia. To ludzie zgodzili się na uznanie wymyślonego myślenia za prawo. Ludzie którzy mają rozum widzą jak ci którzy wymyślają myślenie powtarzają, że człowiek ma służyć. Człowiek wymyślający słowa to złoczyńca i służącym się jest jak się wykonuje wymyślone przez złoczyńcę słowa. Energia na wymyślonych słowach to energia zła i ludzie na wymyślonych słowach są pod władzą złej energii. Człowiekowi który mówi ażeby jego słowa wykonywać należy powiedzieć, że jest oszustem i złoczyńcą. Nie utrzymywać kontaktów z łobuzami, a nie mówić, że jest się ich służącym. Człowiek sam musi się wydobyć ze złej energii. Człowiek sam wszedł w złą energię i sam z niej musi wyjść. Prof. Tadeusz Kotarbiński mówi, że Bóg jest mściwy, a ja wskazuję, że Bóg słowa narzucone przez człowieka przekazuje na energię opartą na słowach człowieka. To nie mściwość tylko realizacja postanowień człowieka.    

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz