niedziela, 31 lipca 2016

DROGA POWROTU NA ENERGIĘ OPARTĄ NA ROZUMIE

Energia oparta na rozumie to energia jaka jest w naturze wszechświata. Ta energia jaka jest w naturze wszechświata jest energią na jakiej oparte jest życie i odczuwanie emocji miłości. Mózg wykazuje narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów na umyśle opartym na braku rozumu. Myślenie narzucone to myślenie na jakim człowiek nie rozumie i nie wie o co chodzi. To myślenie narzucone jest  świadomie narzucane przez ludzi posługujących się myśleniem opartym na kłamstwie. Człowiek narzucający myślenie oparte na kłamstwie to nieuczciwy człowiek który po to narzuca słowa ażeby znaleźć sobie wykonawców jego woli. Myślenie narzucone jest oparte na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł na ziemię nas ostrzec przed narzucaniem słów i wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że na nich jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Tą energię zadającą cierpienie i śmierć odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon którzy odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami. Naukowcy ci nie piszą, że w systemach neurologicznych zajmujących się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami jest energia śmierci i nie piszą, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. To ja odkryłam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Nie wiemy czy żyjemy wiecznie na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu, gdyż z odkryć naukowych wynika, że nie ma ludzi którzy nie mają w sobie złej energii. Ponieważ w naturze jest tylko energia życia to ludzie na tej energii powinni żyć wiecznie. Energia uśmiercająca to energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka.
Ponieważ znam prawo ludzi i jego skutek jakim byli cierpiący ludzie wykonujący to prawo to wiem, że cierpienie zadają słowa narzucone przez ludzi. Ludzie którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przychodzą do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i ludzie na tym myśleniu nie rozumieją języka prawniczego. W naturze nie ma języka prawniczego na jakim wykonuje się wolę ludzi. Ta wola ludzi jest oparta na nierozumianej mowie przy pomocy której ci ludzie oszukują ludzi opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie oszuści mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a natura ludzi nie zna prawa ludzi. Ludzie przychodzili do mnie po pomoc i ja widziałam w przepisach prawa, że to słowa wymyślone przez ludzi oszustów i nic nie mówiłam do ludzi, że ja wygrywam sprawy ponieważ nie wprowadziłam do mózgu myślenia do oszukiwania nazwanego prawem ludzi. Gdybym wprowadziła do mózgu to myślenie wymyślone przez ludzi do oszukiwania to też nie wiedziałabym jak wygrać sprawy ludziom, gdyż myślenie oparte na kłamstwie nie ma rozwiązań. Widziałam, że jak długo nie wygrywałam spraw dla ludzi to oni zaczynali się leczyć psychicznie lub leżeli najczęściej na onkologii. Chora psychika i nowotwory są oparte na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Złoczyńcy wiedzą, że zrobili sobie z ludzi służących gdyż jak napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego  zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to go przenieśli po 40-tu latach pracy na dojazd do Szpitala Psychiatrycznego we Fromborku. Kiedy Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w roku 2011 zareagowali na moje odkrycie, że zdrowie i życie są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i że choroby i śmierć są oparte systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to ich zwolnili. Jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Jak napisałam, że moja przyjaciółka wygrała Konkurs na Naczelników Urzędów Skarbowych i Dyrektorów Izb Skarbowych na ponad 200 uczestników to zamiast ją zatrudnić jako Naczelnika Urzędu Skarbowego lub Dyrektora Izby Skarbowej to ją usunęli z urzędu w ogóle. Zatem Jezus doskonale wiedział, że ludzie narzucający słowa to złoczyńcy, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności ale nie podano, że na złoczyńcę i ofiarę. Anatomia jest oparta na energii jaka jest w naturze, a zmieniona anatomia jest oparta na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Albert Einstein już dawno mówi, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i nikt na to nie reaguje, że to energia uśmiercająca życie i że mordercą jest narzucający słowa.

Chcąc powrócić na energię życia trzeba najpierw wypowiadać słowa jakie są w naturze mózgu i nie narzucać słów i nie wykonywać narzuconych słów. Od złodziei należy domagać się zwrotu pieniędzy przyjętych przez nich niby na emerytury, renty, leczenie, itd. Pomagać trzeba bo złoczyńcy wymuszają od dzieci nauki myślenia do oszukiwania i dzieci na niej zrobiły się psychicznie chore i chorują na różne choroby ciała. Dobry człowiek pomaga jak ktoś cierpi, a ja wskazuję na ludzi narzucających słowa, że do nich napisałam tysiące pism o cierpiących ludziach na wykonywaniu woli ludzi i nikogo nie znalazłam ażeby chciał pomóc, a zatem to źli ludzie.
My naturalnie odrzucamy słowa oparte na kłamstwie i nie powinniśmy ich wykonywać, ale widzimy, że ludzie złoczyńcy przejęli wszystko na ziemi, a wykonywanie ich słów to zadawanie sobie śmierci.
Na narzuconych słowach decyzje są oparte na kłamstwie i są to nieuczciwe decyzje. Wykonywanie narzuconych słów to wykonywanie nieuczciwych decyzji. Trzeba zatem powrócić na naturalne dla nas słowa na jakich oparty jest nasz rozum i wtedy czujemy w sobie energię reagującą na wypowiadane przez nas słowa. Wtedy trzeba powtarzać, że nie wykonuje się nieuczciwych decyzji i że nie wydaje się nieuczciwych decyzji. Ludziom którzy mówią, że należy wykonywać wolę ludzi trzeba mówić, że są oszustami i że woli oszustów nie wykonujemy. We wszystkim chodzi o słowa, gdyż energia jest oparta na słowach. Wobec naszego Stwórcy zachowujemy się źle nie wypowiadając Jego słów i nie wykonując Jego słów. Mózg wykonuje wolę jego Stwórcy i energia wykonuje wolę Stwórcy. Ludzie oszukujący są uzależnieni od narzuconych słów. To psychika jest uzależniona od energii opartej na narzuconych słowach. Psychika jest oparta na rozumie. Uczciwi ludzie niech zauważą jak wiele lat ja piszę, że psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i że psychika wykonująca prawo ludzi cierpi i to nikogo nie obchodzi. To źli ludzie powstali na słowach do oszukiwania. Ludzie władzy i kościoła mówią do ludzi, że cierpią genetycznie, a ludzie cierpią i umierają na wykonywaniu ich słów. Genetyka to energia życia i nie ma możliwości chorowania i umierania na energii życia. Ludzie złoczyńcy doskonale wiedzę o czym powiedział Jezus. To wstrętni, paskudni ludzie którzy zadali cierpienie i śmierć wszystkim ludziom i zwierzętom i jeszcze w rośliny wprowadzili ich złą energię ażeby wytwarzała trucizny uśmiercające życie. Głupi człowiek na słowach do oszukiwania i uzależniony od złej energii to prawidłowa reakcja Stwórcy.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz