czwartek, 3 grudnia 2015

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA ŹLE ZACHOWUJĄCY SIĘ CZŁOWIEK

Nasza anatomia oparta na słowach jej Stwórcy, to anatomia dobrze zachowującego się człowieka. Człowiek wypowiadający słowa swojego Stwórcy to człowiek, który ma szacunek do innych ludzi i do innych stworzeń oraz do otaczającej go przyrody.
W roku 2000 Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Napisałam na to, że ta zmieniona anatomia to anatomia oparta na wykonywaniu czynności zła i że te czynności zła wykonuje się na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Napisałam, że opieram się na odkryciach naukowych i na słowach jakie są zapisane, że to prawo ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. To ja dodaję to do odkrycia, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Często pisałam, że Politycy mówią, że uczą się mowy ciała i że kłamią w ustanowionym przez nich prawie, że mają prawo do mienia jakie jest na ziemi i że mają prawo do ludzi oraz do mienia ludzi. Nikt na to nie reagował, a napisałam tysiące pism. Przedstawiłam to samo co odkrył Albert Einstein, że zła energia jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i nikogo to nie obchodziło. Zamiast opierania się na wskazywanym przeze  mnie dowodzie, że zła energia jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, wybudowano za ponad 9 miliardów euro zabrane ludziom budynki porównywane do Katedry Notre Dame i zatrudniono w nich 600 Naukowców ażeby poszukiwali złej energii w naturze. Naukowcy ci w prowadzonych z nimi programach mówią, że chyba już nie znajdą złej energii w naturze wszechświata, a pokazywano, że mieli nadzieję na otrzymanie Nagrody Nobla. Ja wskazuję, że Albert Einstein już dawno odkrył, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach i że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę i to nikogo nie obchodzi. Ludzie w nie jednym z moich artykułów widzą do jakich Akademii i Instytutów Nauk je wysyłam. Te odkrycia akurat nie podobają się ludziom nauki i nie ogłaszają ludziom, tak jak nie ogłosili, że Albert Einstein odkrył już kilkadziesiąt lat temu, że we wszechświecie jest tyle energii śmierci, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein z powodu tej grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę pisze, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Więcej ode mnie na pewno nie można napisać i z podaniem dokładnych odkryć naukowych o funkcjonowaniu człowieka i wszechświata. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. W programie "Inny punkt widzenia" jest napisany dużymi literami wzór  Alberta Einsteina Mc2. W kościołach też mówi się o Bogu, a nie posługuje się słowami Boga. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, a ja na moim blogu i na twitterze widzę maleńką ilość ludzi. Ponad trzy godziny temu opublikowałam mój artykuł "Psychika i ciało są chore na wypowiadaniu innych słów aniżeli są oparte" i na blogu pokazują, że przeczytało go 27 osób. Ludzie mówią, że szukają pomocy dla zdrowia i życia, a nie chcą słuchać o słowach na jakich oparte jest ich zdrowie i życie. Odpowiedź na pytanie dlaczego nie chcą jest w tym, że chcą żyć z okradania ludzi.  Ludzie ze zmienioną anatomią wykazującą źle zachowujących się ludzi ustanowili w świecie w którym mieli możliwość urodzenia się prawem słowa oparte na kłamstwie. Naukowcy w jednym z programów mówią, że mózg powstał po to ażeby nas oszukiwać, a nic nie mówią na to, że ludzie w ustanowionym przez nich prawie są takimi oszustami, że o wszystkim co jest w naturze mówią, że jest ich i że przyznali sobie prawo do ludzi i wymierzają im kary za nie wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie.  Ja widzę, że w mózgu są słowa do oszukiwania, ale mózg je wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Zatem ci naukowcy nazywają oszustem Stwórcę mózgu zamiast wypowiadających inne słowa ludzi. Ja dobrze oddzielam słowa Stwórcy od słów wykazywanych przez mózg, że są do rozbieżnych celów. Na moim opieraniu się na słowach Stwórcy wygrywałam wszystkie sprawy w sądach gdyż w każdym zapisanym artykule jako prawo ludzi widzę że jest oparty na słowach do oszukiwania. Kiedy zaczęłam pisać do Sądów, że wszystkie problemy ludzi rozwiążemy jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Powinni mi powiedzieć, że to ich świat i mam się z niego wynosić na moich słowach opartych na prawdzie. W roku 2011 dwóch Zastępców  Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce  zareagowało na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu, gdyż zapewne dobrze znali anatomię i im się zgadzało, że anatomia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. Oprócz tego Ci Dyrektorzy przysyłali co jakiś czas pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. Jak odkryłam, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i zwolnili w Polsce Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Pisałam dalej ciągle jak dzieciom dokładnie opisując odkrycia o funkcjonowaniu człowieka i otrzymałam z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce odpowiedź do spamu, że to co piszę jest niechciane. Ludzie cierpią i umierają na wykonywaniu nazywanych prawem słów opartych na kłamstwie, a oni piszą, że to niechciana wiadomość. W programach telewizyjnych opowiadają tak samo jak Dziennikarze jak oni to ubolewają nad cierpieniem ludzi. Ci ubolewający nad ludzkim cierpieniem Dziennikarze  kłamcy znają moje odkrycia. Są ludzie w medycynie którzy chcą zdrowia ludzi, ale są też tacy jak lekarze w obozie śmierci w Oświęcimiu. Mam taki piękny przykład ludzi medycyny w Wielkiej Brytanii ze szpitala Fountain Way Hospital Wilton Road Salisbury Sp2 7fd gdzie ponad sześć miesięcy leżał mój chory syn. Pisał do mnie stamtąd Gerhard G. opiekujący się moim synem e-maile w których pisał tak dobre słowa, że na pewno będzie mi brak tych e-maili. Ja nie znam języka angielskiego, a on do mnie pisał ażebym postarała się nie martwić o swojego syna gdyż on ma u nich dobrą opiekę i jeszcze dają mu pieniądze na drobne potrzeby. Wczoraj przewieziono mojego syna samolotem do Warszawy z opieką ze szpitala w Wielkiej Brytanii  i wszystko ze szpitalem w Polsce uzgodnili i ambulans  w Polsce odebrał z lotniska mojego syna. Po kilku godzinach zadzwoniłam do Izby Przejęć i pytałam na jakim oddziale jest mój syn, a kobieta która przyjęła telefon powiedziała, że syn przyjechał i że muszę osobiście przyjechać. Powiedziałam, że muszę przejechać ponad 300 kilometrów, a jestem matką. Kobieta odpowiedziała
 " a ja jestem królową".
Jako ludzi różnią nas wypowiadane słowa i mamy ludzi pięknie się zachowujących i ludzi chamów. Ażeby doszło na ziemi do ustanowienia prawem słów opartych na kłamstwie to dla ludzi musi się zgadzać myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie którzy o tym co nie jest ich piszą, że jest ich to złodzieje. Ludzie kościoła opowiadają o wierze w Boga, a namawiają do wykonywania woli źle zachowujących się ludzi którzy kłamią, że mienie Boga jest ich. Nikt z ludzi kościoła nie zareagował na przedstawiane przeze mnie odkrycia, że anatomia człowieka jest oparta na słowach Boga. Przedstawiałam, że cierpienie zadaje energia oparta na słowach narzuconych przez ludzi, a ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg i że do niego trzeba się modlić jak nie chce się cierpieć. Odkrycia naukowe jasno pokazują, że zmieniona anatomia to anatomia źle zachowującego się człowieka. Dzieło tych źle zachowujących się ludzi to wojny, obozy śmierci, znęcanie się na psychiką w celu wymuszania pieniędzy, seksu, mienia. Naukowcy mówią, że zajmują się odkryciami naukowymi a milczą na moje odkrycia, że zmieniona anatomia jest oparta na zmienionej energii a zmieniona energia jest oparta na narzuconych słowach przez ludzi którzy kłamią. Ludzie powinni patrzeć komu dają swoje pieniądze i trzeba je dawać do takich ludzi o jakich piszę, że są w szpitalu w Wielkiej Brytanii. Policjantom daje się pieniądze którzy są dobrymi ludźmi. Trzeba płacić tylko za wykonywanie czynności dobra. Naukowcy żyją za pieniądze zabierane ludziom i nie mówią im za te pieniądze, że ludzie którym dają pieniądze ich świadomie uśmiercają.
Na słowach Boga wykonujemy tylko czynności dobra, ale każdy z nas gdzieś tam wszedł gdzie nie powinien i trzeba sobie pomagać i wyciągać z bagna w jakie wszedł człowiek. Człowiek który nazywa słowa oparte na kłamstwie prawem to łobuz.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz