niedziela, 17 lipca 2016

OSZUŚCI ZBUDOWALI DRUGI ŚWIAT OPARTY NA BRAKU ROZUMU

Świat jaki jest w naturze wszechświata oparty jest na rozumie w mózgu. Albert Einstein widzi drugi świat oparty na energii opartej na sposobach myślenia ludzi o których mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację, gdyż w naturze człowieka jest tylko energia oparta na rozumie, a na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jest w mózgu drugi umysł oparty na braku rozumu. Ten brak rozumu ma swoją energię na jakiej wykonuje czynności człowiek oparty na braku rozumu i na tej energii ludzie oparci na braku rozumu zbudowali drugi świat oparty na braku rozumu. Ludzie którzy nazywają prawem myślenie oparte na braku rozumu nabyli braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na wymyślonym myśleniu do oszukiwania ludzi. Iwan Pawłow oszukiwał psa i pies nabył o niego braku rozumu. Energia oparta na braku rozumu łączy narzucającego słowa z wykonującym narzucone słowa, czyli ludzie oparci na kłamstwie mają energię która ich łączy. Ludzie oparci na rozumie są na wolnej energii. To energia powoduje, że jesteśmy wolnymi ludźmi lub uzależnionymi od energii. Energia wolna oparta jest na rozumie, a energia uzależniająca jest oparta na braku rozumu. Iwan Pawłow połączył się z psem uzależniającą energią. Pies na złej energii robi się złym i kiedyś ugryzie tego kto go oszukał i będzie go gryzł aż oszust przywróci się do stanu przyzwoitego człowieka. Raczej każdy z nas wszedł w wykonywanie myślenia oszustów i zanosił im pieniądze na budowę świata opartego na energii opartej na braku rozumu. Ja też weszłam w myślenie oszustów ale zorientowałam się, że to oszuści  i musiałam powtarzać, że nie wykonuję woli kłamców. Konsekwencje poniosłam w wyniku wejścia w myślenie oszusta i poniósł je każdy, a niektórzy nie wiedzą już o co chodzi. Na myśleniu do oszukiwania człowiek nie wie o co chodzi. Oszust po to wymyślił słowa ażeby człowiek którego oszukuje nie wiedział o co chodzi, a ja wskazuję na mózg, że człowiek na słowach do oszukiwania wszedł w świat oparty na braku rozumu. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie, a ja odkryłam, że ci źli ludzie byli oparci na energii opartej na braku rozumu na jakiej zatonęli. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy, a ja Platonowi wierzę bo Wielcy Egipcjanie wybudowali Sfinksa pokazując w nim energię natury opartą na rozumnej twarzy człowieka. Odkryłam, że ludzie na energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie nabyli twarzy głupców. Naukowcy pokazujący pierwszych ludzi pokazują, że oni mają rozumne twarze.
Albert Einstein o energii opartej na sposobach myślenia ludzi mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że wszystko co robi głupi to katastrofa. Adolf Eichman mówił, że zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził wagonami ludzi na śmierć, a Adolf Hitler wymyślił że ma prawo do ludzi i mózg wykazuje go, że był chory na schizofrenię, czyli chorobę psychiczną opartą na braku rozumu. Wszyscy ludzie którzy nazywają prawem wymyślone myślenie mają w mózgu z nabycia to myślenie na umysłowej i psychicznej chorobie. Inna psychika jak oparta na rozumie to psychika oparta na braku rozumu. Psychika oparta na braku rozumu ma swoją energię na jakiej wykonuje czynności na myśleniu opartym na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ode mnie nie chcą słuchać, że to na braku rozumu.
Głupi ma swój świat oparty na energii opartej na braku rozumu. Ludzie żyjący z okradania ludzi mówią, że tylko głupi pracuje na swój rachunek a ja wskazuję, że mózg wykazuje, że głupi jest ten kto żyje z okradania innych ludzi.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz