niedziela, 24 lipca 2016

EMOCJE MIŁOŚCI SĄ OPARTE NA UCZCIWOŚCI, A CIERPIENIE NA SŁOWACH DO OSZUKIWANIA

Mózg oddziela energię opartą na emocjach miłości od energii opartej na emocjach zadających cierpienie i oddziela emocje miłości, że są oparte na uczciwości, a emocje zadające cierpienie, że są oparte na nieuczciwości. Wskazywałam nie raz na prawo ludzi, że zgodnie z nim przegrało w sądach sprawy ponad 99,5% ludzi. Gdyby nie moje 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim które wynoszą 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to przegrane ludzi byłby bliżej 100%. Te przegrane ludzi to zadane ludziom cierpienie oparte na nakazie wykonywania woli ludzi zadających cierpienie i śmierć. W naturze mózgu wszyscy mamy słowa na jakich jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Słowa na jakich jesteśmy przyzwoitymi ludźmi oparte są na energii miłości. Miłość to nasze naturalne odczuwanie i każdego dnia  otrzymuję od ludzi na Facebooku około dwustu serduszek i pięknych kwiatów, a na moim Blogu wykazują, że o moim odkryciu przyczyny życia i śmierci czyta: 7 osób ze Stanów Zjednoczonych, 5 z Polski i trzy z Niemiec. Takich mamy ludzi złych na wykonywaniu czynności za ukradzione ludziom pieniądze. Przepraszam ludzi którzy przysyłają mi piękne serduszka i kwiaty i piękne słowa, że bywa, że nie jestem w stanie na wszystkie odpowiedzieć, ale bardzo, bardzo dziękuję. Nasze naturalne emocje miłości są oparte na rozumie w mózgu. Mózg uzależnia emocje zadające cierpienie od energii na jakiej oparte jest to cierpienie. Ci ludzie szukają pomocy, tak jak szukali u Biochemik prof. Marii Szulc ażeby pomogła im w ich uzależnieniu od myśli złych. Psychiatra Karol Jung widzi, że ludzie chorzy psychicznie są uzależnieni od myśli i uważał, że to natura jest oparta na uzależnieniu od myśli złych, a ja odkryłam, że Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na rozumie na jakim psychika jest wolna. Odkryłam, że uzależnienie od myśli złych to uzależnienie od myśli którymi zadało się komuś cierpienie. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest u złoczyńcy bo to on zadaje cierpienie i że tych złoczyńców jest tak dużo, że nazwali swoje myślenie do zadawania cierpienia prawem i wiarą w Boga.
Odkryłam, że emocje miłości są zawarte w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu prawdy, a emocje zadające cierpienie są zawarte w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu kłamstwa. Odkryłam, że ludzi zadających cierpienie jest tak dużo, że medycyna nie widzi oddzielonych systemów neurologicznych opartych na miłości od systemów neurologicznych zadających cierpienie i śmierć. Ludzie są takimi złoczyńcami, że nie wiedzą dlaczego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa bo to złoczyńcy zadający cierpienie i śmierć. Człowiek oparty na rozumie widzi złoczyńcę. Dla mnie nie jest żadnym problemem widzieć w prawie ludzi słowa do zadawania cierpienia. Wygrywałam z tym prawem ludzi zadających cierpienie na moich słowach i mówiłam do Sędziów, że na słowach jakie są w naturze mózgu widzi się złodzieja. Pisałam przez całe życie do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania prawa ludzi i musiałam odkryć, że to złoczyńcy i dlatego nie obchodzi ich cierpienie ludzi. Wskazywałam na często powtarzane przez  polityków słowa, że uczą się mowy ciała i pokazują jak powinno się układać ręce na mowie ciała jaką by chcieli mieć. Ja wskazuję, że ludzie wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu mają mowę ciała opartą na tych słowach i że nie są to słowa do oszukiwania. Jedna z osób napisała do mnie z Kancelarii Prawnej następujące słowa: "Przepraszam, Pani jest w dobrej formie? Jak na osobę z rzekomo wyższym wykształceniem to straszny bełkot bez ładu i składu". O tej kancelarii można przeczytać na Facebooku i mojej na to odpowiedzi.
Te słowa są dowodem na to, że ta osoba ma już przekonania oparte na kłamstwie na jakich uważa zadawanie cierpienia psychice za normalne. Ta kobieta mówi, że moje słowa są bełkotem i że rzekomo mam wyższe wykształcenie. Ja wskazuję, że na moim wykształceniu odkryłam całe funkcjonowanie człowieka i wszechświata, że jest oparte na rozumie i że moje myślenie jest zgodne z myśleniem Alberta Einsteina, Zygmunta Freuda, Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, Adama Mickiewicza. Williama Szekspira, Fiodora Dostojewskiego, Karola Junga. Marii Szulc, Juliana Ochorowicza i że to mędrcy i że  jest ich dużo i staram się wymieniać ich nazwiska w moich książkach i artykułach.
Kobieta ta pokazuje jak ludzie kłamcy przy pomocy wymyślonych słów oskarżają ludzi wykonujących czynności dobra i oskarżają ich o to że nie wykonują prawa zadającego cierpienie i śmierć. Na tym oskarżaniu przy pomocy słów do oszukiwania wywoływane są wszystkie wojny. Nie widziałam namawiania przez Rosję przeciwko ludziom z Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych, a zamieszki jakie były na Majdanie na Ukrainie widać jasno, że są spowodowane oskarżaniem Rosji, że to ona nie pozwala na wejście Ukrainy do Unii Europejskiej. Niech sobie każdy wchodzi gdzie chce, a nie zabija ludzi dlatego, że jakaś grupa chce zabijać ludzi którzy nie chcą wstąpienia do Unii Europejskiej. Wstrętni ludzie oskarżający ludzi przy pomocy słów opartych na kłamstwie. Każdy człowiek ma w swoim mózgu słowa oparte na kłamstwie jakie wymyślił do uczynienia komuś zła i od nich jest uzależniony od złej energii opartej na słowach do czynienia zła jakimi są słowa oparte na kłamstwie.
Każdy z nas wie, że jak ktoś nas oszuka to cierpimy. Jest to dowód na to, że nasza psychika jest oparta na miłości, a miłość na słowach jakimi nikomu nie robimy nic złego.

                                                                                             Barbara Paul
                                   

                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz