poniedziałek, 4 lipca 2016

USUWANIE CHORÓB

Zdrowie i choroby są oparte na energii, a energia na słowach. W stanie w którym nie wypowiadaliśmy słów mieliśmy w sobie tylko systemy neurologiczne i na nich zdrową psychikę i zdrowe ciało. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że wypowiedzenie przez nas kłamstwa stworzyło systemy neurologiczne oparte na kłamstwie, a na tych systemach neurologicznych zdrowia ani życia nie ma. Ażeby człowiek mógł wykonywać kłamstwo to musi mieć energię do wykonywania tego kłamstwa i tą energię uruchomiło właśnie kłamstwo. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. W przypadku kłamstwa mamy ten przekład kłamstwa na energię opartą na kłamstwie. Mnie za to odkrycie nie dali Nagrody Nobla. Naukowcy którzy dostali Nagrodę Nobla za odkrycie, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu odkryli że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Odkryłam, że te reguły zapisane w kodzie genetycznym to przyzwoitość. Odkryłam też reguły zawarte w przekładzie kłamstwa na energię, że to nieprzyzwoitość. Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy zareagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu, w jednym z pism napisali ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły a zatem my wypowiadając słowa jakie są w naturze mózgu naturalnie przestrzegamy tych reguł. Napisałam również, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucone zachowania i problemy, a ja mówię, że to wypowiadanie innych słów i że człowiek na tym wypowiadaniu innych słów ma zmienioną mowę ciała, a co widać po Posłach którzy często mówią, że uczą się mowy ciała. Pokazałam, że mowa ciała się zmienia w wyniku wypowiedzenia innych słów jak są w naturze mózgu bo ciało jest oparte na słowach. Inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oparte na kłamstwie, a człowiek który kłamie jest nieprzyzwoitym. Napisałam, że te reguły oparte na słowach narzuconych przez ludzi są zawarte w ustanowionym przez ludzi prawie na jakim wykonuje się słowa oparte na kłamstwie. Jak nie raz już pisałam pewnego dnia otrzymałam pismo od nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia której już się zgadza funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie a z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić do mnie podziękowania. Zatem wskazuję na nieprzyzwoitość ludzi opierających się na prawie opartym na kłamstwie. Prof. Władysław Bartoszewski znany był z zaznaczania o przyzwoitości człowieka i pod wieloma względami był przyzwoitym, ale zgadzał się również z prawem kłamców na jakich wykonuje się wolę ludzi. Człowiek, który chce ażeby wykonywać jego wolę to kłamca i źle zachowujący się człowiek który w sprawie nie swojego mienia wydaje decyzje. To jest nieprzyzwoity człowiek wydający decyzje w sprawie tego co nie jest jego. Podjęcie przez nas decyzji o wykonywaniu prawa ludzi jest podjęciem decyzji o wejściu w myślenie oparte na kłamstwie na jakim wykonuje się czynności na energii opartej na kłamstwie. W tej energii opartej na kłamstwie nie ma życia. Energia życia jest zawarta w słowach opartych na prawdzie. Energię życia utrzymujemy jeśli wykonujemy czynności na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Wejście w systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to wejście w prowadzenie siebie poprzez cierpienie na śmierć. Człowiek który kłamie jest złoczyńcą i on ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Zmieniona anatomia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. O te systemy neurologiczne oparte na kłamstwie zmieniona jest psychika i ciało i ta zmiana człowieka jest oparta na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez człowieka. Człowiek który się zgadza na wykonywanie słów kłamcy zgadza się na wprowadzenie funkcjonowania na słowach kłamcy. Im więcej człowiek ma w mózgu kłamstwa tym większym jest złoczyńcą, bo więcej ma energii opartej na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja poznając odkrycia naukowe zrozumiałam, że wiedział, że człowiek na słowach opartych na kłamstwie jest złoczyńcą. Młodzi chłopcy którzy godzą się uczyć w wojsku mordowania ludzi uczą się wykonywania czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Psychika tych chłopców przechodzi na wykonywanie czynności na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez ludzi władzy i dlatego żołnierze po wykonaniu czynności na kłamstwie przyjeżdżają chorzy psychicznie. Prawo na jakim wykonuje się wolę ludzi oparte jest na kłamstwie. Wszystkie religie oparte są na kłamstwie. My na słowach jakie są w naturze mózgu nie wierzymy w Boga tylko wypowiadamy słowa Boga. Oszustów na ziemi co nie miara i odkrycia naukowe dowodzą, ze jakby nie było ludzi wypowiadających słowa jakie są w naturze mózgu. Biochemik Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane, a Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę jaką nazwał podświadomością, że jest wyparta i stłumiona. Odkryłam, że ta psychika jest wyparta i stłumiona wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na kłamstwie na jakich wykonuje się wolę człowieka. Na ziemi widać, że prawie wszyscy ludzie wykonują wolę ludzi, czyli kłamców. Wolę ludzi wykonuje się na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich człowiek cierpi i umiera. Jest tak dlatego ponieważ człowiek który okłamuje drugiego człowieka zadaje mu cierpienie oszukiwaniem go. To oszukiwanie jest świadome, gdyż oszust ma cel okradzenia człowieka którego oszukuje. W mojej pierwszej książce "Nasza Boskość" piszę, że zarządzenia przychodzące z władz wymuszają wykonywania ich woli i że robi to bałagan w danych o przedsiębiorstwie. Piszę, że kiedyś wyda się, że ci ludzie są kłamcami. Z nadzieją zaczęłam występować przed sądami w sporach ludzi z organami skarbowymi. Wiedzę o anatomii miałam w wyniku ukończenia Akademii Rolniczej i sama poznawałam wiedzę medyczną. Wielkie ukłony składam dla znawcy anatomii dr Deepaka Chopry. Człowiek oparty na prawdzie pisze jasno i zrozumiale. W moim występowaniu przed sądami cieszyłam się, że wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie bo Sędziowie z moim myśleniem się zgadzali. Naczelne Sądy nie dawały rady rozstrzygać ludzkich sporów i od roku 2004 powołano Wojewódzkie Sądy. Sądy wojewódzkie powołano, ale nie zmieniono prawa opartego na kłamstwie i zatem ile by nie było tych sądów to i tak nie rozstrzygnie się sporów na nazywaniu prawem myślenia przy pomocy którego się oszukuje. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania ilości spraw jakie wpłynęły do sądów w każdym województwie i ile jest wygranych i artykuł zatytułowali "Skarżący lubią rozprawy".  Popatrzyłam na dane z województwa warmińsko-mazurskiego gdzie najczęściej występowałam i zobaczyłam, że za 11 miesięcy roku 2004 w województwie 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Pomyślałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa kłamcy i zaczęłam o tym pisać. Skutek był taki, że Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i zaczęłam przegrywać z powodu nie opierania się na myśleniu władzy. Napisałam wtedy, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za opieranie się na prawdzie to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Wskazuję na słowa Biochemik Marii Szulc która pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, ale tez wskazuję na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie jakie zmieniły człowieka na kłamcę i równocześnie złoczyńcę. Innym stał się człowiek na innej energii, a inna energia oparta jest na innych słowach jak są w naturze mózgu.
Psychika i ciało zachorowały od wypowiadania słów opartych na kłamstwie i są one chore na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Chcąc wyjść z tych systemów neurologicznych na jakich oparte są choroby i wszystkie nieszczęścia trzeba wypowiadać słowa oparte na prawdzie jakie są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie. W tym miejscu wskazuję ludziom którzy mówią, że wierzą w Boga, że ja wiem, że Bóg jest, a na co dowodem są inne systemy neurologiczne oparte na kłamstwie i inny stan mózgu na słowach opartych na kłamstwie.
Kiedy wrócimy na słowa oparte na prawdzie to czujemy w sobie energię. To my wprowadziliśmy w siebie złą energię wypowiadaniem słów opartych na kłamstwie i my wypowiadaniem prawdy musimy tą złą energię z siebie usunąć. Energia jest oparta na słowach i jak wypowiadamy słowa oparte na prawdzie to czujemy reagującą na słowa energię. Wtedy trzeba wypowiadać, że nie wypowiadam słów opartych na kłamstwie i one likwidują systemy neurologiczne oparte na kłamstwie na jakich utrzymują się choroby. Neurobiolog Eric Kandel który odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności  wskazuje na różne twory w człowieku na tych systemach neurologicznych na jakich zmieniona jest anatomia, a ja mówię, że na słowach opartych na kłamstwie. Jeśli prawdą jest, że nie wypowiadamy słów opartych na kłamstwie to likwiduje się energia oparta na kłamstwie na jakiej wykonywaliśmy wolę ludzi kłamców. To nie tylko prawo i różne religie są oparte na kłamstwie, gdyż pełno jest kłamców w ludzkich domach którzy znęcają się na psychice domowników wymuszaniem od nich wykonywania woli kłamców. Człowiek który znęca się na psychice nie ma miłości, a psychika jest oparta na miłości. Ludzie mówią, że szukają miłości, a ja mówię, że miłości się nie szuka tylko ją się czuje u tego kto ją ma. Ludzie oparci na słowach jakie są w naturze mózgu mają w sobie energię miłości i ją się czuje, ale ażeby ją czuć trzeba też mieć w sobie energię miłości. Nie wiedziałam, że tak jest i zdziwiona byłam jak zobaczyłam w filmie aktorkę która miała w sobie emocje miłości i już nie obchodziła mnie treść filmu tylko szukałam jej wzrokiem ażeby czuć tą wspaniałą miłość wydzielającą się z niej. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. To prawda, że Jezus jest miłością i ta miłość to potężna energia jaka jest naszą naturą. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a nie mówią jak to zrobili, że zrzekli się energii. Inną energię mają w sobie ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby nie ma ludzi opartych na naturalnym dla nas rozumie, a ja odkryłam, że znalezienie człowieka od którego czuje się miłość jest tym samym co znalezienie człowieka który ma rozum. To tą psychikę opartą na emocjach miłości odkrył Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że ona jest oparta na rozumie Stwórcy tej psychiki opartej na emocjach miłości. Odkryłam, że inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo kłamców. Ludzie zachorowali od wypowiadania kłamstwa. Ludzie zachorowali od wykonywania czynności zła bo na kłamstwie wykonuje się czynności zła. Psychika jest oparta na prawdzie i zachorowała od wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Psychika oparta na kłamstwie nie ma uczuć i dlatego są to źli ludzie którzy potrafią zadawać psychice cierpienie i śmierć. Ludzie władzy są oparci na kłamstwie i zawsze mają broń do zabijania ludzi. Wola ludzi oparta jest na innym myśleniu jak wola Stwórcy i dlatego ludzie władzy wymyślili myślenie oparte na kłamstwie ażeby ich wolę wykonywać. Wymyślili myślenie oparte na kłamstwie i znęcają się na psychice wymuszając od niej wykonywania woli kłamców. Czynności wykonujemy na energii i czynności jakimi zadajemy cierpienie i śmierć wykonujemy na energii opartej na kłamstwie.
Energia jest oparta na słowach i taką mamy w sobie energię jak słowa w mózgu. Prawo kłamców jest prawem złoczyńców. Prawo Prawdomównego oparte jest na emocjach miłości.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz