wtorek, 19 lipca 2016

NIE MA NIC SZKODLIWEGO POZA NARZUCONYM MYŚLENIEM

Myślenie oparte jest na energii i energia oparta na narzuconym myśleniu jest szkodliwa dla mózgu, dla psychiki i dla ciała. Człowiek ręką wykonującą czynności na energii jaką ma w naturze wykonuje doskonałe rzeczy. Człowiek ręką wykonującą czynności na energii opartej na narzuconym myśleniu wykonuje złe rzeczy. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela mówi nam, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te czynności są wykonywane na energii opartej na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zmieniona anatomia to anatomia zmieniona o energię opartą na narzuconych słowach. Każdy człowiek narzucający słowa narzuca je po to ażeby ktoś te słowa wykonywał. To nieuczciwi ludzie narzucają słowa na jakich chcą ażeby ich wolę wykonywać. Na tych nieuczciwych słowach człowiek ma złe emocje, gdyż myślenie nie istnieje bez emocji. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu też nie istnieje bez emocji i że są to złe emocje. Narzucone myślenie jest opracowane przeciwko człowiekowi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie żyją ze sobą w zgodzie i wyrażają do siebie emocje miłości. Emocje miłości to natura oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Każde opracowane myślenie jest wymierzone przeciwko człowiekowi i pozostaje w mózgu człowieka który to myślenie opracował. Na tym opracowanym myśleniu oparta jest umysłowa choroba, a na energii opartej na narzuconym myśleniu choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała są oparte na narzuconym myśleniu w mózgu. Ludzie władzy opierają się na narzuconym myśleniu jakie jest wymyślonym myśleniem w celu wykorzystywania ludzi. Ludzie kościoła namawiają ludzi na wykonywanie woli ludzi władzy i biorą za to od ludzi władzy pieniądze pochodzące ze stosowania na psychice przemocy przy pomocy wymuszania od psychiki wykonywania woli kłamcy. Narzucone myślenie to myślenie jakim posługuje się kłamca. Wskazuję, że to narzucone myślenie jest w mózgu i zajmują się nim inne systemy neurologiczne jak oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli oszusta. Oszukiwanie jest oparte na wymyślonym i narzuconym myśleniu. Ludzie wykonujący narzucone myślenie nabywają cierpienia i umierają. Ludzie którzy biorą udział w wojnach wykonują czynności na narzuconym myśleniu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma wrogów. Wróg to narzucający myślenie i ma on zmienioną anatomię na złoczyńcę. Nic nie zaburzyło świata poza energią opartą na narzuconym myśleniu i bardzo dobrze widzi to Albert Einstein. Człowiek narzucający słowa to wstrętny człowiek który postanowił zrobić sobie z ludzi służących. Ludzie którzy godzą się wykonywać narzucane słowa stają się służącymi ludzi narzucających słowa. Na słowach jakie są w naturze mózgu nie ma modlitw do Boga, gdyż wypowiada się słowa Boga. Człowiek wypowiadający słowa Boga jest z Nim połączony energią opartą na tych samych słowach. Modlący się zna inne słowa i on prosi o pomoc bo zrobił coś złego. Zło się robi przy pomocy narzucania myślenia. To nie Bóg wprowadził w człowieka złą energię na jakiej człowiek cierpi, a to co robi Bóg to robi sprzeciw na narzucone słowa, a co bardzo dobrze pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się wypowiadanymi przez człowieka innymi słowami jak są w naturze mózgu. Ludzie kłamcy wymyślili, że będą do oszukiwanych ludzi mówili, że są wierzącymi w Boga. Bóg nas nie stworzył wierzącymi w Niego tylko wypowiadającymi Jego słowa. Wskazuję, że za to odkrycie Naukowcy nie otrzymali Nagrody Nobla. Przyczyna cierpienia to energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ta energia na jakiej się cierpi nie jest oparta na słowach Boga tylko na słowach narzuconych przez człowieka. Ludzie się godzą wykonywać czynności na narzuconym myśleniu przez ludzi, a do Boga się modlą ażeby na służeniu kłamcy nie cierpieć. Narzucone myślenie zrobiło w człowieku bałagan na jakim nie wie o co chodzi, ale to człowiek narzucił myślenie na jakim nie wie o co chodzi. To człowiek zgodził się przejść na wykonywanie narzuconego myślenia przez człowieka zamiast wykonywać wolę swojego Stwórcy. Ludzie kościoła mówią, że to jakiś niewidzialny szatan namawia do czynienia zła, a ja wskazuję, że to widzialni ludzie namawiający na wykonywanie narzucanych przez nich słów. Każda przemoc oparta jest na wymuszaniu wykonywania narzuconych słów. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a narzucający słowa znęca się nad psychiką wymuszając od niej posłuszeństwa złoczyńcy. Ludzie w programach telewizyjnych mówili o księdzu Wojciechu Lemańskim, że jest nieposłuszny władzy kościoła. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa jak widać doskonale wiedział kto z ludzi chce wykonywania jego woli to narzuca słowa i wskazał, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ja od razu zwróciłam swoją uwagę na słowa ludzi w Jasienicy, że jak nie mieli pieniędzy to Wojciech Lemański mówił ażeby nie dawali. Nie ma innej przyczyny usunięcia z wykonywania czynności księdza przez Wojciecha Lemańskiego jak nie zabieranie ludziom pieniędzy. Wskazuję, że nie ma innej przyczyny wystąpienia o zabranie mi prawa wykonywania zawodu poza tym, że ja odbierałam ludziom pieniądze, a ludzie władzy chcą ażeby pieniądze zabierać. Ludzie władzy po to wymyślili inne myślenie ażeby przy jego pomocy okradać ludzi. Ja nie wiedziałam, że ludzie są takimi złodziejami, że myślenie do okradania ustanowili prawem i kiedy widziałam, że ja wszystkie sprawy wygrywałam, a inni przegrywają to zaczęłam do sądów pisać, że jak posługuje się myśleniem natury to widzi się słowa złodzieja. Wtedy okazało się, że Sędziowie znają drugie myślenie bo odtąd zaczęłam przegrywać. Ludzie władzy mówią do mnie tak samo jak ludzie władzy kościoła, że masz być nam posłuszna. Wydali mi uprawnienia do wykonywania czynności na myśleniu do okradania i za posługiwanie się myśleniem przy pomocy którego odbierałam ukradzione ludziom pieniądze wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wiele lat prowadzili te swoje dochodzenia bo wskazywałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i nie dodali, że daliśmy ci uprawnienia do okradania ludzi, a nie do występowania w obronie okradanych.
Ludzie w stanie natury opierali się tylko na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie wymyślili myślenie do okradania ludzi i mają je z nabycia w mózgu i na nim funkcjonują na odczuwaniu narzuconego myślenia. To odczuwanie narzuconego myślenia jest oparte na złych emocjach jakie ma narzucający słowa który wyraża nienawiść do człowieka którego okrada. Narzucone myślenie wprowadziło na ziemi inne emocje i te inne emocje są człowieka narzucającego do wykonywania jego słowa. Medycyna zajmuje się systemami neurologicznymi a ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych jeśli w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Medycyna zajmuje się systemami neurologicznymi opartymi na narzuconym myśleniu, bo na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest zdrowy. Nie ma leku na energię opartą na narzuconych słowach, gdyż nie ma leku na energię w której nie ma życia. Neurobiolog Eric Kandel dobrze widzi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności bo widzi je po systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja mówię, że do czynienia zła. Narzucający słowa ma zmienioną anatomię na złoczyńcę a wykonujący narzucane słowa ma zmienioną anatomię na ofiarę. Zmieniona anatomia to zmieniona psychika i ciało i są one zmienione na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz