czwartek, 28 lipca 2016

MYŚLENIE NARZUCONE JEST DLATEGO INNE JAK W NATURZE MÓZGU PONIEWAŻ SŁUŻY DO OKRADANIA

Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzuconemu myśleniu wystąpił przeciwko złodziejom. Ludzie rejestrujący prowadzone przez siebie działalności rejestrują je u złodziei. Złodzieje przychodzą kontrolować ludzi prowadzących działalności czy ich nie okradali. Złodziej oskarża człowieka którego okrada. Tak samo bandyta oskarża człowieka na którego napadł, lub ma zamiar napaść. Ludzie oskarżający Rosję oskarżają ją gdyż chcą na nią napaść. Nie słychać ażeby Rosja oskarżała. Rosja mówi, że prowokuje się ją.
Psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich człowiek ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Psychiatra prof. Karol Jung odkrył, że psychicznie chory człowiek jest uzależniony od myśli, a ja odkryłam, że od myśli jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że myśli jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na tych innych słowach zmieniona jest budowa człowieka, czyli mowa ciała. Mowa ciała jest oparta na rozumie w mózgu i jest zmieniona na braku rozumu opartym na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że zmienioną mowę ciała ma oszust który ma w mózgu narzucone słowa do oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na słowach do oszukiwania. Te czynności wykonywane na słowach do oszukiwania to czynności wykonywane na systemach neurologicznych o których Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że na tych rozbieżnych celach wykonuje się wolę oszustów. Odkryłam, że oszust wypowiada słowa do oszukiwania jakie ma z nabycia od siebie w mózgu. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. O odkryciu tym przeczytałam w roku 2006 i dotychczas nie spotkałam ludzi, którzy mówiliby, że natura naszego mózgu jest prawdomówna. Dziennikarze komentujący odkrycie piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, a nie mówią, że inne słowa w mózgu jak oparte na prawdzie to słowa kryminalisty. Dziennikarze komentujący, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrało sprawy w sądach zatytułowali artykuł "Skarżący lubią rozprawy", zamiast "Ludzie władzy okradli ponad 99,5% skarżących się ludzi". Gdyby nie moje 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za podawane 11 miesięcy roku 2004 to okradzenie ludzi byłoby bliższe 100%. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a ja odkryłam, że innym myśleniem posługują się złodzieje. Dwóm ludziom zgadzało się odkryte przeze myślenie jakie jest w naturze mózgu jakimi byli dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Ja przedstawiałam odkrycie naukowe, które dowodzi, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych opartych na dwóch rodzajach myślenia w mózgu z których systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu są oparte na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka zajmują się uśmiercaniem życia.Dyrektorzy ci każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. W roku 2013 odwiedził mnie późniejszy Minister nazwany Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Nie kupił żadnej książki, a za dwa dni otrzymałam pismo od nowo zatrudnionej Dyrektor w Departamencie Zdrowia która już nie pyta czego od niej oczekuję, a przesyła mi pozdrowienia i tak samo przesyła mi pozdrowienia przysłane do spamu w roku 2015 Departament Zdrowia w odpowiedzi na moje wskazywanie, że wykonywanie prawa ludzi uśmierca życie ludzi. W tym samym czasie kiedy otrzymałam pismo od nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia w roku 2013 przestał mi przysyłać podziękowania biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Napisałam wtedy artykuł że ludzie wybierają sobie ludzi świadomie ich mordujących i zanoszą ludziom którzy ich mordują pieniądze. Napisałam ponad 3700 artykułów do ludzi nauki, kolejnych prezydentów, premierów, polityków, ludzi kościoła i wymiaru sprawiedliwości w których wskazuję na odkrycie naukowe, że systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu uśmiercają życie i wszyscy milczą, a ludzie kościoła dalej mówią do ludzi, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg narzuconymi słowami. Albert Einstein nie otrzymał Nagrody Nobla za odkrycie, że zła energia oparta jest na sposobach myślenia ludzi i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja nie dostałam Nagrody Nobla za odkrycie, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu psychika jest zmieniona u narzucającego słowa na psychopatę a u wykonującego narzucane słowa na ofiarę. Fizjolog Iwan Pawłow otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że narzucanie słów powoduje, że psychika staje się wykonawcą woli bandyty.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz