wtorek, 12 lipca 2016

RÓWNOWAGA W ENERGII OPARTA JEST NA DOBRYCH ZACHOWANIACH

Nasze zachowania oparte są na energii, a energia na słowach jakie są w naturze mózgu. Narzucone zachowania mózg wykazuje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Te inne słowa na jakich oparte są złe zachowania to słowa oparte na kłamstwie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam przyczynę zakrzywienia się w nas energii jaką jest wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparte są nasze złe zachowania. Odkryłam,  ze dobre zachowania są oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu, a złe zachowania są oparte na słowach jakie mózg odrzuca na umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że Stwórca stworzył nas dobrze zachowującymi się opartymi na słowach na jakich oparte są dobre zachowania. To bez wątpienia nasz Stwórca jest dobrze zachowującym się. Dobre zachowania są oparte na energii na jakiej oparte są emocje miłości do innych ludzi i do innych stworzeń. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a my na tej energii miłości jesteśmy dobrze zachowującymi się. Na energii miłości wypowiadamy słowa Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu. Ludzie kościoła nie wypowiadają słów jakie są w naturze mózgu, a inne słowa są oparte na kłamstwie. Wiara w Boga jest oparta na kłamstwie, gdyż na prawdzie wypowiada się słowa Boga. Ludzie kościoła mówią że nie wiedzą co to jest prawda i tak samo mówią ludzie władzy i wielu innych ludzi. Inne słowa jak oparte na prawdzie to słowa oparte na kłamstwie, a kłamie źle zachowujący się człowiek. Ludzie, którzy ustanowili prawem słowa oparte na kłamstwie to źle zachowujący się ludzie. Ci źle zachowujący się ludzie okradają ludzi z pieniędzy przy pomocy nazwania słów opartych na kłamstwie prawem. Okradanie to wykonywanie czynności na energii opartej na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Źle zachowującym się jest również człowiek który wykonuje myślenie oparte na kłamstwie i na tym kłamstwie są oparte problemy. Mózg wykazuje, że problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa są na tej samej energii opartej na kłamstwie na jakiej oparte są złe zachowania. Albert Einstein mówi, że na tej złej energii  jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że głupotę mózg wykazuje na myśleniu opartym na kłamstwie i na tym myśleniu opartym na kłamstwie oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Psychika jest spokojna na słowach jakie są w naturze mózgu i psychika jest niespokojna na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Rozbieżne cele ma kłamca z uczciwym bo chce go okradać. Miłość jest oparta na prawdzie, a na kłamstwie nie ma uczuć i jeśli wejdziemy w związek z kłamcą to nasza psychika cierpi. Choroba psychiczna jaką jest schizofrenia jest oparta na innych słowach jak oparta jest psychika i te inne słowa to słowa oparte na kłamstwie. Ludzie kłamcy wprowadzili naukę słów opartych na kłamstwie i przyczynili się do powstawania ludzi chorych psychicznie. Psychika jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Psychika to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a inną energię mózg wykazuje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zakrzywienie w energii we wszechświecie jakie widzi Albert Einstein jest oparte na narzuconych słowach przez ludzi. Albert Einstein mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja odkryłam, że mózg tą głupotę wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim wypowiada się słowa oparte na kłamstwie. Ludzie kłamcy wiedzą co odkryłam, a na co dowodem jest usunięcie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i spowodowanie, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Ci ludzie kłamcy wiedzą, że odkryłam, że oszukują ludzi, gdyż wymazują moje komentarze na wykazywanym na Facebooku "Nie lubię PIS-u" i innych podobnych. Tam gdzie wprowadziłam moje komentarze wprowadziłam to na moją osie czasu i nie ma tam moich komentarzy. Kłamcy oszukują na moim Blogu, że mało kto wchodzi i  wymazują ludzi którzy byli wykazywani, że czytają dany artykuł. Kłamcy zaczęli tak robić od czasu kiedy zaczęłam przedstawiać odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ludzie kłamcy to złoczyńcy. Dokąd tego nie zobaczyli to wykazywali setki ludzi z ponad stu krajów świata. Po zwolnieniu Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi Departament Zdrowia przysłał mi do spamu odpowiedź na moje odkrycie. Piszą, że to odpowiedź i dodają, że z poważaniem Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Takie same pozdrowienia przysłała mi nowo zatrudniona Dyrektor po usunięciu Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Tak samo z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a od zobaczenia, że odkryłam, że narzucający słowa to złoczyńca zaczęli wymazywać Obserwatorów i wprowadzać prostytutki. Nie mają odwagi wymazać u mnie Obserwatorów, Genetyków, Biologów, Fizyków, którzy tam są ale niektórych wymazali jak Fizyka z Oksfordu i Jamesa Tomaz-Morais z Uniwersytetu w Brazylii który mnie wpisał na listę antamizando. Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien i normalnym jest żałować, ale mamy do czynienia z ludźmi kanaliami świadomie mordującymi ludzi i wymierzającymi im kary za nie wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie nazwanego prawem. Ci złodzieje okradają ludzi i płacą ludziom którzy wykonują ich wolę. Ludzie władzy i kościoła często powtarzają, że człowiek ma służyć, a mózg wykazuje, że służący to wykonawca woli złoczyńcy. Złoczyńcy wprowadzili naukę prawa opartego na myśleniu opartym na kłamstwie i zatrudniają tych ludzi w wymiarze "sprawiedliwości". Oszuści ustanowili, że sprawiedliwość to wykonywanie woli kłamcy. Pracowałam w kontakcie z tym prawem od którego bardzo bolała mnie głowa czytając jakiś przepis. Dzisiaj wiem, że jeśli powoli wprowadza się kłamstwo to nie ma to takiego szoku jak u mnie boląca głowa. Ta głowa mnie bolała od złej energii jaka jest zawarta w narzuconych ludziom do wykonywania słowach opartych na kłamstwie. Próbowałam to studiować, ale nie tylko mnie nie wchodziło do głowy to myślenie do oszukiwania, gdyż jechało nas często około tysiąc osób na egzamin do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i nikt nie zdał. Pieniądze mieli bo egzamin kosztował od jednej osoby 160 zł. Z czasem wielu nauczyło się kłamstwa. Ja miałam zdane egzaminy takie jak  informatyka i kilka jeszcze i szczęśliwie się stało, że ogłosili, że można otrzymać tytuł Doradcy Podatkowego jak ma się wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym. Ja byłam tą osobą gdyż dla mnie nie ma nic prostszego jak widzieć słowa oszusta. Nigdy nie było przypadku ażebym przegrała sprawę do czasu w którym przyznałam się, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ja myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i widzi się słowa oszusta, gdyż do głowy mi nie przyszło, że sądy są oparte na myśleniu do oszukiwania.
Wskazuję ludziom na przyczynę złej energii jaką w sobie mają, że jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że na tym wypowiadaniu innych słów oparta jest umysłowa i psychiczna choroba. Wskazuję, że psychiczna choroba jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję ludziom zanoszącym pieniądze ludziom kłamcom, że nikt z ludzi nauki nie reaguje na moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych, a zatem nie chodzi im o naukę, a o pieniądze i nie obchodzi ich znęcanie się na psychice przez ludzi kłamców wymuszających wykonywania ich woli. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podaje się, że od wykonywanych na kłamstwie. Anatomia jest oparta na prawdzie, a o czym napisałam tysiące pism. Wysłałam do ludzi nauki około 3700 pism w których niczego nie podważają, a milczą. Podziękowania przysyła Uniwersytet Cambridge, ale bez reakcji na słowa bandytów zajmujących się okradaniem i mordowaniem psychiki.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz