piątek, 18 grudnia 2015

CZYNNOŚCI OD JAKICH ZMIENIA SIĘ ANATOMIA WYKONYWANE SĄ NA KŁAMSTWIE

Odkrycia naukowe dowodzą, że w mózgu który nie zna słów jest tylko umysł oparty na rozumie, a w wyniku wypowiadania przez ludzi słów jest też umysł oparty na braku rozumu. Odkrycia naukowe dowodzą, że w wyniku wypowiadania przez ludzi słów powstał w mózgu drugi umysł. O tym drugim umyśle dr psychiatra Karol Jung mówi, że to umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie i jest chory psychicznie. Odkrycie naukowe które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum dowodzi, że w naturze mózgu jest umysł tylko oparty na rozumie. Potwierdza to odkrycie naukowe które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Potwierdza to też odkrycie przez dr psychiatrę Zygmunta Freuda podświadomości o której odkrył, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, oraz to, że Zygmunt Freud mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Mamy zatem psychikę opartą na treściach jakie są w podświadomości i mamy psychikę opartą na treściach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że treści zmieniają morfologię. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów, a zatem to te treści zmieniają morfologię. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami jakie wykazuje mózg zajmują się systemy neurologiczne, a zatem systemy neurologiczne oparte na narzuconych zachowaniach i problemach są oparte na zmienionej morfologii. Ta zmiana morfologii niewątpliwie uderza w serce i zabija je. Serce to odczuwanie i to odczuwanie zabija człowiek narzucający słowa. Prof. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało funkcjonuje inaczej i że to inaczej jest w sposób właściwy dla danej choroby. Dr Deepak Chopra w jego książkach o zdrowiu pisze, że nowotwór powstaje w wyniku pomyłki komórki. Ten oparty na rozumie lekarz wydał m.in. książkę "Zdrowie bez granic". Odkryłam, że komórka o której dr Deepak Chopra pisze, że się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, to komórka oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że komórki oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to komórki oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a ja odkryłam, że dla ludzi którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie kłamstwo stało się normalnym. Ta normalność kłamstwa jest u ludzi różna, gdyż zależy od stanu wymyślonych myśli do kłamstwa i od stanu myśli opartych na kłamstwie jakie człowiek zgodził się wykonywać. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja wiem, że problemy są skutkiem wykonywania narzuconych zachowań, gdyż moi klienci przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi i mówili, że przyszli do mnie dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że ten nierozumiany przez ludzi język prawniczy to wykazywane przez mózg wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Widziałam już dawno, że ludzie oszuści którzy nazwali swoje myślenie prawem świadomie oszukują ludzi ażeby wykonywali ich wolę. Kiedy napisałam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie oszuści od razu spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania, a w Polsce usunięto ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia ludzi którzy każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. W jednym z pism Ci mądrzy Dyrektorzy piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam na to, że myślenie tych ludzi mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż jest to myślenie narzucone i że Biolog prof. Piotr Słonimski stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Paryżu mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem my na zapisach jakie są w naturze mózgu wiemy jak się zachowywać. Napisałam, że ci ludzie narzucający słowa ustanowili narzucone przez nich słowa prawem na których wykonywaniu ludzie mają zmienioną psychikę i ciało i że ta zmieniona psychika i zmienione ciało są oparte na zmienionym myśleniu w mózgu i że mózg to zmienione myślenie wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Często piszę, że ci reprezentanci ludzi jakimi są Posłowie mówią, że uczą się mowy ciała. Piszę, że zmienione ciało jest na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ja na moich słowach odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam w opublikowanych danych przez gazetę "Rzeczpospolita", że ja wygrałam w Województwie Warmińsko-Mazurskim 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy, a w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a więc zaczęłam pisać do Sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas rozumie opartym na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Skutkiem tego było wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Kilka lat prowadzili to postępowanie o zabranie mi prawa wykonywania zawodu bo mam najwięcej wygranych spraw w kraju. Ja na swoim rozumie odebrałabym wszystkie zabrane ludziom pieniądze, ale nie jestem w stanie wystąpić we wszystkich sprawach ludzi. Mój były mąż nie raz mówił do mnie, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Powiedziałam do niego, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy jesteśmy geniuszami. Kiedy oglądam Konkursy Chopinowskie to słyszę jak rękami opartymi na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu wygrywają genialną muzykę która wprowadza w odczuwanie miłości.  Odczuwanie miłości to nasza natura, a ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła i ludzie władzy i wszyscy inni kłamcy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Wiedzą zatem co to jest kłamstwo. Ludzie kłamcy potrafią gwałcić ludzi i uczą zabijania ludzi na wojnach po jakich to wykonanych czynnościach żołnierze przyjeżdżają psychicznie chorzy. Ludzie wykonujący czynności na kłamstwie nabyli cierpiącej psychiki na jakiej są ofiarami wykonywania woli kłamców. Ludzie narzucający słowa mają psychikę psychopatów dla których znęcanie się nad psychiką stało się normalnym. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że ci ludzie potwory mają w mózgu inne słowa jak słowa na jakich jesteśmy stworzeni i są to słowa złoczyńców którzy mają zmienioną psychikę na psychikę psychopatów. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji. Te emocje na rozumie są inne jak emocje na braku rozumu. Inne emocje jak oparte na miłości to emocje oparte na nienawiści. Brak rozumu jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie i na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie wykonujący ustanowione prawo zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy, a jak ludzie dobrowolnie nie dają to zajmują się zaburzaniem ludziom psychicznego spokoju, a w czym specjalizują się firmy windykacyjne. Jak ludzie nie dadzą wymuszanych pieniędzy ludziom z firm windykacyjnych to występują do sądów o wydanie nakazu dawania im pieniędzy. Z nakazem z sądu idą komornicy z udziałem policji i ślusarza i pokazują ludziom pisma, że zgodnie z prawem wyważają drzwi do ludzkich domów i biorą sobie z nich to co chcą. W tych pismach bandyci piszą, że prawo do wyważania drzwi mają o każdej porze dnia i nocy i również w niedziele i święta. Były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski powiedział, że gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień ktoś musiał mu kazać powiedzieć, że się pomylił, ale wydarzenia na Ukrainie pokazały, że się nie pomylił. Adolf Hitler na drzwiach obozu śmierci w Oświęcimiu napisał, że to obóz pracy, a dla ludzi którzy już nie mieli siły pracować miał wybudowane komory gazowe. Tych bandytów nie obchodziło czy mordują matki, czy dzieci. Bandyta to człowiek posługujący się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko bandytom narzucającym słowa i wskazał, że ci ludzie utworzyli na narzuconych słowach organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Napisałam do tych ludzi tysiące pism, że wykonywanie ustanowionego prawa zadaje cierpienie i odkryłam, że nikogo to cierpienie ludzi nie obchodzi. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci  mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a zatem dobrze widział związek choroby psychicznej z myśleniem jakim posługuje się władza. W szpitalach psychiatrycznych leżą też byli urzędnicy skarbowi. W szpitalach psychiatrycznych mamy skutek wykonywania czynności na myśleniu nieznanym psychice jakim jest myślenie do oszukiwania. We wszystkich innych szpitalach mamy skutek jakim są cierpiące ciała na wykonywaniu czynności na myśleniu do oszukiwania. Mamy przerażającą ilość ludzi którzy mają już przekonania kłamców. Ci kłamcy to świadomi złoczyńcy, a o czym wiedział Jezus, gdyż myślenie oparte na kłamstwie trzeba wymyślić i narzucić. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i że sam się na nią szykował. Mordercy swojego Stwórcy ogłosili światu, że Jezus przyszedł oddać życie za grzechy ludzi. Ja wskazuję na mózg, że to kłamcy gdyż mózg wykazuje myślenie na jakim są grzechy, że jest do rozbieżnych celów i że człowiek jest na tym myśleniu na uzależniającej energii. Dowód, że człowiek jest na myśleniu opartym na kłamstwie na uzależniającej energii to odkrycie naukowe, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanym przez mózg wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada kłamca i człowiek który się zgadza na wykonywanie słów kłamcy. Przykład to Adolf Hitler i Adolf Eichman który mówił, że zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził ludzi wagonami na śmierć. Wskazuję, że ludzie kłamcy którzy nazwali swoje myślenie prawem stosują przemoc na dzieciach wymuszając od nich nauki myślenia opartego na kłamstwie a czego skutkiem jest choroba psychiczna jaką jest schizofrenia. Na taką chorobę jaką jest schizofrenia zachorował też pies Iwana Pawłowa, który był wolnym do czasu zanim Iwan Pawłow zastosował na nim przemoc przy pomocy narzucania słów. Iwan Pawłow przy pomocy narzucania słów zrobił z psa swojego niewolnika którego zaczął wykorzystywać do swoich celów. To samo robią ludzie władzy i kościoła. Od ludzi władzy i kościoła często słuchać, że człowiek ma służyć. Ja wskazuję na psychikę, że ona jeśli jest służącą do psychopaty narzucającego słowa.
Wskazuję na mózg, że Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami i że w tym mózgu są myśli jakie wyparły naturalną psychikę i są to myśli oparte na kłamstwie jakie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję na przerażającą ilość ludzi oszustów na których myśleniu Albert Einstein wskazuje, że oparta jest energia śmierci jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein widzi we wszechświecie energię śmierci i pisze, że jest ona oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja widzę tą energię śmierci w człowieku na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja widzę te słowa do rozbieżnych celów, że są zapisane, że to prawo ludzi na jakim ludzie kłamcy okradają ludzi i robią sobie z nich służących. Mózg zatem dobrze wie, że narzucający słowa ma rozbieżne cele. gdyż Naukowcy to odkryli. Widzę, że jak złodzieje okradający ludzi nie mają pieniędzy to organizują wojny w celu wymordowania ludzi i okradzenia tego na kogo napadają. Rosja jest bogata, a więc rozpoczęto na Ukrainie oskarżanie Rosji, że nie chce zgodzić się na wstąpienie Ukrainy do Unii Europejskiej. Ja mówię, że człowiek niech idzie tam gdzie chce, a niech nie wymusza że inni mają chcieć tego co on. Ten wymuszający wykonywania jego woli człowiek morduje.
Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, a ja odkryłam, że mózg zna wypowiadanie innych słów i wykazuje, że człowiek wypowiadający inne słowa ma rozbieżne cele. Odkryłam, że ci ludzie którzy mają rozbieżne cele zapisali wypowiadanie ich innych słów, że są prawem na ziemi. Odkryłam, że ludzie na wykonywaniu tych innych słów nabyli umysłowej i psychicznej choroby i różnych chorób ciała. Ci ludzie oszuści przy pomocy użycia myśli do oszukiwania nazwali mienie jakie jest na ziemi, że jest ich i przyznali sobie prawo do ludzi i do mienia jakie mają ludzie. Ci ludzie oszuści zadali ludziom niewyobrażalne cierpienie i niewyobrażalnej ilości ludzi i innym stworzeniom śmierć.
Narzucone myślenie jest z nabycia w mózgu i na nim zmienione ludzkie mózgi i zmieniona psychika. Wśród ludzi nauki są tak samo oszuści jak  w innych zawodach. Wśród lekarzy psychiatrów są ludzie którzy wyciągają psychikę z cierpienia i są lekarze psychiatrzy którzy mówią ażeby na psychice zastosować jeszcze większą przemoc i odebrać wolę człowiekowi i zamknąć go w zakładzie zamkniętym. Łobuzy ludzie odbierający wolę nie dali człowiekowi woli, a odbierają wolę. Wszyscy stworzeni przyzwoitymi ludźmi, a na ziemi pełno złodziei, gwałcicieli i bandytów znęcających się na psychice opartej na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Naukowcy żyjący za zabierane ludziom pieniądze przy użyciu przemocy mówią, że mózg powstał po to ażeby ludzi oszukiwać. To oszust nie chce widzieć, że prawo ludzi jest oparte na stosowaniu na ludziach przemocy i że ci ludzie oszukują, że mają prawo do tego co jest na ziemi. Człowiek to psychika i stosuje na niej przemoc człowiek wymuszający wykonywania jego woli. Psychika jest oparta na prawdzie, a znęca się nad nią kłamca. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie sami pracują na swoje życie, a nie okradają i żyją z okradania innych ludzi. Teraz ludzie narzucający słowa muszą oddać to co ukradli dla lekarzy opartych na rozumie którzy wyciągają z chorób nabytych przez ludzi na stosowanej na nich przemocy przez bandytów posługujących się myśleniem do znęcania się nad psychiką. Bandytów spotyka realizacja ich myślenia przez złą energię jaką w sobie mają.
Wszyscy ludzie którzy wykonywali czynności na słowach bandytów narzucających słowa są cierpiącymi i umierającymi. Jezus na to wskazał swoim cierpieniem na krzyżu, że jest skutkiem wydania wyroku przez ludzi opierających się na narzuconych słowach i że skutkiem zadanego cierpienia jest śmierć. Jezus wiedział, że to świadomi mordercy. Ci świadomi mordercy zatrudnili w miejsce Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce którzy chcieli zdrowia i życia ludzi Dyrektor która chce cierpienia i śmierci ludzi. Ta nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych a co się zgadzało poprzednim Dyrektorom. Ta nowa Dyrektor przysłała mi pozdrowienia. Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w miesiącu październiku tego roku 2015 przysłał mi odpowiedź do spamu na moje okrycie, że ludzie cierpią i umierają na wykonywaniu myślenia zapisanego, że to prawo ludzi. Wstrętni ludzie powstali na myśleniu do oszukiwania. Nieliczni z ludzi utrzymujących się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to mądrzy, inteligentni ludzie, którzy mają szacunek do ludzi i do innych stworzeń. Świat oblazło paskudztwo które ma w mózgu myślenie do oszukiwania. Okryłam, że to zmieniające się pismo zmieniało ludzi. Pismo jest oparte na słowach. W naturze ludzie malowali obrazy tego co widzieli i malowali to samo. Ludzie nazwali to obrazkowe pismo pismem hieroglificznym. Kolejne pisma to hieroglify, pismo hieratyczne, pismo demotyczne, aż doszło do pisma nazwanego prawem ludzi. Ludzie mają z  nabycia w mózgu to myślenie wymyślone i na nim są zmienieni na ludzi oszustów. Oszust wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wyznawców, a ja mówię, że to wyznawanie tego co się wymyśliło, gdyż ludzie którzy mają rozum wypowiadają słowa swojego Stwórcy. Ja nie mówię, że wierzę w Boga, gdyż na wypowiadaniu Jego słów wie się, że On jest. W mózgu nie ma innych słów jak słowa Stwórcy, a słowa jakie wpływają do mózgu inne jak słowa na jakich stworzony jest człowiek mózg przekazuje na systemy neurologiczne na jakich człowiek odczuwa to co wymyślił lub to co wymyślił człowiek którego słowa zgodził się wykonywać. Odczuwamy myślenie.

                                                                                                Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz