wtorek, 22 grudnia 2015

PSYCHIKĘ I CIAŁO UŚMIERCA WYKONYWANIE NARZUCONYCH SŁÓW

Psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika i ciało na słowach jakie są w naturze mózgu są na energii życia. Psychika i ciało znalazły się na energii śmierci na słowach narzuconych przez człowieka. Mózg wykazuje te słowa narzucone przez człowieka, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne zajmują się uśmiercaniem życia. Odkryłam, że wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach uśmierca życie. Życie to psychika i ciało oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to energia życia. Przejście przez człowieka na systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach to przejście na energię uśmiercającą życie. Na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu komórki współpracują ze sobą. Na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach są komórki oparte na narzuconych słowach i komórki wykonujące narzucane słowa. To samo robią ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu, że współpracują ze sobą, a na narzuconych słowach narzucający słowa narzuca swoją wolę, a wykonujący narzucane słowa wykonuje narzucaną wolę. Na narzuconych słowach jest zmieniona psychika. Zmieniona psychika to psychika oparta na narzuconych słowach i jest to psychika psychopaty i zmieniona psychika to psychika oparta na wykonywaniu narzuconych słów i jest to psychika ofiary. Narzucający słowa to psychopata wymuszający wykonywania jego woli, a wykonujący narzucane słowa to ofiara psychopaty. Na narzuconych słowach oparte jest prawo ludzi, wymiar sprawiedliwości i kościół, czyli organy przeciwko którym wystąpił Jezus. Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że skutkiem wykonywania narzuconych słów jest cierpienie i śmierć. Dzisiaj mamy odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że są systemy neurologiczne które zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te rozbieżne cele jakie wykazuje mózg są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wtedy okazało się, że przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a w Polsce zostali zwolnieni ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia ludzie którzy przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Tym Dyrektorom bez wątpienia zgadzała się ich wiedza o anatomii z moim odkryciem myślenia jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest anatomia. Nowo zatrudniona Dyrektor Departamentu Zdrowia napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co zgadzało się jej poprzednikom. Napisałam, że to nie ja odkryłam, że są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, gdyż Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy ludzi gdyż oni wiedzą o co chodzi i wiedzą, że wymyślają myślenie i narzucają je ludziom do wykonywania. Napisałam do nich tysiące pism, że ludzie cierpią na wykonywaniu ustanowionego prawa i nie znalazłam ażeby to kogoś obchodziło. Nie znalazłam też kapłanów ażeby zareagowali na cierpienie zadawane ludziom wymuszaniem od psychiki wykonywania narzuconych słów, a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Ludziom zadającym cierpienie w ludzkich domach, zakładach pracy i szkołach pomaga wymiar sprawiedliwości oparty na tych samych słowach co zadający cierpienie. Dzieci przychodzą na świat wypowiadającymi słowa Stwórcy, a ludzie kościoła wprowadzają je na opowiadanie o Bogu i mówią, że prowadzą do Boga. W szkołach stosują na dzieciach przemoc wymuszaniem wykonywania narzuconego myślenia, a czego skutkiem jest choroba psychiczna jaką jest schizofrenia.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz