środa, 27 lipca 2016

UMYSŁOWA CHOROBA JEST OPARTA NA NARZUCANIU SŁÓW W CELU WYKORZYSTANIA INNYCH LUDZI I INNYCH STWORZEŃ DO SWOICH CELÓW

Zdrowy umysł jest oparty na słowach takich samych u wszystkich ludzi jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu ludzie postępują wobec siebie uczciwie. Nieuczciwy człowiek to człowiek który narzuca słowa w zamiarze wykorzystania drugiego człowieka czy innych stworzeń. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparte jest prawo ludzi i że ci ludzie wykorzystują ludzi do swoich celów. Odkryłam, że ci wykorzystujący ludzi ludzie nazwali na ziemi ich słowa do wykorzystywania ludzi prawem. Odkryłam, że wykorzystywania ludzi dokonuje się przy pomocy narzucania im do wykonywania narzuconych słów. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na narzuconych słowach. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest o energię jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że ten człowiek którego celem jest wykorzystanie człowieka lub ludzi wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu i że na tych innych słowach jest oparta umysłowa choroba, a na energii opartej na narzuconych słowach oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. Odkryłam, że problem jest skutkiem wykorzystania człowieka przez narzucającego słowa. Tak jest w przypadku wykorzystania z seksu, gdzie wykorzystany pozostał z problemem opartym na cierpieniu psychiki. Tak jest w przypadku wykorzystania z pieniędzy gdzie wykorzystany pozostał z problemem opartym na cierpieniu psychiki. Przychodzący do mnie po pomoc ludzie w ich sporach z organami skarbowymi przychodzili cierpiącymi, chorowali psychicznie i na różne inne choroby ciała, mówili, że nie mogą spać, że mają wysokie ciśnienie, że mają chore serca, że mają zaburzony psychiczny spokój. Ci ludzie z problemami wskazywali mi na przepis prawa który był przyczyną ich cierpienia. Wskazuję, że ich psychika cierpiała i wskazuję, że Naukowcy odkryli, że mózg robi sprzeciw na problem. Mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i na problem, a zatem te dwie strony mają rozbieżne cele, czyli chcą wykorzystywać innych ludzi. Kiedy zauważyłam często powtarzane przez moich klientów słowa, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem to zlikwidowałam działalność. Na tych samych ludzi z problemem zwrócił moją uwagę Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ci chorzy psychicznie ludzie mają w mózgu problem, a problem jest skutkiem wykonywania woli narzucającego słowa, a narzucający słowa to złodziej. Ci ludzie którzy mają problem zgadzają się ze złodziejem, czyli z okradaniem ludzi. Ludzi zgadzających się z ludźmi okradającymi ludzi jest ogromnie dużo, gdyż są to wszyscy ludzie którzy uważają za normalne wykorzystywanie ludzi przy pomocy narzucania im do wykonywania słów i brania pieniędzy zabieranych ludziom. Te narzucane do wykonywania słowa są zapisane, że to prawo ludzi. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam, że 50% wszystkich wygranych w województwie w którym najczęściej występowałam jest przeze mnie. Zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach w kraju i pomyślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja. Wtedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja napisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za opieranie się na prawdzie. Wskazuję ludziom na mózg i narzucone w nim słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, że to słowa wykorzystującego innych ludzi złodzieja. Wskazuję, że to na tych narzuconych słowach w celu wykorzystania drugiego człowieka oparta jest umysłowa i psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Wskazuję, że mózg się nie zgadza ze słowami nieuczciwego człowieka który wykorzystuje innych ludzi.
Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Ja odkryłam że ludziom jest znane to myślenie, a na co dowodem są wszystkie moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych i 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004. Ludziom jest znane myślenie natury, ale chcą wykorzystywać innych ludzi i dlatego słowa do wykorzystywania ludzi też znają. Wskazuję, że te słowa do wykorzystywania ludzi mózg wykazuje na drugim umyśle na jakim człowiek jest uzależniony od myśli.  Psychiatra Karol Jung nie wiedział, że ludzie psychicznie chorzy są uzależnieni od narzuconych przez nich do wykorzystywania myśli. Psychiatra Zygmunt Freud widzi psychikę opartą na słowach Stwórcy, gdyż nazwał ją podświadomością. Podświadomość to natura. Człowiek wykorzystujący naturę zachorował psychicznie. Odkąd przyznałam się, że opieram się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu zaczęłam przegrywać sprawy w sądach i oskarżano mnie o nie posługiwanie się słowami władzy. Ludzie władzy powinni powiedzieć skąd znają inne słowa jak są w naturze mózgu i dlaczego je wymyślili. Wskazuję, że na tych słowach władzy oparta jest umysłowa i psychiczna choroba. Wskazuję, że Jezus wiedział o tym, że tak będzie ponad 2000 lat temu kiedy wystąpił przeciwko narzucaniu słów. Wskazuję ludziom, że mają umysłową chorobę na słowach do wykorzystywania innych ludzi i również innych stworzeń. Uczciwy człowiek żyje z zarobionych przez siebie samodzielnie pieniędzy, a nie z zabieranych ludziom. Człowiek który narzuca słowa zwierzęciu, tak jak robił to Iwan Pawłow jest chory umysłowo na tych słowach. Wszyscy w naturze się rozumiemy i również zwierzęta. Narzucający słowa to źle zachowujący się człowiek którego celem jest wykorzystywanie innych ludzi i innych stworzeń. Ludzie władzy mają zapisane przy pomocy narzucanych słów, że wszystko co jest w naturze należy do ludzi narzucających słowa. Ja nie uważam, że to co jest w naturze jest moje, a uważam, że mogę sobie brać z natury to co jest mi potrzebne do życia, gdyż należę do tej natury.
Wszyscy w naturze znają takie same myślenie i na nim wykonują czynności na energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze. Zmieniona anatomia jest u ludzi którzy wykonują czynności na narzuconych słowach i ta zmieniona anatomia jest na złoczyńcę wykorzystującego innych ludzi i inne stworzenia do swoich celów.
Wiara w Boga jest oparta na narzuconych słowach służących do wykorzystywania ludzi z pieniędzy i seksu. Ludzie wypowiadający słowa Boga uczciwie zachowują się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Nie ma Boga na narzuconych słowach, a jest umysłowa i psychiczna choroba.
Nieuczciwy człowiek żyje z wykorzystywania innych ludzi.
Stwórca i uczciwi ludzie tak jak On robią sprzeciw na złe zachowania nieuczciwych ludzi.
Sposoby myślenia ludzi jak nazywa Albert Einstein ludzi na złej energii to manipulowanie myślami w celu wykorzystania drugiego człowieka. Albert Einstein ma rację, że to szczególnie w rządach, gdyż władza jest oparta na manipulowaniu myślami. Sądy mówią, że opierają się na interpretacjach, a ja mówię, że interpretowanie czyichś słów to interpretowanie co ma na myśli złodziej. Ludzie wypowiadający słowa jakie mają w naturze mózgu niczego nie interpretują gdyż mówią jasno i zrozumiale, tak jak to widać po tysiącach napisanych przeze mnie pism.
Jako przykład manipulatora myślami można podać reprezentanta ludzi opartego na słowach do oszukiwania jakim był Poseł z partii "Prawo i Sprawiedliwość" który manipulował słowami w celu zdobycia sobie przychylności u oszukiwanej Posłanki z konkurencyjnej partii "Platforma Obywatelska". Cel tego oszukiwania przy pomocy manipulowania myślami to rozkochanie Posłanki, gdyż wiedział, że wtedy ona weźmie on niego łapówkę, a wtedy partia PIS powiedziała, że ludzie z partii PO to łapówkarze. Wykorzystał manipulator myślami kobietę i jeszcze ją oskarżył, że wzięła łapówkę, czyli pieniądze kradzione ludziom. Partia wtedy rządząca PO powiedziała, że manipulowanie myślami jakimi posłużyła się partia PIS jest zgodne z prawem i dodali cierpienia psychice Posłanki zamykając ją do więzienia.
Wstyd i hańba, że ludzie tak doskonałego pochodzenia są tak wielkimi oszustami. Teraz trzeba doświadczać oszukiwania na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Umiał Stwórca stworzyć ludzi i widać, że nie lubi oszustów, złodziei i wszelkiego rodzaju innych wykorzystywaczy i wykazuje ich, że to chuligani w naturze i bandyci.
Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia którzy w roku 2011 zareagowali na moje wskazywanie, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych opartych na dwóch rodzajach myślenia w mózgu, w jednym z pism piszą do mnie, że ludzie mają swoich reprezentantów Posłów i że muszą być jakieś reguły. Posłowie muszą mieć 100.000 głosów i widać, że ich reprezentanci znają myślenie do oszukiwania którym zadaje się psychice cierpienie. Napisałam wtedy, że reguły oparte na oszukiwaniu to zło i że w kodzie genetycznym Naukowcy odkryli, że są zapisy i reguły i że natura mózgu oparta na tych regułach wykazuje na innych zapisach źle zachowujących się ludzi na energii opartej na słowach do wykorzystywania ludzi i innych stworzeń.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz