wtorek, 5 lipca 2016

NAPADY NA LUDZI PRZY POMOCY NAZWANIA INNEGO MYŚLENIA JAK JEST W NATURZE MÓZGU PRAWEM

Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy ludzie żyją ze sobą w zgodzie. Niezgodę wprowadzili ludzie którzy narzucili inne słowa jak są w naturze mózgu. Ci ludzie narzucający słowa mało, że wprowadzili pomiędzy ludzi niezgodę to jeszcze nazwali swoje myślenie innym prawem jak prawo Stwórcy. Prawo Stwórcy to prawo jakie Naukowcy odkryli, że to zapisy i reguły w kodzie genetycznym. Ludzie posługujący się słowami jakie są w naturze mózgu są dobrze zachowującymi się ludźmi którzy rozliczają się z ludźmi uczciwie i mają szacunek do ludzi. Ludzie którzy narzucili myślenie napadają na ludzi kontrolując ich czy nie oszukali ludzi którzy posługują się myśleniem do oszukiwania. Przed chwilą na Facebooku przeczytałam, że wznowiono kontrole na granicy. Napisałam, że kontrole ludzi to napad na ludzi i że Stwórca granic nie stworzył. Nie pokazują tego mojego komentarza. Przy zdjęciu byłego Ministra Finansów Pana Leszka Balcerowicza napisałam, że nie trzeba być profesorem ażeby ludziom powiedzieć, że umowy kredytowe jakie zawarli na oprocentowanie roczne on zmienia, że to miesięczne i zdobył środki dla ludzi posługujących się myśleniem do okradania. Cały budżet Państwa pochodzi z okradania przy pomocy nazwania innego myślenia jak jest w naturze mózgu prawem. Ludzie nie dają dobrowolnie pieniędzy ludziom którzy napisali, że dla psychiki opartej na prawdzie słowa oparte na kłamstwie są prawem. Wielu ludzi którzy mieli kredyty i usłyszeli, że nie ma umowy, a jest nakaz płacenia odsetek zamiast rocznych miesięcznych popełniło samobójstwo. Ci ludzie nie powinni popełniać samobójstwa tylko nie wykonywać narzuconych słów. Wskazuję, że cierpienie i śmierć są oparte na wykonywaniu narzuconych słów.Te narzucone słowa to nie jest żadne prawo, a zamiana umowy na nakaz wykonywania narzuconych słów. Sądy wydają nakazy płacenia tego co narzucają ludzie posługujący się innymi słowami jak są w naturze mózgu. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Powiedziałam również, że ma na oddziele psychicznie chorych również kontrolujących z organów skarbowych. Wskazałam, że w szpitalach psychiatrycznych leżą narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa, czyli ci o których Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów na funkcjonowaniu na innych systemach neurologicznych. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na narzuconych słowach.

                                                                                           Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz