poniedziałek, 18 lipca 2016

SIŁA SPEŁNIAJĄCA ŻYCZENIA ŚWIADOMOŚCI

W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Wszystkie stworzenia w stanie natury są grawitacyjnymi siłami życia. Takimi grawitacyjnymi siłami życia byli w stanie natury ludzie, a utrzymują ten stan jeśli w mózgu mają tylko umysł świadomy oparty na rozumie. Stan ludzi się zmienił w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia, gdyż na narzuconym myśleniu człowiek nabył niszczącej go złej grawitacyjnej siły. Albert Einstein widzi tą złą grawitacyjną siłę i bardzo dobrze widzi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi to myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Odkryłam, że człowiek w wyniku narzucenia myślenia nabył w sobie złej grawitacyjnej siły i jeśli w mózgu ma dwa rodzaje myślenia to w ciele ma dwa rodzaje energii i na tych dwóch rodzajach energii ma dwa rodzaje grawitacyjnej siły. Odkryłam zatem, że energia i grawitacyjna siła są oparte na myśleniu. Odkryłam, że człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest człowiekiem dobrym, a na myśleniu narzuconym jest człowiekiem złym.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że w mózgu jest narzucone przez człowieka myślenie i że tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne inne jak myśleniem opartym na prawdzie i ja odkryłam, że na tym myśleniu narzuconym człowiek ma w sobie złą grawitacyjną siłę. Odkryłam, że to ta grawitacyjna zła siła zatopiła Atlantydę i że pochodziła ona od ludzi złych którzy mają w sobie tą złą grawitacyjną siłę. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam, że zły człowiek ma w sobie złą grawitacyjną siłę. Ta zła grawitacyjna siła uśmierca człowieka. Wielu ludzi widzi walkę dobra ze złem, a to nie jest walka dobra ze złem, gdyż dobry człowiek z nikim nie walczy, a walczą ze sobą ludzie źli. Do walki potrzebna jest zła siła, a ludzie oparci na rozumie nie mają złej siły.
Albert Einstein też widzi złą grawitacyjną siłę i mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Naukowcy mówią, że trzeba budować statki i w nich ludzie będą  żyli pływając po wodzie i że trzeba budować statki kosmiczne które polecą szukać miejsca w którym można żyć. Inni Naukowcy mówią, że życie jest tylko na ziemi i że tylko na ziemi są stworzone warunki do życia. Są też Naukowcy którzy widzą, że idzie dobro. Jeśli idzie dobro to znaczy, że ludzie przywracają się na myślenie na jakim człowiek jest dobry. Stan złej grawitacyjnej siły jest ciągle wysoki, ale ruszył się w stronę grawitacyjnej siły życia. O naszej wieczności mówi stan przychodzących na ziemię dzieci które mają już w sobie dwa umysły, dwie energie i dwie grawitacyjne siły. Leku na złą energię nie ma, ale ludzie jak cierpią to robią się lepszymi.
W moich zainteresowaniach sięgnęłam do pierwszych ludzi i książek Maxa Freedoma Longa, który studiował wiedzę o religiach i na Uniwersytecie Kalifornijskim ukończył psychologię.
Psycholog Max Fredom Long przyjechał na Hawaje i dowiedział się tam o ludziach którzy uzdrawiali, zmieniali przyszłość na lepszą i wykonywali inne cuda jak np. chodzili po tysiąc stopniowej lawie. Ci ludzie opowiadali, że ich pochodzenie jest z dwunastu biblijnych plemion. Książki Maxa Freedoma Longa warto przeczytać, a ja ograniczę się do najważniejszego a czym było poszukiwanie przez Maxa Freedoma Longa tego czym posługują się ludzie robiący cuda. Max Freeodom Long spotyka Naukowca Biologa Tytusa Brightona który mówi do niego, że 40 lat żyje na Hawajach i wie, że są tam ludzie którzy posługują się jakąś siłą, ale nie odkrył tej siły mimo, że korzystał z pomocy ludzi posługujących się taką siłą, gdyż przeprowadzali go po 1000 stopniowej lawie. Dr Tytus Brighton opowiada, że potrafił spowodować, że umierający młody chłopiec który brał u niego udział w wyprawie naukowej ożył, a umarł ten kto wydał zakaz zadawania się z białymi ludźmi. To prawda, że biali ludzie przynieśli na Hawaje zło, ale to nie kolor skóry jest przyczyną zła człowieka a jego myślenie. Tak jak przedstawiłam to nie raz myślenie jest energią. Słowa są skonstruowane z pierwiastków. W naturze nie wiemy nic o myśleniu, a wiemy, że jest tylko grawitacyjna siła życia. To nauka odkryła, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest nasza psychika, a emocje na rozumie w mózgu, a rozum na myśleniu opartym na prawdzie. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na innych układach z pierwiastków i stąd złe emocje oparte na złej energii, a na niej zła grawitacyjna siła. Nie wiedziałam dlaczego jestem bardzo osamotniona w moim występowaniu przeciwko prawu ludzi na jakim wykonuje się wolę ludzi i że ta wola ludzi oparta jest na kłamstwie. Wygrywałam sprawy w sądach i uważałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy się widzi słowa kłamcy. Okazało się, że wtedy zaczęłam przegrywać i zostałam oskarżona o nieznajomość skargi kasacyjnej. Ta skarga kasacyjna jest oparta na nazywaniu prawem myślenia opartego na kłamstwie. Ja znałam tą skargę kasacyjną i przedstawiłam dowód na to, że mam wzór tej skargi i że otrzymałam go od Sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego z którego szkolenia korzystałam. Korzystałam z tego szkolenia, ale robiłam sprzeciw na tą skargę kasacyjną, gdyż ona powodowała, że wygrywał narzucający słowa, czyli kłamca. Moje przekonania o nie wykonywaniu prawa ludzi są tak silne, że nie jest w stanie mnie nikt przekupić pieniędzmi. Nie wiedziałam, że tak ogromna ilość ludzi ma przekonania o normalności czynienia psychice zła. Przedstawiałam odkrycia naukowe wskazując na uśmiercanie życia przez energię opartą na kłamstwie a na moje ponad 3700 pism, a wcześniej pełne szafy pism z moimi wystąpieniami przeciwko czynionemu ludziom zła przez ludzi narzucających słowa i jest milczenie. Ludźmi którzy nie milczeli byli tylko dwaj Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 zareagowali na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach uśmiercają życie. Pewnego dnia w roku 2013 przyszedł do mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości partii "Platforma Obywatelska" i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. To zainteresowanie było takie, że żadnej książki nie kupił, a za dwa dni otrzymałam zawiadomienie z Departamentu Zdrowia z innym podpisem Dyrektor która pisze o dwóch rodzajach systemów neurologicznych na jakie ja wskazuję, ale nie pisze, że te na narzuconych słowach uśmiercają życie. W roku 2015 Departament Zdrowia tak samo zareagował jak Dyrektor która zajęła stanowisko w Departamencie Zdrowia po dwóch Dyrektorach którzy chcieli zdrowia i życia ludzi przysłaniem mi do spamu odpowiedzi na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  uśmiercają życie. Te słowa na moje wskazywanie na systemy neurologiczne uśmiercające życie to pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i nic więcej. Zobaczyłam, że ludzie oparci na kłamstwie chcą uśmiercać ludzi. Wiele moich artykułów tytułuję, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję na Adolfa Eichmana, który na wykonywaniu czynności na słowach Adolfa Hitlera stał się mordercą. Wskazuję dobrym ludziom jak dużo jest ludzi złoczyńców wykonujących czynności na prawie ludzi i wierze w Boga.
Max Freedom Long studiował religie, a zwraca swoją uwagę na to, że ludzie którzy czynili cuda nie chcieli mieć nic wspólnego z chrześcijanami którzy przyjechali na Hawaje i budowali piękne kościoły, ale nie umieli uzdrawiać ludzi i chodzić po ogniu i  chorowali. Ludzie czyniący cuda nazywani Kahunami zaczęli ukrywać się ze swoimi umiejętnościami, gdyż biali ludzie podawali ich do sądów o ukaranie, że stosują magię. Sądów nie interesowało, że ten komu wydawali wyrok wyleczył ludzi. Odkryłam, że ludzie którzy czynili cuda nie wiedzieli, że posługują się siłą która wykonuje ich wolę, że ją się ma jeśli  w mózgu ma się tylko myślenie na jakim oparta jest ta siła. Dr Tytus Brighton domyśla się pochodzenia tej siły, gdyż mówi do Maxa Freedoma Longa, że on już jest stary i może nie doczekać odkrycia tej siły, ale przekazuje mu, że cuda jakie robią Kahuni mają związek z jakąś świadomością, i jakąś siłą. Biochemik Maria Szulc pisze, że w człowieku są pokłady siły dotąd nie zbadane i że są to siły dobra. Autor książki "Huna Tajemna wiedza Kahunów" Sławomir Hulanicki pisze, że Naukowcy w XIX wieku zaprzepaścili poznanie wiedzy jaką posługiwali się ludzie którzy uzdrawiali ludzi i czynili różne inne cuda. O odkrywcy układu genetycznego pierwiastków Julianie Ochorowiczu pisze się, że zjeżdżali do niego Naukowcy z całej Europy, a ja wskazuję, że ja wysłałam ponad 3700 pism opartych na odkryciach naukowych i poza dwoma Dyrektorami którzy byli w Departamencie Zdrowia w roku 2011 nikt nie zareagował. Wcześniej napisała do mnie Kobieta z jednego z Instytutów Polskiej Akademii Nauk, że byłoby na ziemi tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Musiałam dojść do odkrycia, że ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie są ludźmi złymi. Odkryłam, że człowieka zmieniło narzucone myślenie i że zmieniło go na złoczyńcę. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka który jak narzuca myślenie wchodzi w złą energię i staje się złoczyńcą. Dobrze widzą to tacy ludzie jak William Szekspir, Fiodor Dostojewski.
Dr Tytus Brighton mówi do Maxa Freedoma Longa, że musimy poznać tą siłę i ona zrewolucjonizuje świat. Ja wskazuję, że poznanie nic nikomu nie pomoże bo ażeby mieć tą siłę to trzeba wypowiadać słowa na jakich oparta jest ta siła. Tytus Brighton dobrze widzi, że chodzi o jakąś świadomość i mówią, że to Nadświadomość i tak samo mówi Biochemik Maria Szulc, a ja mówię, że umysł świadomy to nasza natura i jest to myślenie naszego Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu. Nikt nie znajdzie pokładów dobrej energii jakie widzi, że są w człowieku Maria Szulc, gdyż one nie są do znalezienia tylko do opierania się na nich. Maria Szulc pisze, że odkrycie tych sił to przyszła cywilizacja, a ja mówię, że ta cywilizacja to była u Wielkich Egipcjan którzy ocaleli z zatopionej Atlantydy i na energii jaką w sobie mieli na rozumie w mózgu wybudowali doskonałe budowle które stoją do dzisiaj. Cywilizacja oparta na kłamstwie to zatonęła kiedy zatonęła Atlantyda bo była oparta na złej energii opartej na kłamstwie na jakiej oparta jest niszcząca zła grawitacyjna siła. W naturze nie ma złych ludzi. W naturze nie ma złej grawitacyjnej siły. Pisałam do ludzi nauki, że szukanie przez ponad 600 Fizyków złej grawitacyjnej siły w naturze nie spowoduje znalezienia złej siły w naturze bo w naturze jest tylko grawitacyjna siła życia. Fizycy szukający złej siły w naturze mówią, że już jej chyba nie znajdą a ja mówię, że na pewno nie znajdą bo w naturze nie ma złej siły. Pisałam, że przecież Albert Einstein odkrył, że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i ja wskazywałam na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że zła grawitacyjna siła jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i jest milczenie. To co mówią naukowcy którzy są złymi ludźmi to jest tym, że wybudują człowieka przyszłości na protezach, a ja mówię, że w protezach nie ma życia. Energia życia jest w słowach Stwórcy życia jakie mamy w naturze swojego mózgu.
Ludziom którzy reagują na moje odkrycia przekazuję ażeby szukali w sobie siły które reaguje na nasze słowa. Ta siła to grawitacyjna siła życia i ona jest rozumiejąca, gdyż oparta na rozumie. Jeśli przemawiamy do tej siły słowami na jakich ta siła jest oparta to ona wykonuje nasze życzenia.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz