piątek, 11 grudnia 2015

DIABELSTWO NA TWITTERZE USUNĘLI U MNIE OBSERWATORA CHUCKA NORRISA

Kiedy zaczęłam publikować moje artykuły na Twitterze to przysyłali zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu i to w nie jednym tygodniu. Kiedy kiedyś nie napisałam przez dwa tygodnie to pisali do mnie Barbara pisz, pisz. Kiedy diabelstwo wymuszające wykonywania ich woli zobaczyli, że odkryłam, że ludzi uśmierca energia oparta na wykonywaniu woli ludzi to zaczęli wymazywać Obserwatorów, Usunęli wielu ludzi opartych na rozumie jak Chuck Norris, gdyż też wielu wybitnych Naukowców jak m.in. Peter Edwards prof. Chemii Nieorganicznej na Uniwersytecie w Oxfordzie. Kiedyś zawsze powiadamiali jak wszedł u mnie jakiś Obserwator, a dzisiaj o Obserwatorze który ma 276.000.000 wejść The Best Sunsets powiadomienia nie ma, Chuck Norris nie daje swoich dzieci na naukę do szkół bo zapewne wie, że na wymyślonym myśleniu zachorują na schizofrenię.
Tak samo przejęło władzę diabelstwo na moim blogu na którym byli ludzie z ponad stu krajów świata, a teraz pokazują, że bardzo rzadko ktoś wchodzi. Ja pokazuję dokładnie odkrycie funkcjonowania człowieka i wszechświata i przyczynę śmierci, a to diabelstwo chce tak uśmiercać ludzi, że często nie mogę utrzymać kursora w ręce. Dobrzy ludzie powinni utworzyć swój internet nie nadzorowany przez złoczyńców. Dobrzy ludzie powinni utworzyć internet tylko dla ludzi opierających się na myśleniu na jakim jest oparta grawitacyjna siła życia.
Czy zatem się ktoś dziwi, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć. Jezus wiedział, że kłamcy, którzy już ich myślenie wprowadzili ludziom do wykonywania to bandyci.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz