sobota, 9 lipca 2016

ODCZUWANIE JEST OPARTE NA PRAWIDŁOWYCH DECYZJACH

W stanie natury istnieje tylko odczuwanie. Naukowcy mówią, że natura to psychika i mają rację, ale ja wskazuję, że ta psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Zatem psychika jest oparta na rozumie jej Stwórcy. Wydanie przez człowieka decyzji opartej na narzuconym przez człowieka myśleniu spowodowało, że odczuwanie znalazło się na braku rozumu. Albert Einstein to mędrzec, gdyż po energii na jakiej oparte jest zakrzywienie w energii wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że drugi umysł w mózgu jest oparty na braku rozumu. Odkryłam, że rozum i brak rozumu są oparte na różnym myśleniu i nasz oparty na rozumie mózg wie jakie myślenie jest oparte na braku rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu zakrzywiło energię w człowieku w naturze opartą na rozumie. Ludzie którzy mają w mózgu narzucone myślenie mają w sobie zakrzywienie w energii. To zakrzywienie w energii powoduje zadawanie bólu psychice energię opartą na braku rozumu. Psychika jest oparta na zrównoważonej energii opartej na rozumie w mózgu. Ta zrównoważona energia oparta na rozumie w mózgu jest zakrzywiona u człowieka na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam doskonałe skonstruowanie człowieka oparte na energii opartej na rozumie w mózgu. Oszuści nie reagują na moje odkrycia bo chcą ludzi okradać i mordować za pieniądze jakie im ukradli. Odkryłam, że ta konstrukcja człowieka wali się na umyśle opartym na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na myśleniu wymyślonym i narzuconym przez człowieka. Na tym wymyślonym i narzuconym myśleniu oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga. Rozum jest oparty na wypowiadaniu słów Boga.
Rozum i brak rozumu oparte są na myśleniu i człowiek ma rozum lub nie ma rozumu w zależności od myślenia jakie ma w mózgu. Myślenie oparte na braku rozumu pochodzi od człowieka. Myślenie oparte na rozumie to myślenie Stwórcy człowieka i również wszechświata. Wszyscy widzimy, że zwierzęta rozumieją tak samo jak my. Od tego rozumienia odeszli ludzie którzy przeszli na opieranie się na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Energia oparta jest na myśleniu. Ta energia na jakiej jesteśmy stworzeni jest energią na jakiej oparta jest miłość. Miłość oparta jest na rozumie. Tracimy tą miłość w wyniku wydania decyzji opartej na kłamstwie którą oszukaliśmy człowieka lub zwierzę. Człowiek oparty na kłamstwie nie ma miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a nie mówią jak to zrobili, że zrzekli się energii na jakiej w naturze oparte jest ich odczuwanie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa bez wątpienia o tym mówił, że stworzył nas na energii miłości opartej na myśleniu opartym na prawdzie w mózgu, gdyż po to przyszedł zareagować na narzucone myślenie na jakim nie ma miłości i jest brak rozumu. Ludzie kościoła na obrazach z Jezusem mają napisy, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością i mówią, że Bóg ponieważ ma miłość to przebacza. Odkrycia naukowe pokazały mi, że Stwórca odrzuca narzucone myślenie na energię opartą na narzuconym myśleniu i ma człowiek to co chciał. Na tej energii opartej na narzuconych słowach człowiek cierpi bo człowiek to odczuwanie. Człowiek siedzi sobie na tej energii opartej na braku rozumu a jak chce mieć energię miłości to musi wypowiadać słowa na jakich jest oparta energia miłości. Jeden z moich znajomych z Facebooka pisze w innym języku do mnie, że Dzięki Tobie żałuję swoich grzechów. Odpowiadam na to, że ja też. Każdy z nas wydał decyzję jakiej żałuje, gdyż inna decyzja jak oparta na miłości to decyzja którą miłości zadała cierpienie. To swojej miłości zadaliśmy cierpienie bo jesteśmy nią tak samo jak piszą na obrazach z Jezusem, że Jezus jest miłością. Zadaliśmy cierpienie swojej miłości wydaniem decyzji która miłości zadała cierpienie i później szukamy tej miłości. W stanie mózgu który nie zna słów wszyscy mieliśmy odczuwanie miłości. To odczuwanie miłości pokazuje, że zabrało nam wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu znaleźliśmy się na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Nasza budowa jest oparta na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu i ta budowa jest zmieniona na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje te narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów i bez wątpienia ma rację, że oszukiwanie to rozbieżny cel z Uczciwym. Nasz Stwórca stworzył nas uczciwymi ludźmi i robi sprzeciw na nieuczciwość. Nieuczciwi ludzie mają nazwane na ziemi prawem ich myślenie i znęcają się na odczuwaniu stworzonym na uczciwości w celu wymuszenia wykonywania woli oszusta. Prawo ludzi jest oparte na nazwaniu prawem słów do oszukiwania. Tym się różni prawo Stwórcy od prawa ludzi, że prawo Stwórcy oparte jest na uczciwości, a prawo ludzi na oszukiwaniu ludzi. Występowałam przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi i wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Cieszyłam się, a ludzie dla których wygrałam jeszcze bardziej. Od roku 2004 powołano w Polsce Wojewódzkie Sądy i po 11 miesiącach ich funkcjonowania gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania ile skarg wpłynęło do poszczególnych wojewódzkich sądów w kraju i ile ludzi wygrało, a ilu przegrało. Popatrzyłam na dane w województwie warmińsko- mazurskim gdzie najczęściej występowałam, że za 11 miesięcy roku 2004 wpłynęło 1830 skarg i wygranych jest tylko osiem i z tych ośmiu cztery wygrałam ja, czyli 50%  wszystkich wygranych w województwie. Popatrzyłam na dane w innych województwach i zobaczyłam, że są województwa w których ludzie wszystkie sprawy przegrali i że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi. Uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa kłamcy jakich używa ażeby okraść. Zaczęłam o tym pisać, a wtedy zostałam oskarżona, że nie posługuję się myśleniem władzy. Wskazywałam na odkrycie naukowe, które pokazuje, że to narzucone myślenie i jego skutek jakim jest problem mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Od lat pisałam do ludzi władzy i do sądów, że ludzie cierpią od wykonywania myślenia zapisanego, że to prawo ludzi i kiedy nie reagowali to zaczęłam pisać do ludzi władz kościoła, że nie jest tak jak mówią, że cierpienie zadaje Bóg, a ludzie wypowiadający inne słowa jak Bóg. Nie wiedziałam, że jest tyle ludzi posługujących się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu którym się już nie zgadza myślenie oparte na prawdzie i robią na nie sprzeciw. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Wybitny Psychiatra Zygmunt Freud prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością, gdyż podświadomość to energia jaka jest w naturze wszechświata. Ja odkryłam, że ta psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na rozumie w mózgu. W moim odkryciu pomogło mi wielu ludzi nauki opartych na rozumie i poznanie prawa ludzi które nic mi się nie zgadzało, a moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Odkryłam, że ten język prawniczy jakiego moi klienci mówili, że nie znają to język oszustów opartych na myśleniu do oszukiwania jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie jest z nabycia w mózgu i na nim człowiek na energii na jakiej nie ma miłości i nie ma szacunku do innych ludzi i do innych stworzeń. Odkryłam, że ten człowiek oparty na kłamstwie ma zmienioną mowę ciała na oszusta. Ciało oparte jest na energii i na energii opartej na kłamstwie jest zmienione. Ludzie kłamcy mają przekonania oparte na kłamstwie i siła tych przekonań jest oparta na energii. Im większy kłamca tym bardziej ma utrwaloną w sobie energię opartą na kłamstwie na jakiej ma zaburzone odczuwanie i oparte na nim ciało. Energia jest zmieniona na kłamstwie i kłamca ma na niej zmienione miejsce ciała które cierpi i z czasem umiera. Energia życia jest oparta na układach z pierwiastków jakie są w genetyce, czyli biologii. Biologia to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia na jakiej oparty jest kłamca to nie jest genetyka i to na tej energii oparte jest cierpienie i śmierć. Ludzie oszuści przez całe wieki oszukiwali ludzi, że cierpią genetycznie, a jak ja napisałam że to cierpienie jest oparte na myśleniu władzy to zwolnili z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon od tego samego momentu kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić podziękowania. Wskazuję na ludzi oszustów, że to źli ludzie i mają zmienioną w sobie energię na energią jaką ma w sobie złoczyńca. Człowiek posługujący się narzuconymi słowami to psychopata wymuszający wykonywania jego woli. Urządzanie świata przez kłamców oparte jest na znęcaniu się na psychice w celu wymuszenia od niej pieniędzy, a jak oszust wykorzysta to robi to co mówi były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski, że gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna.
Na słowach Stwórcy psychika oparta na rozumie żyje, a ludzie kłamcy okradają ludzi i wprowadzają w naturę energię opartą na kłamstwie jaka uśmierca naturę. Naukowcy w programie o Atlantydzie dobrze widzą, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Zły człowiek jest oparty na złej energii opartej na kłamstwie. Ludzie oparci na energii opartej na prawdzie są dobrymi ludźmi. Ja też weszłam w złe myślenie, ale chciałam ażeby je naprawić, a ludzie źli nie chcą naprawić, a co jest dowodem na to, że chcą znęcać się na psychice i organizować wojny za zabrane ludziom pieniądze i zabijać ludzi za zabrane im pieniądze. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli złoczyńcy. Wola człowieka oparta jest na innym myśleniu jak wola Stwórcy bo ci ludzie chcą czynić zło. Odpowiedź na pytanie dlaczego człowiek narzuca myślenie jest w tym, że chce go okraść. Ludzie władzy urządzili sobie życie na zdobywaniu pieniędzy przy pomocy nazwania narzuconego przez nich myślenia prawem. Wskazuję, że zmieniło im się odczuwanie na tym narzuconym myśleniu nazywanym prawem.
Wskazuję, że odczuwanie człowieka jest zmienione u człowieka na odczuwanie człowieka złego. Odczuwanie w naturze oparte jest na miłości do ludzi i innych stworzeń.
Inne prawo jak prawo Stwórcy jest oparte na słowach jakimi posługuje się złodziej. Zmienioną w sobie energię ma złodziej i jest to bandyta znęcający się na psychice w celu wymuszenia od niej pieniędzy i służenia złoczyńcy. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że jest do rozbieżnych celów. To od ludzi władzy i kościoła słychać, że człowiek ma służyć. Ja wskazuję, że służący wykonuje słowa kłamcy, gdyż na słowach Stwórcy psychika jest wolna.  
Wskazuję na odczuwanie w naturze oparte na prawidłowych decyzjach i że to odczuwanie się zmienia na narzuconych decyzjach. Człowiek narzuceniem słów robi zło i wprowadził w siebie to zło a co jest dowodem na to że jego decyzje są oparte na wprowadzonym przez niego bałaganie. Albert Einstein widzi, że w energii w naturze jest uporządkowanie, a ja odkryłam, że to uporządkowanie w energii jest oparte na porządku w decyzjach w mózgu. Wskazuję, że bałagan w energii ma w sobie człowiek który ma bałagan w decyzjach w mózgu. Ten bałagan w mózgu trzeba naprawić i przywróci się porządek w odczuwaniu. Psychika jest oparta na spokoju, a spokój na uczciwych decyzjach. Zaburzony psychiczny spokój jest oparty na narzuconych słowach w mózgu.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz