niedziela, 10 lipca 2016

ZŁA ENERGIA UTRZYMUJE SIĘ NA WYPOWIADANIU INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

W swojej naturze funkcjonujemy na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że mózg odrzuca wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu na inna energię i jest to zła energia na jakiej cierpimy. W odkryciu tym pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Kiedy odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, to na temat systemów neurologicznych otrzymałam inną wiadomość z Departamentu Zdrowia jak otrzymywałam od dwóch Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie ich wolą przywrócenia ludzi na funkcjonowanie na systemach neurologicznych na jakich oparte jest zdrowie i życie. W tym samym momencie przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zatem odkryłam złych ludzi, którzy chcą zadawać ludziom cierpienie i śmierć. Odkryłam, że ci źli ludzie oszukują ludzi i że stali się złymi na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że słowa są oparte na energii. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa bez wątpienia wiedział, że ludzie wypowiadający inne słowa jak On stali się na tych innych słowach złoczyńcami i dlatego wiedział, że idzie na śmierć.Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć. Ja odkryłam, że mordercami są ludzie narzucający do wykonywania słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że życie i mordowanie życia jest oparte na innej energii, a inna energia na innych systemach neurologicznych opartych na innym myśleniu. Odkryłam, że inne systemy neurologiczne są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i że inne systemy neurologiczne są oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że na tych słowach do rozbieżnych celów oparty jest drugi umysł w mózgu który jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że te inne słowa to słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam sprawiedliwość naszego Stwórcy, który uzależnia nas od wypowiadania kłamstwa energią opartą na tym kłamstwie. Ta sprawiedliwość polega na tym, że jeśli uczynimy komuś zło to wchodzimy w energię na jakiej oparte jest to zło. Odkryłam, że ludzie są uzależnieni od energii opartej na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Odkryłam, że cierpienie i śmierć są oparte na słowach opartych na kłamstwie, a miłość i życie oparte są na myśleniu opartym na prawdzie. Cierpienie i miłość to różne emocje i zatem odkryłam, że cierpienie jest oparte na słowach opartych na kłamstwie, a miłość jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa oparte na prawdzie na umysł oparty na rozumie, a słowa oparte na kłamstwie na umysł oparty na braku rozumu.
Ludzie kłamcy ustanowili prawem słowa zadające cierpienie i funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie jakie im zadają cierpienie. Tak samo ludzie różnych religii ustanowili słowa oparte na kłamstwie, że są wiarą w Boga i na tej wierze w Boga funkcjonują na systemach neurologicznych zadających im cierpienie. Ludzie narzucający słowa to źli ludzie, gdyż w tym celu wymyślili słowa oparte na kłamstwie ażeby przy ich pomocy oszukać innego człowieka, czy jak Iwan Pawłow zwierzę. Odkryłam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania to słowa oparte na kłamstwie i że wykazywane przez mózg problemy to wykonywanie słów opartych na kłamstwie. Jezus przyszedł nas ostrzec ażebyśmy nie narzucali słów i nie wykonywali narzuconych słów bo na nich jest oparte cierpienie i śmierć. To co ludzie zrobili to widać na ziemi, że prawem są ustanowione słowa oparte na kłamstwie na jakich wykonuje się wolę ludzi i że wiarą w Boga są ustanowione słowa oparte na kłamstwie na jakich wykonuje się wolę ludzi władz kościoła. Widzimy w Polsce na przykładzie księdza Wojciecha Lemańskiego, że usunięto go z wykonywania czynności księdza z powodu nieposłuszeństwa ludziom władz kościoła. Człowiek posłuszny to wykonawca woli kłamcy. Na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu ludzie są wolnymi ludźmi. Ludzie kłamcy narzucaniem słów zrobili sobie ludzi posłusznymi, a energia uzależniła kłamcę i posłusznego kłamcy od energii opartej na kłamstwie. To samo stało się ze zwierzętami, gdyż energia reaguje na słowa. Iwan Pawłow i ogromna ilość ludzi takich jak on uczynili psychice zwierząt zło i zwierzęta przez tych złych ludzi mają smutne twarze. Tak samo mają smutne twarze ludzie na których ludzie kłamcy stosują przemoc wymuszaniem uznawania słów opartych na kłamstwie za prawo. To wstrętni ludzie ustanowili dla odczuwania prawem słowa na jakich odczuwaniu zadaje się cierpienie i śmierć. To na pewno prawidłowe, że kłamca ma w mózgu z nabycia umysł oparty na braku rozumu i na nim zmienioną anatomię na psychopatę. To kłamca znęca się na psychice opartej na prawdzie.
Odkryłam, że naruszona narzuconym myśleniem energia wykonała z narzuconych słów człowieka kłamcę i człowieka służącego kłamcy. Odkryłam, że na energii opartej na kłamstwie powstali inni ludzie jak w naturze i jest to psychopata i ofiara. Energia w stanie natury jest wolna, a teraz Albert Einstein wskazuje, że jest we wszechświecie zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi są uzależnione od energii na jakiej są oparte. Odkryłam, że cierpienie i śmierć są oparte na uzależnieniu od energii od wypowiadania słów opartych na kłamstwie.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz