czwartek, 14 lipca 2016

ROZUM I ODCHYLENIA OD ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i odkryli też, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Odkryłam, że inne słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i że są to słowa do oszukiwania i wykonywanie słów oszusta.
Nasze ciało oparte na rozumie jest oparte na stałej energii. Nasze ciało znalazło się na ruchomej energii na narzuconych słowach do oszukiwania i na wykonywaniu słów do oszukiwania. Odkrycia naukowe dowodzą, że mózg oddziela słowa pod względem ich użycia i wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że słowa oparte na prawdzie są używane do uczciwego postępowania, a słowa oparte na kłamstwie są używane do oszukiwania. Odkryłam, że na słowach Stwórcy postępuje się uczciwie, a na słowach narzuconych przez człowieka postępuje się nieuczciwie. Nieuczciwy człowiek to człowiek narzucający słowa i on narzuca je w określonym zamiarze jakim jest uzyskanie tego co chce uzyskać przy pomocy narzucenia słów. Odkryłam, że jeśli człowiek zgodzi się na wykonywanie słów nieuczciwego człowieka to wchodzi w uzależnienie od energii. Narzucający słowa wchodzi w uzależnienie od energii w momencie narzucania słów. Wymyślać sobie możemy, a reakcja energii jest na decyzje o narzuceniu słów i na decyzje o wykonywaniu narzuconych słów. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wykonywaniu narzucanych słów, a co jest normalnym, gdyż stworzył nas na Jego słowach. Nasza psychika i nasze ciało oparte na rozumie w mózgu to psychika i ciało oparte na słowach na jakich człowiek ma rozum i utrzymuje na nim zdrową psychikę i zdrowe ciało. Utrzymywanie zdrowia to utrzymywanie energii na jakiej oparte jest zdrowie. Z chorobami mamy do czynienia na innej energii, a inna energia jest oparta na słowach do oszukiwania i na wykonywaniu słów do oszukiwania. Widzimy, że organy przeciwko którym wystąpił Jezus jakimi są organy władzy i kościoła mają zdobyty majątek przy pomocy słów do oszukiwania nazwanych prawem i wiarą w Boga. Jeśli byśmy kogoś stworzyli to na swoich słowach i ten kogo stworzyliśmy utrzymywałby to na czym go stworzyliśmy na wypowiadaniu naszych słów, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Tego Kogo słowa mają w naturze mózgu. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma możliwości wierzyć w Tego Kogo są te słowa, a inne słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na kłamstwie. Wszyscy widzimy, że ludzie władzy i kościoła żyją ze sobą w zgodzie i ludzie kościoła namawiają ludzi na wykonywanie woli ludzi władzy, a ludzie władzy dają im za to pieniądze. Wszyscy widzimy, że ludzie władzy wymyślają myślenie i nazywają je prawem dla psychiki opartej na prawdzie. Mózg te wymyślone słowa wykazuje na braku rozumu i wykonywanie wymyślonych słów wykazuje na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. W tym odkryciu pomogło mi poznanie prawa ludzi czyli wymyślonego myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi. Rozbieżne cele narzucającego słowa dobrze widać, gdyż na nich wykonuje się wolę narzucającego słowa. Widziałam, że to co spotkało moich klientów na wykonywaniu prawa ludzi było tym, że zostali okradzeni i leczyli się psychicznie albo leżeli na onkologii. Widziałam zatem, że psychika i ciało zachorowały od wykonywania woli narzuconej przez ludzi. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego o którym nie raz piszę zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli, ale dodałam, że ażeby być okradzionym trzeba się godzić na wykonywanie słów złodzieja. Psychika jest oparta na słowach do uczciwego postępowania. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak o którym piszę jest współautorem książki "Leki wpływające na czynności mózgu". Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem ludzie odkryli leki przywracające człowieka na energię natury, czyli leki na psychikę opartą na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków na jakiej człowiek funkcjonuje na rozumie. Widać u wyleczonych ludzi że zaczynają dobrze się zachowywać i rozumieć, a przywieźli ich do szpitala źle zachowującymi się nie wiedzącymi co robią. Tych cudów dokonały leki wpływające na czynności mózgu ale leki nie usunęły z mózgu myślenia opartego na energii opartej na kłamstwie. Zatem leki powinno się traktować jako pomoc w powrocie na myślenie na jakim oparta jest psychika i ciało a nie żyć dotąd dokąd leki pomagają, gdyż zła energia gdzieś musi się podziać i niszczy inne miejsce ciała. Bardzo dobrze widzi, że tak jest dr Deepak Chopra gdyż pięknie opisuje funkcjonowanie ciała i pokazuje, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję na tą zmorę pamięci, że to myślenie do oszukiwania narzucone przez człowieka i wykonywanie tego myślenia do oszukiwania. Narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to myślenie do oszukiwania i wykonywanie myślenia do oszukiwania. Wymiar sprawiedliwości jest wykonawcą woli oszustów jeśli posługuje się słowami do oszukiwania. W Polsce widać w tej chwili, że Trybunałowi Konstytucyjnemu i Sądowi Najwyższemu nie zgadzają się słowa ludzi władzy, a ja wskazuję, że słowa ludzi władzy to słowa do oszukiwania. Mnie słowa do oszukiwania też się nie zgadzały i mimo, że Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu to w żadnym przypadku nie ma mowy ażebym ja przeszła na wykonywanie słów do oszukiwania. Ja wskazuję na dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% prawników przegrało sprawy w sądach a ja wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie. Wygrane i przegrane są oparte na myśleniu i jeśli wymiar sprawiedliwości jest oparty na słowach oszusta to wydaje nakaz wykonywania woli oszusta. Wszystko zależy od myślenia jakie mamy w mózgu, a na myśleniu oparte są nasze przekonania. Złodzieja nie przekonamy ażeby nie okradał, gdyż on podjął decyzję o okradaniu. Odkrywca psychiki natury Zygmunt Freud mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja wskazuję, że ten kogo się leczy ma przekonania o okradaniu i wykonywaniu woli złodzieja. Psychika zachorowała na przekonaniach opartych na kłamstwie. Wskazuję, że to słowa złodzieja i wykonującego słowa złodzieja wyparły odkrytą przez Zygmunta Freuda psychikę. Odkryta przez Zygmunta Freuda psychika oparta jest na uczciwości. Odkryłam, że inny człowiek jak człowiek natury to złodziej i człowiek pozwalający na okradanie siebie. Wskazuję, że złodziej zdobywa pieniądze przy pomocy znęcania się na psychice opartej na uczciwości. Wskazuję, że ten złodziej to bandyta który za ukradzione pieniądze produkuje i kupuje broń do zabijania ludzi. Wskazuję, że psychika jest nienormalna i nienormalne jest ciało na słowach złoczyńcy i wykonującego słowa złoczyńcy. Wskazuję na to jak dużo mamy ludzi złoczyńców po mówieniu przez ludzi, że dla nich prawem są słowa złodziei i bandytów znęcających się na psychice. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a nie mówią, że nie można na ziemi znaleźć ludzi wypowiadających słowa na jakich psychika stworzona przez Boga nie cierpi. Inne słowa jak słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu to słowa złodzieja i bandyty. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko złodziejom i bandytom, a oni powiedzieli do Niego, że ich wolę ludzie w Jego świecie chcą wykonywać i przybili Go do krzyża. Człowiek przybijający człowieka do krzyża to bandyta. Człowiek strzelający do człowieka to bandyta. Złodzieje i bandyci mówią młodym chłopcom zabieranym pod przymusem do wojska, że mają zabijać ludzi dla kraju, a mówiąc o kraju mówią o mieniu Stwórcy tego kraju. Mózg nieustannie pracuje a na nim energia i to energia wykonała z narzuconego myślenia bandytę znęcającego się na psychice i uśmiercającego psychikę. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Ja mówię, że ci ludzie mają twarze potworów i że czuć od nich złą energię jaką ma w sobie bandyta. To ludzie ze złą energią uczą zwierzęta wykonywania woli złoczyńcy. Naukowcy jak Fizjolog Iwan Pawłow są też złoczyńcami jeśli są narzucającymi słowa. Nic nie odzywają się naukowcy na moje wskazywanie, że prowadzący program "Zagadki wszechświata" mówi, że mózg powstał po to by nas oszukiwać że ja wskazuję na dowód, że to człowiek jest oszustem. Naukowcy powinni wiedzieć, że ludzie władzy są oszustami po tym, że mówią, że mają prawo do ludzi i do mienia jakie mają ludzie i do mienia jakie jest na ziemi. Naukowcy oparci na prawdzie wiedzą, a mówią, że nie wiedzą oszuści. Oszuści doskonale wiedzą co odkryłam, a na co dowodem jest zwolnienie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Polsce którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i na co dowodem jest spowodowanie, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Ja wskazuję na mózg, że on oddziela słowa uczciwego od słów oszusta i Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon też widzą oddzielone systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach od systemów neurologicznych innych, a ja wskazuję, że od opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Oparty na rozumie dr Deepak Chopra widzi oddzielone systemy neurologiczne oparte na zmorze pamięci na jaką widzi, że medycyna nie ma leku. Ludzie oparci na rozumie widzą twarze ludzi potworów wydających rozkazy wchodzenia do komór gazowych i stawania do rozstrzelania. Ludzie uczciwi widzą nieuczciwych ludzi nazywających siebie Ministrami wymierzającymi sprawiedliwość stworzeniom Boga. Wstydziłabym się mówić, że jestem Ministrem Sprawiedliwości dla stworzeń Boga.  Ci Ministrowie Sprawiedliwości nie wypowiadają słów Boga, a przy pomocy narzuconych słów znęcają się na psychice stworzonej przez Boga.
Wskazuję na wymierzający nam sprawiedliwość mózg, który wprowadza nas na funkcjonowanie na odczuwanie myślenia opartego na kłamstwie.
Rozum i odchylenia od rozumu oparte są na słowach, a słowa na energii, a na energii oparte jest odczuwanie. Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji. Jak pierwszy raz napisałam o moim odkryciu, że złe emocje są oparte na narzuconych słowach to w ciągu trochę ponad godziny weszło do mnie na Bloga ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych i ponad sto z Polski i innych krajów, a od tego momentu już nigdy nie pokazali tylu ludzi wchodzących na moje odkrycie, że złe emocje są oparte na narzuconych słowach. Bardzo często piszę o wykazywanych na moim Blogu od tego momentu kilkunastu osób z Polski, kilku ze Stanów Zjednoczonych i jednej lub dwóch z Niemiec. Widzieli, że piszę, że na  moim Blogu są ludzie z ponad stu krajów świata i po jednej osobie lub dwóch później wykazują. Ludzie którym płacę za internet mówią, że płacę im za ochronę, a otrzymuję komunikaty, że z nieznanych przyczyn serwer www.blogger. com nieoczekiwanie zakończył połączenie. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja po odkryciach naukowych widzę, że wiedział, że narzucający słowa to świadomy złoczyńca. Słowa narzuca się świadomie, a mózg wprowadza oszusta na umysł oparty na narzuconych słowach na jakich nie ma świadomości. Odczuwamy narzucone przez siebie słowa i wykonywanie słów oszustów na jakich cierpi psychika i ciało. Jest to zmieniony stan anatomii, czyli odczuwania na zmienionych słowach w mózgu. To oszuści mówią, że Stwórca nie umiał stworzyć ciała. Umiał i to w sposób doskonały i wykazuje oszusta na umyśle opartym na braku rozumu. Kiedy moi klienci mówili, że jak pukają do ich drzwi ludzie z organów skarbowych to wypuszczają na nich groźne psy to mówiłam, że robią dobrze i że pies nie jest groźny tylko czuje złą energię u złoczyńcy. Groźne psy są na energii opartej na słowach złoczyńców.  Oszust świadomie narzuca słowa, gdyż chce ażeby je wykonywać. Ludzie kościoła nie mówią skąd wiedzą, że szatan jest stworzony przez Boga i namawia do czynienia zła. Ja wskazuję, że szatan to człowiek stworzony przez Boga który wymyśla słowa do czynienia zła i namawia na wykonywanie jego woli i że jest to wola złoczyńcy. Ja wskazuję na mózg, że on wykazuje człowieka narzucającego słowa, że ma zmienioną anatomię na złoczyńcę.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz