poniedziałek, 18 lipca 2016

NIE BRONI SIĘ TEN KTO NIE WYKONUJE WOLI ZŁOCZYŃCY

Otrzymałam na Facebooku wiadomość, że dobrzy ludzie muszą mieć broń do zabijania ludzi i się bronić przed tymi którzy na nich napadną. Ja mówię, że dobry człowiek nie ma się przed czym bronić bo nie zrobił nic złego. Ja kiedy dostaję pismo od ludzi narzucających słowa piszących, że postępują zgodnie z prawem to odpisuję, że jeśli nie przedstawiają prawa do mnie to jest to oszustwo i napad oparty na kłamstwie.  Ja się z napadającym nie biję bo to oszust. Złodziej okrada mówiąc, że opiera się na prawie, a prawa nie ma. Napada na innych zawsze głupi bo mądry się porozumiewa. Głupi prowokuje rzucając oskarżenia oparte na kłamstwie bo chce powiedzieć, że to napadł ten kogo sprowokował. Mądry nie reaguje na zaczepki bo to źle zachowujący się ludzie. Kłamca to źle zachowujący się człowiek. Biją się zawsze złoczyńcy, a nigdy dobroczyńca. Do sporu potrzebne są słowa oparte na kłamstwie. Kłócą się dwaj oszuści. Ja przed sądami jasno wskazuję na słowa kłamcy. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach ponieważ jasno wskazywałam na słowa kłamcy. Przestałam wygrywać kiedy się przyznałam, że opieram się na prawdzie, a przestałam wygrywać dlatego, że powiedziano mi, że kłamstwo nazwane jest prawem. Z kłamcą się nie kłócę tylko nazywam go złodziejem. Nazwać słowa do okradania prawem to paskudny człowiek. To wielki wstyd być człowiekiem który słowa do okradania nazywa prawem. Odkryłam, że mózg robi tak samo jak ja, a bardziej prawidłowo to okazuje się, że ja postępuję tak jak mózg, gdyż mózg nie kłóci się o słowa, a wprowadza  kłamcę na umysł oparty na braku rozumu i na energię na której oszustwo odczuwa. Energia reaguje na słowa i od narzuconych słów uzależnia. Człowiek który wykonuje słowa kłamcy bije się z nim bo go oszukał, ale to on wykonał słowa kłamcy. Trzeba nie wykonywać słów kłamcy to nie będzie się z nim o co bić. Jak się nie wykonuje słów kłamcy to nie ma cierpienia. Cierpienie jest oparte na energii, a energia na wykonywaniu słów kłamcy. Niech sobie kłamca sam zostanie z wymyślonymi słowami do oszukiwania. Jak się cierpi od uzależnienia od słów to się szuka pomocy, a trzeba było nie oszukiwać i nie byłoby uzależnienia. Mózg wprowadził słowa do oszukiwania na energię opartą na słowach do oszukiwania i ma człowiek sprawiedliwość. Słowa się odczuwa i nie należy oszukiwać i nie będzie uzależnienia od emocji opartych na kłamstwie. " Nie rób drugiemu co tobie nie miłe".

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz