czwartek, 28 lipca 2016

ANATOMIA JEST PRZEBUDOWANA O ENERGIĘ OPARTĄ NA NARZUCONYCH SŁOWACH

Zła energia jaką odkrył we wszechświecie Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi pochodzi od ludzi. Ludzie mają zmienioną na tej złej energii anatomię o narzucone myślenie jakie mają w mózgu. Czynności od jakich odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że zmieniona jest anatomia to czynności wykonywane na złej energii. Czynności na złej energii są wykonywane na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez człowieka. Każdy człowiek ma w sobie tyle złej energii ile narzuconego myślenia w mózgu. Tak jak Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, tak ja odkryłam, że zapisy jakimi są narzucone słowa są przekładem na energię jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami.
Anatomia jest oparta na energii życia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Zmieniona anatomia jest oparta na energii uśmiercającej życie jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów odkryłam, że jest do czynienia zła. Odkryłam, że myślenie jakie jest w naturze mózgu jest oparte na dobrej energii ponieważ na niej wykonuje się czynności dobra. Odkryłam, że mózg wprowadza narzucone słowa na złą energię ponieważ narzucone słowa są do czynienia zła. Odkryłam, że mózg wprowadza człowieka wykonującego czynności zła na umysł oparty na braku rozumu. Albert Einstein ma rację mówiąc, że jest pewny co do głupoty ludzi opartych na złej energii.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz